Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva med en tråd for aprilstartere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-10, 22:17   #76
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av jcg, her.

Hei igjen alle sammen

Snart ferdig med dag 1, eller det jeg håper er dag 1 dersom jeg har gjort det riktig!

Idag har jeg spist en boks med CC, en pakke med gullsalami (småspist de gangene jeg har fått lyst på noe godt), kylling og champignoner (stekt i smør) og kokt brokkoli. Drukket mengder med vann og et glass Sprite Zero.. står tross alt på ketolyse.no at det er lov med denne kuren

Ble litt sånn halvveis frokost/lunch pga dårlig planlegging.. men vet ikke om dette er ok på én dag, eller om jeg har misforstått og fått for mye/for lite av noe?

God kveld til alle!

Det er vel ikke så lurt å småspise hele dagen, du skal spise deg passelig mett til måltidene og da vil du ikke ha behov for å småspise sånn. Salami inneholder også mye salt som kan holde på væske. Det virker som om du har fått i deg lite fett i dag så det må du få myyye mer av.. Ha fløte på champignonene og lag soppstuing f.eks, du kan ha tzatsiki av seterrømme ved siden av kyllingen osv. Det er viktig med variert kost med mye fett og grønnsaker ved siden av på denne kuren!
Anbefaler sterkt å kjøpe boken og lese den om du ikke har gjort det allerede. Lykke til videre!

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:47   #77
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

MillaØnskerMinus: Velkommen hit

Det må ha vært et forferdelig år med alt du har opplevd og da kan det være godt med et annet fokus.

Siden du er helt nybegynner anbefaler jeg deg å ta deg tid til å lese mye. Her inne og gjerne låne bøker på biblioteket i tillegg. Helst kjøpe Ketolyseboka og bruke den aktivt.

Lykke til

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:57   #78
R0SA
Medlem
 
R0SA sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 274
R0SA er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av RainAngel, her.

Ketolyse passer jo for de som har litt som skal av, og jo mer du veier, jo mer tar du av i begynnelsen Lett å bli oppmuntret altså!
Jeg skal ned 25 kg, så vi har nesten samme målet, og dette går bra vettu

Har som delmål å ta av 5 kg før 17. mai. Lov å håpe på det i løpet av 6 uker vel
Når håper du å ha tatt av 10 kg? Eller har du ingen frist?

Takk for oppmuntrende ord.

Jeg går veldig sakte ned i vekt - uansett. Så jeg rasker nok dessverre ikke ned. Jeg har satt 17. august, da har det gått 20 uker. Målet er altså å gå ned en halv kilo i uken, men det er nok dessverre altfor mye...

__________________


Min journal
R0SA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 23:56   #79
MillaØnskerMinus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 11
MillaØnskerMinus er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

MillaØnskerMinus: Velkommen hit

Det må ha vært et forferdelig år med alt du har opplevd og da kan det være godt med et annet fokus.

Siden du er helt nybegynner anbefaler jeg deg å ta deg tid til å lese mye. Her inne og gjerne låne bøker på biblioteket i tillegg. Helst kjøpe Ketolyseboka og bruke den aktivt.

Lykke til

Takk for det

Ja tror det jeg også at det kan være greit å skifte fokus, selv om jeg tror det blir veldig vanskelig mht til at vi må ha prøvepause.. Å vi vet ikke hvor lenge, sånn uvisshet er no dritt...

Meeen, regner med(og håper)at fokuset vil snu seg når jeg ser fremgang og merker forskjell på humør og form Det er det jeg savner mest, å ha energi til å smile.. Energi til å vaske hus.. Ja.. Energi.. Tror den har vært på minus en laaang stund nå

Har tenkt å kjøpe den boka, har bare ikke funnet ut om jeg må kjøpe den på nett, eller om jeg kan kjøpe i butikk enda..hehe
Er så sinnsykt mye info her inne at jeg tipper det blir til at jeg bruker uka her på å lese. Har sitti i 12 timer idag å lest, er sikker på at det er mange 12 timere igjen å lese før jeg er metta med info

Takk for lykkeønsking, tror jeg trenger det

MillaØnskerMinus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 03:14   #80
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av MillaØnskerMinus, her.

Må kjøpe med vekt også, for det har jeg ikke hatt på maaaange år, er litt redd den..hehe

Signerer den, men jeg har kjøpt etter at jeg gikk fra å være superdiger til litt stor. Det er faktisk gøy å veie seg nå

Det som er utrolig viktig med denne måten å spise på er i all hovedsak å "unngå" karbohydrater (les ALLTID på innholdsverdier på ALT du kjøper) og få i deg så mye fett at du tror du sprekker. Hvis du gjør dette riktig vil kiloene rase av de første ukene pga høy fettverdi og vann i kroppen.

