Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Posjert Livechekylling

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-11, 11:32   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Posjert Livechekylling

Her et klipp fra tubesaken, matlaginga kommer sist i snutten. Jeg skal ha dette til middag i dag.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 11:45   #2
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Posjert Livechekylling

Ser veldig godt ut

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:24   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Posjert Livechekylling

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Ser veldig godt ut

Ja, og så så det så lettvindt laget ut også!

Jeg vet at ymse restauranter holder maten posjert i plast i flere timer på ca 58 grader. Og når maten skal tilberedes er det bare å fiske det opp av kasserollen og brune det litt. Ferdig!

HER er forresten ei kjekk kokebokordbok.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:27   #4
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Posjert Livechekylling

Får ikke den kyllingen sånn ca 0,0000001 % løpstikke? :P (Litt overdrevet.) Mener å ha lest noe slikt. Oppskriften er digg, men ble mer enn litt kvalm av idyll-pr-fremstøtet til Prior.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:30   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Posjert Livechekylling

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Får ikke den kyllingen sånn ca 0,0000001 % løpstikke? :P (Litt overdrevet.) Mener å ha lest noe slikt. Oppskriften er digg, men ble mer enn litt kvalm av idyll-pr-fremstøtet til Prior.

Det studerte ikke ejg så nøye, var mest opptatt av oppskrifta jeg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:41   #6
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Posjert Livechekylling

Jeg spolte også over reklamen
Ellers kan man kjøpe maskin og ha hjemme på kjøkkenbenken også, men spesielt billige er de ikke.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:44   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Posjert Livechekylling

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Jeg spolte også over reklamen
Ellers kan man kjøpe maskin og ha hjemme på kjøkkenbenken også, men spesielt billige er de ikke.

En sånn vil jeg ha!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 13:49   #8
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Posjert Livechekylling

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

En sånn vil jeg ha!!!

Kanskje du kan sjekke priser i Irland en gang? Ser i kommentarfeltet at det er billigere i utlandet. Men du mister noe av garantien du får om du kjøper her

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 14:05   #9
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Posjert Livechekylling

Sous vide er helt genialt mener jeg. Jeg kjører billigvarianten, jeg setter stekeovnen på 65 grader og heller varmt vann fra springen + steketermometer i en stor kasserolle. (Jo mer vann jo mer stabil temperatur, og jo mindre springing til ovnen for å justere opp og ned.)

Slenger kylling/kjøtt/fisk oppi en frysepose, klemmer ut luften (ellers vil pakken flyte opp) og knyter igjen.

Så er det bare å passe på at vannet i gryta, ikke går over temperaturen du vil ha på kjøttet Kan stå omtrent så lenge man vil.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 14:12   #10
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Posjert Livechekylling

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Sous vide er helt genialt mener jeg. Jeg kjører billigvarianten, jeg setter stekeovnen på 65 grader og heller varmt vann fra springen + steketermometer i en stor kasserolle. (Jo mer vann jo mer stabil temperatur, og jo mindre springing til ovnen for å justere opp og ned.)

Slenger kylling/kjøtt/fisk oppi en frysepose, klemmer ut luften (ellers vil pakken flyte opp) og knyter igjen.

Så er det bare å passe på at vannet i gryta, ikke går over temperaturen du vil ha på kjøttet Kan stå omtrent så lenge man vil.

Tusen takk for tips. Det er jo en kjempefin måte å gjøre det på. Jeg har også hørt om noen som tar det i oppvaskmaskinen, men det har jeg ikke hatt helt appetitt på

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Posjert egg i sjampinjong Lemen Lunsj 6 12-07-10 20:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no