Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mars eller aprilstartere 2012?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-12, 10:24   #126
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Er det noen mars/april startere igjen her, eller er det bare synsegulla og meg som er innom innimellom?

Hvordan klarte du deg i ferien synsegulla?

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 19:17   #127
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Hei Kom hjem fra ferie i dag jeg. Klarte meg bra. Spiste så godt som lavkarbo, med unntak av en baklava (deilig ekstremt søt kake) som jeg fikk i gave da ramadan var over og diverse sauser. Jeg har spist mye god mat og har nytt livet i lange drag. Skal hive litt bilder ut på bloggen etterhvert.

I morgen må jeg selvfølgelig på vekta og se hva den viser. Hvordan går det med deg da?

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 08:41   #128
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Det humper og går Jeg spiser fortsatt ganske streng ketolyse kost, men kroppen tviholder på kiloene. Går ned mye mindre enn jeg skulle ønske hver uke, men sånn er livet. Jeg holder ut og vekten blir sakte men sikkert mindre!

Så flink du har vært som har klart å spise så fornuftig i ferien. Tenker det var deilig med 3 uker i varmen, men kanskje litt deilig å komme hjem til "høst-norge" også?

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 09:12   #129
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

IKKE deilig å komme hjem til storm og sprutregn. Kunne ønske jeg fremdeles var i varmen jeg. Men nå er jeg hvertfall skikkelig motivert for å nå julemålet mitt. Skal til og med begynne å trene!

Du må holde ut, så finner du nok ut av hvorfor kroppen holder på kgene. En liten forandring kan være nok til å sette i gang prosessen igjen. Tenk at vi snart har holdt på i et halvt år. Vi har vært kjempeflinke. Jeg ser for meg at jeg kommer til å leve sånn som dette, men med litt frukt, når jeg er ferdig slanket. Jeg vil absolutt ikke tilbake til livet før ketolyse.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:06   #130
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Hei
Jeg er her ennå jeg også Har bare vært lite flink til å poste her inne. Lever med lavkarbo og trives veldig godt med det. Har gått ned 12 kg siden jeg var på høyeste vekt, men tror 8 av de siden jeg ble bestemt på lavkarbo. Er litt flink til å skeie ut, men tar det med ganske stor ro siden jeg ikke går opp ihvertfall. Skal bli flinkere nå som det går mot vinteren, hjelper når det blir mer hjemme-helger. Har vært endel farting rundt omkring i helgene hele sommeren, og da gidder jeg ikke stresse med kostholdet....siden jeg altså ikke har gått opp Jeg har også begynt å svømme, skal prøve å gjøre det to ganger i uka. Svømming er en type trening jeg ikke blir lei av, jeg elsker å svømme/bade. I tillegg går jeg lange turer med hunden når jeg har fri på dagtid (jobber turnus), blir minst 2-3 ganger i uka. Skryte, skryte....hehe

Syns vi er flinke som holder ut jeg, og at jeg går ned er det også få som kommenterer Så vi får skryte av oss selv når ingen andre gjør det

Stå på klemmer herfra

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-09-12, 17:19   #131
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Klundre klundre, og plutselig fikk jeg til Men hvordan får jeg denne automatisk lagt til når jeg skriver ett innlegg?



Sist redigert av Annala : 13-09-12 kl 17:26.
Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-09-12, 00:10   #132
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Hei
Jeg er her ennå jeg også Har bare vært lite flink til å poste her inne. Lever med lavkarbo og trives veldig godt med det. Har gått ned 12 kg siden jeg var på høyeste vekt, men tror 8 av de siden jeg ble bestemt på lavkarbo. Er litt flink til å skeie ut, men tar det med ganske stor ro siden jeg ikke går opp ihvertfall. Skal bli flinkere nå som det går mot vinteren, hjelper når det blir mer hjemme-helger. Har vært endel farting rundt omkring i helgene hele sommeren, og da gidder jeg ikke stresse med kostholdet....siden jeg altså ikke har gått opp Jeg har også begynt å svømme, skal prøve å gjøre det to ganger i uka. Svømming er en type trening jeg ikke blir lei av, jeg elsker å svømme/bade. I tillegg går jeg lange turer med hunden når jeg har fri på dagtid (jobber turnus), blir minst 2-3 ganger i uka. Skryte, skryte....hehe

Syns vi er flinke som holder ut jeg, og at jeg går ned er det også få som kommenterer Så vi får skryte av oss selv når ingen andre gjør det

Stå på klemmer herfra


Wohooo! Så flink du har vært da. Kjempegøy at du også fremdeles er med. Her har det vært stillstand på vekten i flere uker, noe som er fortvilende, men det får bare være. Før eller seinere setter det vel i gang igjen dersom jeg gjør alt riktig? Stå på videre og gi gjerne et livstegn i ny og ne

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 17:27   #133
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Stolt her nå, endelig under 70. Var såvidt under tidligere en gang, men skeiet litt mye ut en periode. Gikk heldigvis ikke mye opp, men heller ikke ned Nå er jeg flink pike igang igjen. Målet på 65 er forhåpentligvis i boks før nyttår. Vil gjerne ned litt mer, på sikt ned mot 60 Regner med de siste går av seg selv når jeg fortsetter med karboredusert kosthold.

