Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-12, 11:05   #1
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Redaktøren i norske FHM samarbeidet med Fitnessbloggen for å komme i form. Artikler har vært i en hel del nettaviser, men her er Fitnessbloggens eget innlegg.
Personlig synes jeg nok overskrifta "Så lett får du sixpack på 12 uker" (min utheving) er noget misvisende. Ser man treningsprogrammet og dietten, er dette alt annet enn "lett". Dette er motivasjon, innsats, motivasjon, innsats og en hel masse vilje. Men faen så imponerende.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:42   #2
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Redaktøren i norske FHM samarbeidet med Fitnessbloggen for å komme i form. Artikler har vært i en hel del nettaviser, men her er Fitnessbloggens eget innlegg.
Personlig synes jeg nok overskrifta "Så lett får du sixpack på 12 uker" (min utheving) er noget misvisende. Ser man treningsprogrammet og dietten, er dette alt annet enn "lett". Dette er motivasjon, innsats, motivasjon, innsats og en hel masse vilje. Men faen så imponerende.

Tja, alle har jo sixpack, absolutt alle (kanskje med unntak av Victoria Secret modellene da).
Trenger ikke trene heller, bare slanke seg det. Gå på spesiell diett og "loose fat". Så kommer sixpacken frem tvert. Min sixpack kom frem under fettlaget, så begynte jeg trene mageøvelser og da ble den bare mer kompakt...

Synes ikke det er noen hokus pokus jeg da. Sixpack er litt sånn misforstått, alle blader snakker om trening og disse øvelsene og slik og sånn....joda, men hvis først og fremst sier at trening kan ALDRI gi deg sixpack så er de nærmere sannheten imho. Riktig kosthold derimot og slanke seg unødig fett må være pri 1 for å få sixpack....deretter kan man starte trening. Noe som fitnessbloggen understreker bra.

Kontroversielt kanskje, men hvorfor endre noe som fungerer? Hvor mange ser vi ikke som gjør alle gode mageøvelser, men aldri får antydning til sixpack? Svaret er igjen: Slank dere først!

  Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:44   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Jeg har en sixpack som kunne imponert de fleste, under flesket mitt!

Men ja.. Det er sant. Det er ingenting lett med det han har gjort.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:47   #4
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har en sixpack som kunne imponert de fleste, under flesket mitt!

Men ja.. Det er sant. Det er ingenting lett med det han har gjort.

Tja, treningen er jo lett. Han trente bare 3 ganger pr uke, ca 1 time hver gang. men var nok ikke mye "kukerundt trening nei".

Kostholdet har jo mange tusen allerede inne som er opptatt av lavkarbo, så jo faktisk, jeg ble ikke imponert over opplegget hans.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:49   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Tja, treningen er jo lett. Han trente bare 3 ganger pr uke, ca 1 time hver gang. men var nok ikke mye "kukerundt trening nei".

Kostholdet har jo mange tusen allerede inne som er opptatt av lavkarbo, så jo faktisk, jeg ble ikke imponert over opplegget hans.

For deg er det kanskje enkelt, men til og med de fleste fitnessfolk med fullt fokus forteller om at en slik diett er en enorm påkjenning psykisk sett. PSMF er ikke for hvem som helst.. Jeg har vært på en mye mindre streng diett i ei uke og er klar for å slå når som helst, så nei. Det er ikke enkelt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:56   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Det er en grunn til at sjefen sjøl, for detta prosjektet sier igjen og igjen at:

Sitat:

Vi anbefaler sjelden at jenter vi ikke vet noe om kjører PSMF.

Det er ikke fordi at det er ukompliserte greier.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:00   #7
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

For deg er det kanskje enkelt, men til og med de fleste fitnessfolk med fullt fokus forteller om at en slik diett er en enorm påkjenning psykisk sett. PSMF er ikke for hvem som helst.. Jeg har vært på en mye mindre streng diett i ei uke og er klar for å slå når som helst, så nei. Det er ikke enkelt.

Jeg gikk på en avart og antakelig strengere enn dette i kontinuerlig 17dager x 3 i fjor for å ta av 8-10kg så raskt som mulig. En slektning av meg som fulgte samme diett tok av 11 kg, gubben hennes tok 15kg på samme tid. Mye proteiner og en helvetes masse grønnsaker og vann egentlig.

Joda, det er tøft hvis man egentlig ikke er motivert nok, men hvis man vil noe med et vekttap så varer den så kort at det er null problem. Største problemet var å drifte familien 24/7 med skole, unger, begge i full jobb og ungene selvsagt spiser normal kost. DET er større utfordring. I tillegg skulle man trene 3-5 dager i uken selv også.
Vi brukte helgene til å planlegge mat og å skjære til tilmålte mengder med grønnsaker og kjøtt og porsjoner av mat nøye oppmålt. Veeeldig likt PSMF kostholdsmessig ser jeg.