Lykke til, sammen klarer vi dette!

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:04   #81
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

HEADS UP!t

Skulle kose meg med egg og bacon til frokost nå. Kona hadde kjøpt first price bacon i flerpakning. Etter at maten var spist opp var det en søtsmak rundt leppene mine. AJAJAJAJ! FIRST PRICE har sukker (ren sukker!) på sin bacon.

Har sjekket ut forumet litt og ser at det er en tendens for kjøttprodukter å ha skjult sukker/glukose (enda verre er Dextrose.. Det er et annet ord for sukker). Luringer!

Sitter her og tvinner tommeltotter og håper på at jeg ikke faller ut. Spiste bare 2 skiver bacon i dag, så jeg tror det går bra.

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:07   #82
Nilz1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1
Nilz1 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei!
Helt fersk her på forumet, og også til alt det andre.
Jeg kommer til å bruke April til å komme i gang, det er bare så mye info jeg må fordøye før jeg vet helt hvordan. Har begynt delvis allerde, med å kutte ut sukker og øke inntaket av fett, samt kutte ut brød, pasta, ris og poteter.
Elsker pasta så jeg er nødt til å finne en plass de selger lavkarbo-pasta, noen tips?
Alle snakker om å kjøpe boka, men hvilken bok er det snakk om?
Jeg er jo i utgangspunktet glad i fett, så det skal sikkert gå bra

Nilz1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuellt andre Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:07   #83
MillaØnskerMinus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 11
MillaØnskerMinus er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Signerer den, men jeg har kjøpt etter at jeg gikk fra å være superdiger til litt stor. Det er faktisk gøy å veie seg nå

Det som er utrolig viktig med denne måten å spise på er i all hovedsak å "unngå" karbohydrater (les ALLTID på innholdsverdier på ALT du kjøper) og få i deg så mye fett at du tror du sprekker. Hvis du gjør dette riktig vil kiloene rase av de første ukene pga høy fettverdi og vann i kroppen.

Lykke til, sammen klarer vi dette!

Ja blir spesielt å lese på innholdsverdier, har aldri gjort det før.. hehe
Men regner med at det blir rutine etterhvert som man har gjort det en stund, pluss at jeg har lest masse hva som kan spises..

Dette fixer vi

__________________
MillaØnskerMinus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:13   #84
Pearl75
Medlem
 
Pearl75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 123
Pearl75 er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Nilz1, her.

Hei!
Helt fersk her på forumet, og også til alt det andre.
Jeg kommer til å bruke April til å komme i gang, det er bare så mye info jeg må fordøye før jeg vet helt hvordan. Har begynt delvis allerde, med å kutte ut sukker og øke inntaket av fett, samt kutte ut brød, pasta, ris og poteter.
Elsker pasta så jeg er nødt til å finne en plass de selger lavkarbo-pasta, noen tips?
Alle snakker om å kjøpe boka, men hvilken bok er det snakk om?
Jeg er jo i utgangspunktet glad i fett, så det skal sikkert gå bra

Pasta - lavkarbo eller annet har nok ikke noen plass på en ketolyse diett om det er den du vil gå på.. Sjekk www.ketolyse.no - der finner du informasjon om kuren og om den boka "alle snakker om"... Du finner også masse info her inne men jeg anbefaler sterkt å lese boka - det var viktig for meg iallefall for å "forstå" hva som skjer i kroppen..
Lykke til!

__________________




På vei mot et lettere liv!
Pearl75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 09:27   #85
Junibrud
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 13
Junibrud er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

eg bare MÅTTE veie meg i dag, på dag 3, å ned 2,2 kilo !!! MÅ ver noe galt med personvekta mi Å eg går på do som en GAAALL !!! Sikkert en gang i timen..!! Og i natt var eg oppe 2 ganger midt på natten og måtte på do..

Junibrud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 10:52   #86
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Junibrud, her.

eg bare MÅTTE veie meg i dag, på dag 3, å ned 2,2 kilo !!! MÅ ver noe galt med personvekta mi Å eg går på do som en GAAALL !!! Sikkert en gang i timen..!! Og i natt var eg oppe 2 ganger midt på natten og måtte på do..

