Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Kan eggemelk oppbevares i kjøleskap noen dager?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-12, 19:29   #1
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Kan eggemelk oppbevares i kjøleskap noen dager?

Siden jeg har kuttet ut fløte i kaffen nå så prøver jeg å drikke kaffe med eggemelk for å få i meg både kaffe og cocosa.
Men det er jo ganske mye styr å lage denne eggemelka, iallefall i forhold til å bare helle en skvett fløte fra en kartong i kjøleskapet.

Derfor lurer jeg på om jeg kan lage en litt større porsjon og ha stående i kjøleskapet?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:50   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan eggemelk oppbevares i kjøleskap noen dager?

jepp.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:51   #3
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Re: Sv: Kan eggemelk oppbevares i kjøleskap noen dager?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

jepp.

Flott!

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 19:53   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan eggemelk oppbevares i kjøleskap noen dager?

Jeg har lagd den med litt mindre vann av og til, og hatt i litt vanlijepulver, ev. litt søtning. Da blir den litt som fløte Brukt over jordbær og bringbær...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 20:36   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kan eggemelk oppbevares i kjøleskap noen dager?

Kjøp deg en shaker, oppbevar eggmelka i den... Da shaker du bare litt og eggmelka blir wunderbar igjen OG varer lengere... med mindre du drikker den opp.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-05-12, 22:34   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Kan eggemelk oppbevares i kjøleskap noen dager?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kjøp deg en shaker, oppbevar eggmelka i den... Da shaker du bare litt og eggmelka blir wunderbar igjen OG varer lengere... med mindre du drikker den opp.

Ahhhhh - du smarte damen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rundstykker som ikke trenger å oppbevares kaldt? Oppskrift noen? kitekatt Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 30-11-11 20:00
Noen som starter i disse dager? mossa South Beach 492 11-11-10 22:09
Er Omega-3 nødt til å oppbevares i kjøleskapet? mofe Kosttilskudd 6 17-02-09 16:42
Noen råd etter 15 dager ... rez Ketolysekuren 5 28-01-08 10:02
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no