Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Er såå leeei av ...

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-11, 22:42   #1
Smelia
Medlem
 
Smelia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
Innlegg: 74
Smelia er på en erverdig vei

Er såå leeei av ...

Dette MEDIE maset om lavkarbo!!!! Herregud i alle aviser, se og hør, magasiner OVERALT e det sånnt fokus på lavkarbo 50% positivt 50% negativt! Og det som irriterer meg MEST e at media fremstiller oss lavkarbo spisere som late ! (eller Anna Anka då kanskje? hehe for et hespetre!!!!! Men uansett! Sjøl om eg spise lavkarbo sitt eg ikkje å stappa i meg bacon , fløte, fete sausa i stooooore mengde kvar dag! Alt med måte!

Lavkarbo e ikkje bare fett , fett , FETT liksom! eg spise sikkert et halvt kg med grønnsaker kvar dag! brokkoli, blomkål! NAM! Eg elska feite sausa og fløte men eg spise jo ikkje til det tyter ut gjennom ørene av dette... GUD eg blir så provosert eg !

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 22:46   #2
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er såå leeei av..

Samme her

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:42   #3
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Er såå leeei av..

Helt utrolig !

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:48   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Er såå leeei av ...

men lavkarbo får jo da masse gratisreklame
folk blir mer og mer nyskjerrige på dette kostholdet,,så en vakker dag stiger % av lavkarbo

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:56   #5
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Er såå leeei av ...

Er det ikke en "matrevulosjon" mange her inne vil ha? Få revolusjoner foregår i stillhet. Mediastorm er positivt, det betyr at lavkarbo blir satt på dagsorden. Og at kritikerene får uttale seg er det eneste rette i et demokratisk samfunn.

Og hvis 50% av artiklene om lavkarbo er positive nå, så er det en langt større andel enn for bare fem år siden. Altså fremgang.


Og hvem hører vel på Anna Anka? Hvorfor bry seg om en slik artikkel, hvorfor lese den?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 15:38   #6
Solli
Juniormedlem
 
Solli sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 38
Innlegg: 17
Solli er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Er såå leeei av ...

Det som irriterer meg mest er at uansett hva folk hører om Lavkarbo får de kun med seg det negative.. FETT, TETTE BLODÅRER, LITE ENERGI... Og når de først skal begynne på Lavkarbo skal de kun følge dette i ca 3mnd for å se om de har gått ned disse 20-30 kg som SKAL av..

Har selv ei veninne som kom på besøk, hun vet ikke at jeg har levd lavkarbo i 3år selv..(er lett å la vær å snakke om når man ikke blir servert mat )
Hun forteller at hun må innrømme en ting, ja at hun har begynnt på en kur, lavkarbo. Med engang kjenner jeg at jeg blir irritert.. KUR? Er vel ikke noe kur?! Skal hun igjen igang med en vidunder kur som alle andre ganger..
Ja, det skal hun.. hun skal se hvor mye hun gidder å kutte ned på karbs.. og hun klarer ikke spise SÅ mye fett som de står i bladet hun har kjøpt!
Skal hvertfall holde på i oktober! Gahhhhhhhhhh, ja jeg blir lett irritert For råd fra meg vil hun ikke ha.. hun har jo lest at hun skal ligge på rett over 150 gr karbo til dagen, ikke spise så mye fett som "annbefalt" og alikevel ikke gidde å holde på lengre enn ca 1mnd.

Kjempe flott å kutte ned/ ut brød,pasta, potet osv. men skal man gjøre noe må man vite hva det går ut på, lytte til råd (selv om alt er forskjellig fra person til person), se litt lengre frem enn imorgen.
Gjøre det skikkelig

Og kanskje ta seg en tur inn her å lese før man kjøper et magasin i en tilfeldig butikk

__________________


Nystart, 11.Nov 14
Første delmål:85 kg Endeligmål; 65kg
(Første veiing- 108kg,01.Okt-14)
Solli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 10:29   #7
Conjurier
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 100
Conjurier er på en erverdig vei

Sv: Er såå leeei av ...

Er så lei av folk som syter på forum på nett (inkludert meg selv)

Conjurier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 12:04   #8
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Er såå leeei av ...

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Er det ikke en "matrevulosjon" mange her inne vil ha? Få revolusjoner foregår i stillhet. Mediastorm er positivt, det betyr at lavkarbo blir satt på dagsorden. Og at kritikerene får uttale seg er det eneste rette i et demokratisk samfunn.

Og hvis 50% av artiklene om lavkarbo er positive nå, så er det en langt større andel enn for bare fem år siden. Altså fremgang.

Og hvem hører vel på Anna Anka? Hvorfor bry seg om en slik artikkel, hvorfor lese den?

Ja, jeg tenker også at litt "bråk" er bare noe man må regne med.

Og Anna Anka? Hun er jo så opplagt at det kan regnes som reklame, det også. Jeg kan ikke tenke meg at mange hører på henne.

Men det har vært mye rart de siste ukene, det skal sies.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 23:24   #9
Smelia
Medlem
 
Smelia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 36
Innlegg: 74
Smelia er på en erverdig vei

Sv: Er såå leeei av ...

Opprinnelig lagt inn av Conjurier, her.

Er så lei av folk som syter på forum på nett (inkludert meg selv)

det e jo det forum e her for då ! Så slipp dei vi bur/lever sammen med daglig å høre på sytet

Smelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no