Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Slankenovise

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-15, 22:08   #1
TSG
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 32
TSG er på en erverdig vei

Slankenovise

Første gang jeg slanker meg, og det har vært en lang reise for å komme til det punktet der jeg innså at det var høyt påkrevet å gå ned noen kilo (eller tretti, som egentlig er nærmere sannheten).

Jeg skal følge Eurodietten, og har unnagjort samtale med ernæringsfysiolog på Forusakutten pluss obligatorisk legebesøk med alskens tester. Nå gjenstår bare bestilling av produkter, før det hele braker løs i neste uke.

Men - jeg synes Eurodiettforumet er veldig vanskelig å finne frem i siden alle skal svare i den samme tråden. Det gjør det også vanskelig å få opp gode innspill dersom man søker etter emneord. Nå har jeg i og for seg hatt særdeles god tid til å pløye meg gjennom hele tråden, siden det har tatt meg så lang tid å bestemme meg for en, samt hvilken, drastisk livsstilsendring jeg burde gjennom.

Lurte derfor på om dere faste her inne, visste om eventuelle andre fora hvor informasjon om Eurodietten var lettere tilgjengelig enn i den lange pratetråden her inne?

TSG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 10:10   #2
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Slankenovise

Hei du, jeg er også ganske ny når det gjelder Eurodiett. Har holdt på i 8 dager nå. Blir også fulgt opp på Forusakutten . Syns også det er litt vanskelig å finne informasjon, men kanskje vi kan bruke denne tråden din til å støtte hverandre - vi nye? Eller lage en 2015 tråd? Og utveksle informasjon. Og så kan vi bruke den store ED-tråden til å få hjelp av de gamle traverne hvis de ikke kommer her?

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 23:26   #3
gssn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 10
gssn er på en erverdig vei

Sv: Slankenovise

Hei! Jeg er også helt slankenovise og ny i Eurodiet. På femte dagen i dag. Syns milena har gode forslag om å støtte hverandre og utveksle informasjon her for oss nye. Syns det var vanskelig å finne noe info selv, og har ikke giddi å lest noe gjennom den uendelig lange tråden her, så jeg har sikkert spurt om ting flere har spurt om før meg i den.

Jeg kjøpte den eurodiet-boka med matbestilling, leste i den istad, syns det var mye bra info der. Ellers vet jeg ikke om noe annet enn det som er her.

I morgen blir første vanlige hverdag for meg med dette, er spent på hvordan det blir på jobben. (Vi har en som lager mat til oss på jobben, jeg har alltid spist den maten. Gruer meg litt til å måtte forklare meg, for det kommer nok til å bli spørsmål etter hvert.)

gssn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-01-15, 23:47   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Slankenovise

Jeg har kalt det eliminasjonsdiett på jobben, sier at jeg vil finne ut om jeg reagerer på matvarer og derfor spiser spesialmåltider som er strippet for tilsetningsstoffer. Og det er delvis sant.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-15, 11:12   #5
TSG
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 32
TSG er på en erverdig vei

Sv: Slankenovise

Hei

Jeg lager en ny 2015-tråd, så kan vi bruke den til å heie på hverandre.
Hentet forresten pakken med produkter på butikken igår, og skal ut og handle lovlige grønnsaker i helgen slik at starten kan komme søndag.

TSG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, forusakutten, livsstilsendring, slanking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no