Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

har du oppskrift på en god kyllingform?

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-05-07, 14:42   #1
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

har du oppskrift på en god kyllingform?

Noen som har oppskrift på en god kyllingform?
Tror jeg har sett noe her på forumet før, men får ingen treff i oppskrifter med søk på kyllingform.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 16:42   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Søk på *kylling* og med brukernavn Nille i oppskriftforumet, så får du opp noen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 17:15   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

kommer med min supergode jeg da

legg to kyllingfileter i en ildfastform, ha over en hakket løk, og litt oppskjært sopp, salt og pepper etter smak

så bekker du på en kopp creme fraishe, og en smuldret terning kyllingbuljong, og steker på 200 grader 45 min...

suuuuupergodt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 17:32   #4
pepsimax
Seniormedlem
 
pepsimax sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trondheim, Heimdal området... :o)
Alder: 41
Innlegg: 546
pepsimax er ny på veien

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

kommer med min supergode jeg da

legg to kyllingfileter i en ildfastform, ha over en hakket løk, og litt oppskjært sopp, salt og pepper etter smak

så bekker du på en kopp creme fraishe, og en smuldret terning kyllingbuljong, og steker på 200 grader 45 min...

suuuuupergodt



*noterer*

__________________
Oppstart: 3 mars 2007 - Vekt: 92kg.
Delmål: 1# 80Kg 2# 75Kg 3# 70Kg 4# 65Kg
Drømmen min: Å få velporsjonert figur og velge & vrake klær på klesbutikkene...... *drømme*
01.06.07 - 79,9kg

Bloggen min - Journalen min

pepsimax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Lokkebiff/Skaldemann - litt sånn selvkomponert :P Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 18:31   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Opprinnelig lagt inn av pepsimax, her.

*noterer*

Den er sinnsykt god i allefall alle som har fått den servert hjem til meg har kommentert hvor god mat jeg har lagd... og det er godt gjort for jeg kan ikke å lage mat... Jeg serverer ofte loff som tilbehør til ikke-lavkarbere da... eller brokkoli er godt til

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 21:13   #6
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Jeg anbefaler denne http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=kylling-

Alltid braksuksess!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 21:17   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg anbefaler denne http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=kylling-

Alltid braksuksess!

Hmm, det var ca akkurat det jeg hadde tenkt å si, enda jeg fant på min helt selv her om dagen....
Brukte kremost med urter og litt bakonrester i stedet for baconodt jeg da.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 21:31   #8
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Jeg anbefaler denne http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=kylling-

Alltid braksuksess!

Namnam, denne blir det, med Tine krydderost siden det er den jeg har i hus nå.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 22:31   #9
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Stek kylling fileer i biter og legg dem i en ildfast form , stek bacon løk og sopp sammen og held over , over dette må du helle sweet cilli eller bruke vanlig chilli og vitløk dekkes med kremfløte og inn i ovnen stekes i 30 / 45 min i stekeovn kjempegodt ,,,,,,, ( alle andre får ris og /eller baguette......

kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,, Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 23:01   #10
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Opprinnelig lagt inn av kokkeline, her.

Stek kylling fileer i biter og legg dem i en ildfast form , stek bacon løk og sopp sammen og held over , over dette må du helle sweet cilli eller bruke vanlig chilli og vitløk dekkes med kremfløte og inn i ovnen stekes i 30 / 45 min i stekeovn kjempegodt ,,,,,,, ( alle andre får ris og /eller baguette......

Har du oppskrift på en sweet chillisaus uten sukker? I så fall vil jeg gjerne ha den, for det savner jeg...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 23:49   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Har du oppskrift på en sweet chillisaus uten sukker? I så fall vil jeg gjerne ha den, for det savner jeg...


Det finnes en god oppskrift her: AnnaV´s


Søt Chili-saus

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 23:54   #12
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: har du oppskrift på en god kyllingform?

tusen takk Nille

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har Fått Svar Fra Vg !! Nille Nyheter / media 13 09-12-04 10:00
Har svart en journalist i VG idag jeg.... Nille Nyheter / media 9 20-09-04 17:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no