Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-04, 23:18   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Talking

Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk!

Da er endelig den offisielle oppdaterte kostholdsplanen for Atkins induksjonen på plass! Dette er siste utgave, på NORSK! Ikke tilgjengelig noen andre steder enn på karbojunkie!

Dere finner den her:
http://karbojunkie.wilhelmsen.biz/fo...read.php?t=419

Reglene for induksjonen er her:
http://karbojunkie.wilhelmsen.biz/fo...read.php?t=270

Håper dette er nyttig!

Tilbakemeldinger motaes i denne tråden!

Vennligst kom med eventuell korrektur via PM eller mail!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-02-04, 23:56   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

KJEMPEFLOTT - DERE HAR VÆRT SUPERFLINKE !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-02-04, 00:06   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Takk!


Men du har da hjulpet til du også!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-02-04, 00:16   #4
ayliah
Medlem
 
ayliah sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: norway
Alder: 49
Innlegg: 224
ayliah er ny på veien

Tusen takk HP;O)

Du er en knuppers..dette kommer jo så godt med..!!*s*Hva skulle jeg gjort uten dere erfarne supre atkinsere?

__________________
32.0 kilo mindre nå enn da jeg jeg ble medlem her på denne flotte websiden
ayliah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen lavkarbodiett!;O) Svar med sitat
Gammel 26-02-04, 00:37   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

du er en engel, som alltid HP

men en ting sliter jeg litt med å forstå; du skriver at ost har ca 1 gram karbo pr 25 gram, mens på alle de faste ostene jeg har sett på, er det 0 gram pr 100 gram (har hørt det er mellom 0 og 1)....?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-02-04, 10:55   #6
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

du er en engel, som alltid HP

men en ting sliter jeg litt med å forstå; du skriver at ost har ca 1 gram karbo pr 25 gram, mens på alle de faste ostene jeg har sett på, er det 0 gram pr 100 gram (har hørt det er mellom 0 og 1)....?

Takk takk!

Det med osten må du nesten spørre Atkins.com om... Det er en direkte oversettelse derfra... Det er det offisielle!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 11:34   #7
Liza EE
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 22
Liza EE er på en erverdig vei

Sv: Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk!

Hei! Jeg kommer ikke inn på disse linkene. Kan du sjekke om de virker ennå?

Liza EE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 11:37   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk!

Opprinnelig lagt inn av Liza EE, her.

Hei! Jeg kommer ikke inn på disse linkene. Kan du sjekke om de virker ennå?

Kommer du ikke inn, så virker de nok ikk, det er 6 år siden dette ble lagt ut.. Regler for induksjon mm finner du her på underforumet for Atkins

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:24   #9
Wibeke
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 2
Wibeke er på en erverdig vei

Sv: Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk!

Hei, jeg kommer ikke inn på de linkene ang kostholdsplan, får bare forbidden 404..
Er det nettleseren min+ Innstillinger? ..

Wibeke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:30   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oppdatert kostholdsplan intro på Norsk!

Opprinnelig lagt inn av Wibeke, her.

Hei, jeg kommer ikke inn på de linkene ang kostholdsplan, får bare forbidden 404..
Er det nettleseren min+ Innstillinger? ..

Som du kanskje ser av innlegget over så er hovedinlegget godt og vel 6 år gammelt, så det er nok derfor linken ikke virker..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no