Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Haugalandet
Alder: 41
![]() |
Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Ny som jeg er, og legger igjen en tråd litt sånn histen og pisten her inne, så kommer jo mange spørsmål. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Nybegynner-LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Hei og velkommen!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Hei ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 47
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Lykke til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Takker for svar og lykkeønskinger |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Hei du! Som Kitt her sier har man et mer stabilt blodsukker på lavkarbo, så det høre s veldig lurt ut av deg å prøve deg på det. Jeg slet med å være ganske så hisssig til jeg sluttet å røyke selv, nå skal det en god del til for å få meg sinna, unntatt ved pms som jeg fremdeles lider skikkelig av. Lavkarbo har ikke påvirket noe særlig slik, for meg, men har full tro på det som sunt kosthold! Lykke til!
![]() |
![]() |
#7 |
Gjest
|
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Hri Snis83. |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?
4 uker er kanskje litt for kort tid til og merke evt. forandringer.. Har selv vært innom bipolardiagnose, men har egentlig funnet ut at jeg bare er hyper av natur, men depresjonen drar meg ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?hei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :)
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?
Jeg har tro på det selv, at det vil virke positivt for meg. Jeg tror på det meste jeg så lenge ingen kan motbevise det :P Hehehe.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?jeg sliter også en del psykisk og jobber knall hardt for og klare og få et avslappet forhold til mat. har bare gått på lavkarbo en liten stund men vurdere og gå over til ketolyse kuren. jeg har mine *rapptuser* som jeg kaller det ( tror ikke jeg skal utdype det noe mer i hensyn til andre som har anstrengt forhold til mat) men det har vært færre den mnd ennfør jeg begynte,lurer på om det har en sammenheng. men jeg kan komme tilbake til det senere. går også tillegg i behandling
![]() |
![]() |
#12 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Jeg har diagnosen bipolar lidelse, og sliter helt klart mest med depressive faser. Nå er det fire måneder siden jeg var innlagt sist, og det er en kjempeseier! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Avslappet lavkarbo :o)
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
![]() |
Sv: Hvordan påvirker lavkarbo-kosthold psyken? Noen som har erfaring?Etter litt justeringer i kosten, for å lage noe både jeg og mannen kan leve på (han har bare litt mer tilbehør enn meg, og jeg en ekstra dæsj med saus, rømme eller noe annet), så har jeg funnet en plass tror jeg.. Har nå gått ned en liten kilo og to, faktisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvordan påvirker lavkarbo nyrene? | silje | Fysisk og mental helse | 20 | 01-02-11 23:12 |
Erfaring med ketogent kosthold og utholdenhetstrening/håndball | achillea | Trening | 7 | 15-02-10 22:34 |
Hvordan begynne på nytt kosthold? | *pippi m gutt og jente* | Ketolysekuren | 3 | 23-04-09 16:15 |
Noen med erfaring med lavkarbo-pasta? | Stellamor | Ketolysekuren | 9 | 16-11-08 12:46 |