Jeg også bare måtte veie meg idag.. Jeg har gått ned 2,7 kg!! Jeg veide meg 6 ganger, på to forskjellige vekter.. Så vekta må jo stemme, men herregud! Du har sikkert fått ut masse vann av kroppen din. Jeg kjenner meg igjen i doflyinga, våknet på morgenen og kjentes ut som om jeg skulle sprenge;P hehe..

nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:08   #87
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Det er nok ikke noe galt med vektene deres, vanlig å gå ned noen kilo med vann første uka (opptil 3-4 kilo), og det er kjempegøy! (men vannet er på plass igjen straks du spiser "vanlig", by the way....) Holder akkurat på å bli kvitt litt "påskevann" nå, håper det forsvinner i løpet av uka. Nå begynner iallefall ketosen igjen, vondt i hodet, tissetrengt,småkvalm, Jippi Nå skal jeg holde meg i ketose så lenge at det blir litt fart på fettforbrenninga! Drømmer om å komme under 80 kilo snart.... Har vaket alt for lenge rundt 81-82, nå vil jeg komme et steg videre!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:34   #88
YvonneP
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 10
YvonneP er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei alle sammen.
Begynte i dag og virkelig gleder meg til å ta fatt på dette.
Skal være fresh til sommeren, selv om målet ikke er nådd da.
Har gått på ketolyse før, med godt resultat.
Men så ble man gravid igjen og jeg er av de som blir feite under svangerskap.
Men i løpet av 2010 skal jeg bli "yummimummy", for nå er minsten 1 år så jeg har ingen unnskyldninger lenger.
Glad i å trene og gå turer så jeg føler meg virkelig motivert.
Mandag er første veiedag, skal bli spennende.

YvonneP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter etter rett "diett" Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:37   #89
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

[quote=Solange;859014]Det er nok ikke noe galt med vektene deres, vanlig å gå ned noen kilo med vann første uka (opptil 3-4 kilo), og det er kjempegøy!

Ja, hehe.. Det er ordentlig gøy.. Bare flira når jeg gikk ut av badet.. Moro!

nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:40   #90
nokia90
Medlem
 
nokia90 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 53
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

HEADS UP!t

Skulle kose meg med egg og bacon til frokost nå. Kona hadde kjøpt first price bacon i flerpakning. Etter at maten var spist opp var det en søtsmak rundt leppene mine. AJAJAJAJ! FIRST PRICE har sukker (ren sukker!) på sin bacon.

Har sjekket ut forumet litt og ser at det er en tendens for kjøttprodukter å ha skjult sukker/glukose (enda verre er Dextrose.. Det er et annet ord for sukker). Luringer!

Sitter her og tvinner tommeltotter og håper på at jeg ikke faller ut. Spiste bare 2 skiver bacon i dag, så jeg tror det går bra.

Det er virkelig bra at du sier dette! Jeg har ikke tenkt på å se på innholdsfortegnelsen på bacon, tenkte at det er fett som bare det jeg. Jeg har spist smårettsbacon fra sverige og vanlig bacon.. Tulip tror jeg de heter.. Men har ikke pakningen lengre, noen som vet om det er noe sukker i de??

nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:45   #91
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

HEADS UP!t

Skulle kose meg med egg og bacon til frokost nå. Kona hadde kjøpt first price bacon i flerpakning. Etter at maten var spist opp var det en søtsmak rundt leppene mine. AJAJAJAJ! FIRST PRICE har sukker (ren sukker!) på sin bacon.

Har sjekket ut forumet litt og ser at det er en tendens for kjøttprodukter å ha skjult sukker/glukose (enda verre er Dextrose.. Det er et annet ord for sukker). Luringer!

Sitter her og tvinner tommeltotter og håper på at jeg ikke faller ut. Spiste bare 2 skiver bacon i dag, så jeg tror det går bra.

Gå helt sikkert bra! Jeg oppdaget det samme med min bacon i dag, hadde kjøpt en ny type, og jammen meg var det ikke sukker der ja....Men det utgjør kun 0,6 g pr. 100 g, 8 skiver delt på 0,6 blir jo ikke så ille da. Men viser at man må passe på som en smed i begynnelsen, det er skjulte sukkerbomber overalt, selv der man ikke skulle tro det fantes!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 12:14   #92
monta88
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 35
Innlegg: 17
monta88 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

heia jeg begynner i dag=)
har slitt lenge nå å begynner endelig å finne mote til å starte.. mamma går og på kuren så nå har hun motivert meg og=)
07.04.10 kg 109,7

monta88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse- dr. Andersen Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 13:22   #93
MillaØnskerMinus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 11
MillaØnskerMinus er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av monta88, her.

heia jeg begynner i dag=)
har slitt lenge nå å begynner endelig å finne mote til å starte.. mamma går og på kuren så nå har hun motivert meg og=)
07.04.10 kg 109,7

Hei og velkommen hit
Så bra at du har mot og motivasjon, da blir dette knallbra

Er selv helt fersk, så er spent, og veldig spennende å se hvordan det går med folk etterhvert

Lykke til!

