Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mistet matlysten..

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-05-07, 02:22   #1
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Mistet matlysten..

Hei hei.

Jeg har mista noe så veldig matlyst i det siste jeg..huff..orker nesten ikke mat..og jeg som egentlig eeeeelsker mat da!!går ikke ann..blæ..har gått på lavkarbo nå i ca 8 uker snart..har gått ned og er kjempefornøyd med det..men nå er det den jævla matlysten..ingenting frister!!er det noen fler som har det sånn?eller som vet om det er normalt på lavkarbomat?skjønner ingenting jeg...det bare er utrolig slitsomt! . tvinge i seg mat når man ikke har lyst på. ..

Og bare for å ha sagt det så er jeg ikke matlei..elsker kylling,burgere og alt det jeg spiser..men matlysten er borte..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 06:36   #2
Gladimat
Medlem
 
Gladimat sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 148
Gladimat er på en erverdig vei

Sv: Mistet matlysten..

Du er ikke alene, jeg også tvinger i meg mat for tiden. Men jeg tror for min del at det er fordi jeg mangler magnesium.

__________________


Gladimat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 06:39   #3
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Mistet matlysten..

Samma her. Vet ikke hvordan jeg skal få tilbake matlysten. Blir litt lei av å tvinge i meg føde, men man må jo spise noe selvom jeg vrenger meg ved tanken. Ikke engang bacon frister meg, og jeg som vanligvis eeeelsker bacon

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 14:10   #4
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: Mistet matlysten..

magnesium ja...hmm..kanskje ikke så dumt..spiser vitmainer og alt mulig stash..men det er kanskje ikke nok..

matlysten har vært borte i en stund..og det er ganske kjipt å tvinge i seg mat ja..blææ..men hva skal man elers gjøre liksom ..må jo ha mat..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 14:42   #5
BS2
Juniormedlem
 
BS2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 37
Innlegg: 42
BS2 er på en erverdig vei

Sv: Mistet matlysten..

Godt å høre at det er flere, bare tanken på mat den siste tiden gjør meg kvalm og det å ikke spise og ikke spise regelmessig er bare dumt! Føler jeg legger på meg i steden for å gå ned, selv om jeg spiser lav karbo når jeg først spiser noe.. Om det er noen som har noen gode råd å komme med er det bare å si i fra

__________________
tålmodighet er tingen
BS2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 14:50   #6
mertan80
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 63
mertan80 er ny på veien

Sv: Mistet matlysten..

Opprinnelig lagt inn av BS2, her.

Godt å høre at det er flere, bare tanken på mat den siste tiden gjør meg kvalm og det å ikke spise og ikke spise regelmessig er bare dumt! Føler jeg legger på meg i steden for å gå ned, selv om jeg spiser lav karbo når jeg først spiser noe.. Om det er noen som har noen gode råd å komme med er det bare å si i fra

enig enig enig..vi vet jo alle at det er dumt å ikke spise..men hvor lett er det liksom når man ikke har lyst..syntes det er helt pyton..så gode råd ja..det taes imot med takk

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har mistet en side. Kan noen hjelpe meg Carbokiller Generell diskusjon 2 02-05-04 21:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no