Jeg, og fler med meg har prøvd dette og den er ikke veldig hard faktisk. Den krever bare litt mer motivasjon og viljestyrke samt at du evner å være målrettet. Nå sier jeg ikke at alle som IKKE fikser en slik kortvarig diett til å ikke ha de egenskapene, men jeg sier bare at denne type diett ikke er vanskelig i det hele tatt så lenge man er motivert og har vilje nok.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:03   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg gikk på en avart og antakelig strengere enn dette i kontinuerlig 17dager x 3 i fjor for å ta av 8-10kg så raskt som mulig. En slektning av meg som fulgte samme diett tok av 11 kg, gubben hennes tok 15kg på samme tid. Mye proteiner og en helvetes masse grønnsaker og vann egentlig.

Joda, det er tøft hvis man egentlig ikke er motivert nok, men hvis man vil noe med et vekttap så varer den så kort at det er null problem. Største problemet var å drifte familien 24/7 med skole, unger, begge i full jobb og ungene selvsagt spiser normal kost. DET er større utfordring. I tillegg skulle man trene 3-5 dager i uken selv også.
Vi brukte helgene til å planlegge mat og å skjære til tilmålte mengder med grønnsaker og kjøtt og porsjoner av mat nøye oppmålt. Veeeldig likt PSMF kostholdsmessig ser jeg.

Jeg, og fler med meg har prøvd dette og den er ikke veldig hard faktisk. Den krever bare litt mer motivasjon og viljestyrke samt at du evner å være målrettet. Nå sier jeg ikke at alle som IKKE fikser en slik kortvarig diett til å ikke ha de egenskapene, men jeg sier bare at denne type diett ikke er vanskelig i det hele tatt så lenge man er motivert og har vilje nok.

Har prøvd, og opplevde det som VELDIG tungt. Fysisk og psykisk. Er det sjanser for at flere kan oppleve det tungt da, eller var det bare jeg som var ekstremt umotivert?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:03   #9
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er en grunn til at sjefen sjøl, for detta prosjektet sier igjen og igjen at: Det er ikke fordi at det er ukompliserte greier.

Jeg leser dette som en advarsel til jenter pga:

1. Jenter i rett alder kan tendensere mot å utvikle spiseforsyrrelser og er kanskje mer sårbare enn gutter i denne alderen mht eget kroppsbilde?
2. Jenter har menstruasjon og en del hormoner i sving som følge av dette
3. Hvorfor nevner artikkelforfatteren jenter, når hovedartikkelen retter seg mot personer med visse typer disponible tendenser?

  Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:05   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg leser dette som en advarsel til jenter pga:

1. Jenter i rett alder kan tendensere mot å utvikle spiseforsyrrelser og er kanskje mer sårbare enn gutter i denne alderen mht eget kroppsbilde?
2. Jenter har menstruasjon og en del hormoner i sving som følge av dette
3. Hvorfor nevner artikkelforfatteren jenter, når hovedartikkelen retter seg mot personer med visse typer disponible tendenser?

Og da kan det være.... Tungt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:18   #11
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har prøvd, og opplevde det som VELDIG tungt. Fysisk og psykisk. Er det sjanser for at flere kan oppleve det tungt da, eller var det bare jeg som var ekstremt umotivert?

Nope, ikke mer ekstremt umotivert enn meg som var ekstremt motivert. Alt nytt og uvant er da tungt nellie, selv å gå en tur i skogen er VELDIG tungt for en som ikke er vant til det.

Jeg syntes ikke dietten var spesiell vanskelig og tungt hverken fysisk eller psykisk fordi jeg var vel ekstremt motivert.

Tro og vilje flytter fjell

Når du nellie vet du yter 100% og er supermotivert, ja så kan jeg love deg at du bruker kun 60% av det du egentlig makter, du må bare finne dette "noe" som trigger de siste 20-25%.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:20   #12
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Og da kan det være.... Tungt?

ja for de personer som er i nevnte kategori med dårlig selvbilde, spiseforstyrrelser og annet som tilsier at de IKKE bør gå på en slik diett fordi den vil gjøre de enda sykere eller være direkte skadelig for de. IKKE fordi den er spesiell tung imho.

Jeg regner meg ikke for spesielt mer motivert eller mer viljesterk enn resten av norges befolkning, men når jeg setter meg et tidsmål, ja da holder jeg det.

  Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:20   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nope, ikke mer ekstremt umotivert enn meg som var ekstremt motivert. Alt nytt og uvant er da tungt nellie, selv å gå en tur i skogen er VELDIG tungt for en som ikke er vant til det.

Jeg syntes ikke dietten var spesiell vanskelig og tungt hverken fysisk eller psykisk fordi jeg var vel ekstremt motivert.

Tro og vilje flytter fjell

Når du nellie vet du yter 100% og er supermotivert, ja så kan jeg love deg at du bruker kun 60% av det du egentlig makter, du må bare finne dette "noe" som trigger de siste 20-25%.

