Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-05, 17:21   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!)

http://skaldeman.se.loopiadns.com/index.html

Den ligger jo i en annen tråd, men syns flere burde få med seg denne. Jeg har lest på hjemmesiden med stor iver og nå skal jeg innom en bokhandel for å spørre om de kan "importere" boken hit, for ingen bokhandlere i Sverige sender ut av landet, tydeligvis.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-09-05, 17:22   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Han har forresten også en bok om sopp som jeg har veldig lyst på. Mmm sopp.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 15-09-05, 10:21   #3
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Iset.. jeg har nettopp bestilt boka!

Fant en svensk internettbokhandel som sender ut av Sverige .. ikke mange av dem nei! Og man kan til og med betale med VISA...

Her er lenken til Akademibokhandeln:
http://www.akademibokhandeln.se/db/c...kundtyp=privat

Nå er jeg veldig spent på hvor lang tid det tar - er bortskjemt med veldig kort leveringstid fra Amazon i England...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 06-10-05, 19:57   #4
205gti16v
Medlem
 
205gti16v sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Innlegg: 324
205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys205gti16v er et fyrlys

Sv: Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!)

Har boka eg, veldig bra og underhaldane. Men eg har ho på svensk då. Den morosamste boka om kosthald/slanking eg har lest

Iset: du kan låne boka om du vil, men eg veit ikkje om eg eller nåken andre skal til Stavanger i nær framtid.

__________________
Medlem av rein matklubben
Medlem av Barnehageliga'n


Drevon: Fedmeepidemien har ingen god forklaring som kan dokumenteres vitenskapelig.

Ønsker meg eit bombekalorimeter sånn at eg kan forbrenne maten sånn som ernæringsrådet vil eg skal http://www.houm.no/produkter/bombekalorimetre.htm




Shut up, Brain, or I'll stab you with a Q-tip!
Homer Simpson
205gti16v er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lutz,Skaldeman,Polezynski,Kwaznievski. Svar med sitat
Gammel 06-10-05, 20:14   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!)

205gti16v: tusen tusen takk for det. Men jeg har ei venninne som kommer hjem fra Sverige om 3 uker, og hun skal kjøpe den med til meg, så da får jeg den via henne.
Gleder meg, kan nesten ikke vente!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-10-05, 21:20   #6
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!)

Opprinnelig lagt inn av Iset

205gti16v: tusen tusen takk for det. Men jeg har ei venninne som kommer hjem fra Sverige om 3 uker, og hun skal kjøpe den med til meg, så da får jeg den via henne.
Gleder meg, kan nesten ikke vente!


Kul med alla glada tillrop!

Min hemsida har numera adressen:
www.skaldeman.se

Jag har just lagt in några provsidor, om någon vill smaka på boken i förväg.

Den finns för övrigt att köpa på:
www.norli.no

Gå in på fackböcker och livsstil/hälsa så hittar ni den. Men den är ganska dyr i Norge...

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 09:39   #7
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Skaldemans hjemmeside (gått ned 63 kg!)

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Kul med alla glada tillrop!

Min hemsida har numera adressen:
www.skaldeman.se

Jag har just lagt in några provsidor, om någon vill smaka på boken i förväg.

Den finns för övrigt att köpa på:
www.norli.no

Gå in på fackböcker och livsstil/hälsa så hittar ni den. Men den är ganska dyr i Norge...

Sten Sture

Men Sten Sture da.. Hvor er lenken til lavkarbo.no på hjemmesiden din?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange kilo har dere gått ned? *Tussi* Ketolysekuren 3 16-04-05 10:28
Har noe vært tro medkuren og ikke gått ned? Amygdala Induksjonen 15 23-07-04 08:13
nå har jeg gått ned 10 kg:) Iset Atkins kosthold 9 10-02-04 20:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no