__________________
MillaØnskerMinus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 14:10   #94
Lille123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 12
Lille123 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg vil være med! Startet mandag 5.4., er supermotivert og gleder meg til å (over tid) komme meg ned i vekt, og få en frisk og fin kropp! Lykke til alle sammen !!!

Lille123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra april 2010 Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 15:08   #95
RainAngel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 21
RainAngel er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av R0SA, her.

Takk for oppmuntrende ord.

Jeg går veldig sakte ned i vekt - uansett. Så jeg rasker nok dessverre ikke ned. Jeg har satt 17. august, da har det gått 20 uker. Målet er altså å gå ned en halv kilo i uken, men det er nok dessverre altfor mye...

Jeg tviler på at en halv kilo i uken er uoppnåelig, høres veldig nøkternt ut spør du meg
Men da blir du jo ikke skuffet når du ikke går ned 2 kilo i uka liksom

Synes det høres ut som du har realistiske mål, så nå er det bare til å holde ut i hele vår og sommer. Mange fristelser ute og går om sommeren

__________________



RainAngel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 15:46   #96
R0SA
Medlem
 
R0SA sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 274
R0SA er ny på veien

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Tusen takk , håper jeg greier dette.

__________________


Min journal
R0SA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 16:37   #97
Madri
Nytt Medlem
 
Madri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 55
Innlegg: 5
Madri er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Jeg henger meg gjerne på denne tråden! :-) Jeg er førstegangs-slanker på denne dietten, og er KJEMPESPENT på hvilke resultater jeg greier å oppnå! Jeg er snart igjennom min andre dag, og er overrasket over hvor lite sulten jeg er. Kjempehyggelig om vi april'ere kan holde litt sammen, og "hjertesukke" litt sammen, om/når det skulle være nødvendig. Hvordan får man forresten en slik "ticker"? Har greid å lage en på Tickerfactory, men greier ikke å få den hit...
Noen som kan hjelpe meg?

__________________


Madri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 16:48   #98
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Madri, her.

Hvordan får man forresten en slik "ticker"? Har greid å lage en på Tickerfactory, men greier ikke å få den hit...
Noen som kan hjelpe meg?

Det er nok denne du leiter etter kan jeg tenke meg, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25879

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 17:41   #99
Anine76
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 48
Innlegg: 1
Anine76 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Nå ble jeg ekstra giret når jeg så at flere begynner nå i april
Hjelper veldig på! Jeg prøvde denne kuren for ca 1 år siden, men ga opp etter 3 dager pga hodepine og slapphet! I dag gjør jeg et nytt forsøk, og er forberedt på at dette vil vare de første ukene..! Heia oss!

Anine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 17:57   #100
EyeShock
Medlem
 
EyeShock sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sande
Alder: 39
Innlegg: 85
EyeShock er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av Anine76, her.

Nå ble jeg ekstra giret når jeg så at flere begynner nå i april
Hjelper veldig på! Jeg prøvde denne kuren for ca 1 år siden, men ga opp etter 3 dager pga hodepine og slapphet! I dag gjør jeg et nytt forsøk, og er forberedt på at dette vil vare de første ukene..! Heia oss!


Disse symptomene er HELT vanlige når du starter. Det er fordi kroppen brenner de siste sukkerkarbs du har i kroppen. Vondt i hodet kan du kurere med paracet eller ibux.

Det som skjer videre er at du tisser i hytt og pine. Drikk derfor farris eller noe saltinnholdig vann. Hold deg unna "sukkererstatere" som Cola Zero etc de(n) første månede(ne). Det kan stagnere vekttap, selv om det er "lov". Drikk så mye vann du klarer

Senere vil sultfølelsen forsvinne. Du vil også sannsyneligvis merke en merkelig smak i munnen. Denne forsvant på meg etter en måned (eller ble jeg vant til den?).

Lykke til! Vi er alle sammen om dette!

__________________
Har slanket vekk diabetes og dårlig humør, men ikke min personlighet
EyeShock er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar

Emneord
april, mat, meny, motivasjon, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En kreativ tråd? Princez Generell ernæringsdebatt 13 10-03-08 09:14
Spinat-tråd mofe Middag 17 29-06-07 14:08
MCT tråd? Distrea Spørsmål og svar 2 30-05-07 18:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no