Okei, jeg gir meg. PSMF er en kjempeenkel greie. Kroppen bare elsker når den blir tynet ned i 800 kalorier om dagen og ikke får mer enn 20 gram hver av de to energikildene sine, aka karbohydrater og fett. Easy peasy.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:24   #14
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Okei, jeg gir meg. PSMF er en kjempeenkel greie. Kroppen bare elsker når den blir tynet ned i 800 kalorier om dagen og ikke får mer enn 20 gram hver av de to energikildene sine, aka karbohydrater og fett. Easy peasy.

Overbevis deg selv om at ja det er sånn, jepp da blir det piece of cake også.

Ta deg en tur på motivasjonsforedrag fra Børge Ousland, Lars Monsen og Ingebrikt Steen Jensen, så forstår du at alt blir enkelt selv om kroppen egentlig sakte men sikker brytes ned og dør...du må bare stoppe i tide

  Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:01   #15
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

.........så forstår du at alt blir enkelt selv om kroppen egentlig sakte men sikker brytes ned og dør...du må bare stoppe i tide

Der kom argumentet som overbeviste meg ...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:37   #16
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

om man liker å være energiløs og sulten er det lett som en plett, Nellie skjønner deg jeg. Merker det når jeg ikke får energi nok, da går ikke bevegelsene like lett og jeg blir lett sint.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:46   #17
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Blodsukkeret blir litt smålavt ja Og lunta blir tilsvarende kort.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:59   #18
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Prøvd psmf selv... Vanskelig er vel ikke rette ordet men det er dritkjedelig å spise slik over tid.. det holdt med en uke, da var jeg drittlei... kjedelig mat.. savnet fettet da heller jeg mot fettfasten istedet ja..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 23:00   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

En uke er jo ikke nok til å kjøre kroppen ordentlig ned

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 23:02   #20
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Nei men anbefales jo ikke å gjøre det mer enn 7-10 dager i strekk. 12 uker psmf.. da hadde jeg nok drept noen ja og vært rimelig lei kjøtt og proteinpulver..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 23:04   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Nei, det er når man er normalvektig. Har man mye å ta av, så kan man godt holde på i flere måneder, sier det seg. Den sunneste ekstremdietten, kaller de det. Makan...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 23:09   #22
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Må vel fettfaste være sunnere.. hehe psmf skjer ikke her igjen i alle fall

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 00:14   #23
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei, det er når man er normalvektig. Har man mye å ta av, så kan man godt holde på i flere måneder, sier det seg. Den sunneste ekstremdietten, kaller de det. Makan...

PSMF er ikke for overvektige som må gå på dette i 12 uker. Men kan brukes for de som skal pine frem mot konkurranse eller bryllup???

Kun for de som er sunne, friske, sterke, rimelig godt trente og ikke har noen sykdommer eller andre lure greier hverken psykisk eller fysisk.

Selv disse bør ikke gå i mer enn 1-3 uker på denne dietten.

Alle andre: Lay off prøv noe annet istedetfor

Kan kanskje være noe for de som skal ned en 4-5 pyntekiloer og som er temmelig "fit" fra før.

Jeg kan helt sikkert gått på en sånn diett nå bare for å skrapt kroppen ytterligere et par tre kilo. Kanskje gått på den ei uke? Ser ikke helt vitsen, men for en fitnessutøver, bryter eller annen utøver som skal under en vektklasse så er det et poeng kontra å sitte i badstua flere timer daglig (som brytere gjør) eller gå på pulverkur...

  Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 00:24   #24
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Må vel fettfaste være sunnere.. hehe psmf skjer ikke her igjen i alle fall

Man kan jo ikke trene på fettfaste da? Det er jo en ganske vesentlig forskjell. Og hvordan går det med muskelmassen med 15 gram protein daglig? Blir nok mye mindre sulten på fettfaste da, den ser jeg.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 00:46   #25
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Prøvd psmf selv... Vanskelig er vel ikke rette ordet men det er dritkjedelig å spise slik over tid.. det holdt med en uke, da var jeg drittlei... kjedelig mat.. savnet fettet da heller jeg mot fettfasten istedet ja..

da jeg la om til lavkarbo var det litt likt psmf fordi jeg var redd fett. Så det er nok lettere å starte med det. Nå er det vanskeligere å kutte fettet fordi jeg er vant til det og liker det. Det er mitt nye sukker, å slikke i meg olje med salt på fra tallerkenen

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Over 3 uker i ketose, men ingen kg ned ... Minusnoenkg Ketolysekuren 8 22-08-10 15:23
3 uker og ingen resultater YazzY Lavkarbo generelt 59 04-10-09 18:20
4 uker siden Tonemi Mer enn 30 kg overvekt 11 09-07-09 00:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no