Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Ketolyseboka!

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-06, 17:05   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Ketolyseboka!

Nå har jeg bestilt Ketolyseboka til torkil. Forstår at den er et must for lavkarboere!
Er det andre bøker å anbefale, bortsett fra Lindberg, Skaldeman og Atkins?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 17:08   #2
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseboka!

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Nå har jeg bestilt Ketolyseboka til torkil. Forstår at den er et must for lavkarboere!
Er det andre bøker å anbefale, bortsett fra Lindberg, Skaldeman og Atkins?

"Bedre uten brød" av Lutz er et must, spør du meg!!! Boka til Torkil er kjempebra den, anbefales også på det sterkeste!!!

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 22:10   #3
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Ketolyseboka!

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

"Bedre uten brød" av Lutz er et must, spør du meg!!! Boka til Torkil er kjempebra den, anbefales også på det sterkeste!!!

Takker! Den skal jeg skaffe meg! *klem*

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 01-06-06, 22:21   #4
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyseboka!

ja skal du ha en bok ville jeg valgt bedre uten brød !

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:01   #5
Tootsie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
Tootsie er på en erverdig vei
Smile

Sv: Ketolyseboka!

Hei

Nyankommen og heilt færsk!! Kor får eg tak i den boka han Torkell har laga?

Tootsie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 19:03   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyseboka!

Boka finner du i bokhandelen, hos enkelte Meny- butikker og på ketolyse.no
Den kan også lånes på biblioteket!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 16:37   #7
anne.kariin
Nytt Medlem
 
anne.kariin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Innlegg: 8
anne.kariin er på en erverdig vei

Sv: Ketolyseboka!

Jeg har funnet mange gode oppskrifter i en bok som heter de beste gi-oppskriftene, 100 oppskrifter uten sukker og raske karbohydrater av Ola Lauritzon og Ulrika Davidsson. Her er det bl.a. angitt hvor mye netto karabohydrater som er i den enkelte rett )

__________________


anne.kariin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no