Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Påskedigg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-03-10, 17:42   #1
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Påskedigg

Har dere lagt opp en strategi for påsken? I dag kom det et lass med smågodt i hus, fra svigers...har lagt det oppå skapet så jeg ikke rekker, men jeg er veldig fysen på å hente det ned ja!

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 18:26   #2
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Påskedigg

Har bakt en suksesstere som ligger i fryseren for påkomne tilfeller...

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 20:15   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Påskedigg

Hei,
Fysing kan være en indikasjon på at du får i deg for lite fett.
…og som Solange sier ha noe i ketolyse vennlig i bakhånden i påkomne tilfeller.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 20:27   #4
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Påskedigg

kjøpte meg en cavaliersjokkis idag
Men skal være "gjerrig" på den...håper jeg

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 20:12   #5
Tromsøjenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 13
Tromsøjenta er på en erverdig vei

Sv: Påskedigg

Hei!

Håper alle koser seg i påsken,jobber mye i påsken og der er det masse kos via mat. I dag var det pizza,gulerot kake også to av de størske påskeeggene dem har i butikken var stappa med smågodt.Jeg har klart meg to vakter uten å ta smågodt,i dag sprakk jeg når det gjaldt kake og et lite pizza stykke. Tok en stix og der var det byebye ketose.

Jeg og typen har kjøpt et rimlig lite påskegg et vær som vi skal kose oss med en av dagene i påsken,jeg har bestemt meg for at det er i dag. Tyvstartet i går og spiste 5 domble og tre sjokoladebiter,vet dere hva som skjedde? jeg kastet opp. kroppen stakkars fikk vel sjokk etter 1 mnd uten godis...

Jeg angrer på at jeg sprakk,trur mye av sprekken i dag på jobb hadde med påskeegget å gjøre. Gleder meg å være tilbake i normal ketolysekur igjen. Trur jeg velger å spise egget mitt i dag,så slipper jeg flere dager med sprekk...

Tromsøjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse siden 1.mars. Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 21:02   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Påskedigg

Det at man har lyst på godteri i påsken trenger ikke å komme av at man spiser for lite fett.. Det er jo fordi at det er en vane og at veldig mange forbinder påsken med godteri, marsipan osv. Vaner kan være vel så sterkt som fysisk sug..
Kos deg med Cavalieren din

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:04   #7
Impuls
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Gøteborg
Alder: 39
Innlegg: 12
Impuls er på en erverdig vei

Sv: Påskedigg

Hmm...en strategi er å kaste all godisen i søpla
Det hadde nok jeg gjort. Jeg klarer ikke å ha sånnt i hus.
Men jeg har også kjøpt inn en Cavalier sjokelade til nødsituasjoner.

__________________
Impuls er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-04-10, 23:05   #8
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påskedigg

Opprinnelig lagt inn av Tromsøjenta, her.

Hei!

Jeg og typen har kjøpt et rimlig lite påskegg et vær som vi skal kose oss med en av dagene i påsken,jeg har bestemt meg for at det er i dag. Tyvstartet i går og spiste 5 domble og tre sjokoladebiter,vet dere hva som skjedde? jeg kastet opp. kroppen stakkars fikk vel sjokk etter 1 mnd uten godis...

Jeg opplevde nesten det samme. Hadde en planlagt sprekk med et par biter smågodt og noen flak potetgull (har ikke spist sukker på 4 uker) og jeg ble kvalm. Ble bedre etter en tur med vekselsvis rask gange og jogging og resten av godisen vi har i skapet frister overhode ikke.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 01:17   #9
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Påskedigg

I dag var det nære på jeg gikk på en skikkelig sprekk...
Smågodt og påskeegg både her og der, fikk vann i munnen ved tanken på sjokolade... Heldigvis hadde jeg Fun Light gelè og pisket krem. Ett par skjeer så var det værste søt suget borte
Da er det bare resten av påsken igjen..


Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 09:10   #10
fornebu
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2
fornebu er på en erverdig vei

Sv: Påskedigg

halloJajeg kjenner meg igjen med søtt i huset og fristelserHar tatt to firkanter med mørk sjokolade.Men jeg tenker,hvor farlig er det om vi tar en liten smak,ødeligger det hele geia?Skal til ernæringsveilider 12mars,får snakke litt med henne da om ting og tang.God påske.

fornebu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lindberg Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 11:39   #11
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Påskedigg

Tenkte jeg skulle lage issjokolade. Smelte cocosa og mørk Lindt sjokolade og legge i sånne isterninger fra Ikea. En liten "fiskebit" til meg og sjokoladeegg til mannen, så kan vi kose oss.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:37   #12
Tromsøjenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 13
Tromsøjenta er på en erverdig vei

Sv: Påskedigg

Dere er så flinke) rapport fra min dag er som følger: -sto i mot smågodt fristelsen på jobb.- sto i mor cola fristelsen og cola er det beste jeg vet.-sto i mot fesk hjemmelaga ostekake(var vanlig gele i fromasjen) så var ingen deler jeg kunne spise.
etter jobb: klarte ikke la være å spise resten av påskeegget mitt..

positiv: jeg har ikke mer godteri igjen her hjemme.
negativt: lenge igjen av påsken...

God påske til dere alle

Tromsøjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse siden 1.mars. Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:52   #13
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Påskedigg

Har planlagt en sprekk på påskeaften, men er ikke helt sikker på om det er verdt det. Men nå har jeg gledet meg så lenge, så jeg tror jeg skal kose meg med fløtepoteter og litt marsipan gitt. Så får jeg ta kampen med å komme i ketose som den kommer.

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 11:04   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Påskedigg

Påskekos til kaffen kan være feks Dreamy sine pannekaker( 2egg+1/2dl fløte, stekes tynne) fylt med krem og bær, veldig godt og ikke så ille som en sprekk. Skikkelig påskekos! Det kan jo ikke helt puttes i påskeegget da..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no