Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-07, 16:10   #1
Trolla
Medlem
 
Trolla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 55
Innlegg: 81
Trolla er på en erverdig vei

Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolyse

Såg her inne for noen dager siden at man ikke burde være i ketolyse da man ble opererert og at man burde begynne å spise karbohydrater 3 dager for operasjon.

Nå kom min operasjon som kastet over meg og jeg rakk ikke stoppe for operasjonen. Men nå 2 dager etterpå spiser jeg karbohydrater da for jeg tør ikke annet enda. Men hvor lenge etter en operasjon bør jeg spise karbohydrater ,og når kan jeg begynne på ketolyse igjen for å ta den siste resten jeg har igjen. (har gjort en full bukplastikkoperasjon med fettsuging.)

__________________


Trolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 18:26   #2
Trolla
Medlem
 
Trolla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 55
Innlegg: 81
Trolla er på en erverdig vei

Sv: Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolys

Ingen som vet??

__________________


Trolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 18:40   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolys

Jeg aner ikke, men fant noe torkil har skrevet før:

Sitat:

Sv: Jeg skal opereres, kan jeg da være på ketolysekur?
Hei
Jeg anbefaler deg å spise "normalt" altså karbohydrater 3 dager før du skal opereres. En operasjon (selv mikrokirurgi) er en stresssituasjon for kroppen, ditto sårheling. Spis lite stivelse, men frukt og grønnsaker etter operasjonen og etter en ukestid kan du starte på ketolysekuren på nytt.
En av grunnene er også at du sannsynligvis vil få glukosedropp i forbindelse med operasjonen og det kan oppstå fluktuasjoner i elektrolyttbalansen (Salt og mineralbalansen),. Legene klarer normalt dette med glans, men veldig få leger kjenner til forholdene ved kostindusert ketose ( ketolysekuren)
Lykke til med operasjonen, det går sikkert veldig bra.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
Lege

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 18:41   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolys

Så regner med du kan spise lavkarbo igjen nå..

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 20:08   #5
Trolla
Medlem
 
Trolla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 55
Innlegg: 81
Trolla er på en erverdig vei

Sv: Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolys

Ok. trur jeg gir det en uke etter operasjon da så kan jeg begynne igjen. Takk for svar.

__________________


Trolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 23:30   #6
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Torkild eller noen annen som vet kan dere svare på dette ang operasjon og ketolys

Oj. Dette var bra jeg leste. For jeg skal ta en operasjon snart. Muligens i midten av september.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 23:52
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 18:53
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 19:42
Et lite hjertesukk fra meg Albertine Lavkarbo generelt 37 13-09-06 19:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no