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd dette tidligere, kroppen liker jo dette så godt

Ja ja, man lærer så lenge man lever

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 19:26   #134
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Gratulerer med under 70. Selv kom jeg under 90 i dag, det var deilig. Satser på å komme under 80 før mars neste år. Håper du klarer 65 til jul

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 08:42   #135
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Ned 800 gr denne uka- nærmer meg ned 25 kg nå- en milepæl. Det er utrolig, og jeg gleder meg til den dagen kommer

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 14:48   #136
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Ned 800 gr denne uka- nærmer meg ned 25 kg nå- en milepæl. Det er utrolig, og jeg gleder meg til den dagen kommer

Grattis Det går heeelt sikkert i boks veldig snart. Jeg er litt matlei om dagen, og er litt lite flink her Men vekta viste 69,3 så går da litt nedover nå også. Så lenge den ikke går oppover er det greit, men har ikke gitt opp å nå 65 innen nyttår ennå

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-12, 10:16   #137
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Jeg heier på deg. Jeg har bestemt at jeg skal nå målet om -25 kg på fredag. Heia oss!

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 08:14   #138
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

I dag har jeg hoppet på vekta og kan konstatere med et glis at jeg er 25 kg lettere enn jeg var da jeg starter 7 mars!

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 14-11-12, 16:49   #139
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

I dag har jeg hoppet på vekta og kan konstatere med et glis at jeg er 25 kg lettere enn jeg var da jeg starter 7 mars!

Gratulerer

Veldig bra, all grunn til å være stolt. Jeg kryper sakte nedover jeg og, men er blitt veeldig flink til å baare taaa eeeen....med påfølgende skamme-seg-følelse Rart med det gitt, nærmer meg skal-vaffal-ned-til målet og slipper opp vel mye... Men vekta nå er 68,3 da. Så skal se 65 innen jul...fremdeles

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 05:19   #140
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Hmmm, var dette julemålet da....står på 66,5 nå Ser ikke ut som jeg vil ned mer....litt for slapp med maten og har jo funnet cavalier osv....ikke braaaa.... 11 dager på 600 gram, så er jo ikke umulig. Hadde vel håpet 65 blank, men 65,9 er jo no med 65 vaffal (flink til å lure meg selv ja)

Rart med det da, når jeg nærmer meg målet blir jeg slappere og matlei. Ingenting frister bortsett fra det jeg egentlig ikke skal spise, og finner 1000 unnskyldninger for å stappe innpå....

Hur går det med dere da, stille på tråden gitt Sitter på nattevakt og venter på at kl skal bli 6 så jeg kan reise hjem, da passer det bra å surfe litt rundt innpå her. Ingen flere tog før jeg går hjem så da ere bare å smøre seg med tålmodighet litt til.

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-12, 10:34   #141
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Wow. Litt ekstra fokus nå så er du i mål jo selv har jeg blitt alvorlig syk og er ofte sengeliggende hele dagen. Får med andre ord ikke trent. Spiste feil en periode for å provosere frem symptomene mine, men er tilbake på lavkarbo nå. Vekten er ca lik, mulig det er en kg eller to opp, de kommer vel av igjen. Nå satser jeg alt på å finne ut hva det er som feiler meg sånn at jeg kommer meg på beina igjen.
Masse lykke til med de siste grammene, dette klarer du

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 12:13   #142
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Idag er det nøyaktig 1 år siden jeg begynte på ketolyse. Nesten 25 kg er borte, jeg har forandret livsstil for alltid og spiser vanlig norsk mat. For utfyllende synsing om dette kan du lese dagens innlegg på bloggen min. Til dere som lurer på å begynne vil jeg si: kjøp boka, bruk den og sett i gang. Det er lett, noe startvansker de første ukene til tross. Effektivt og varig.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 11-03-13, 10:50   #143
Annala
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Ringerike
Innlegg: 176
Annala har en fantastisk aura rundt segAnnala har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Idag er det nøyaktig 1 år siden jeg begynte på ketolyse. Nesten 25 kg er borte, jeg har forandret livsstil for alltid og spiser vanlig norsk mat. For utfyllende synsing om dette kan du lese dagens innlegg på bloggen min. Til dere som lurer på å begynne vil jeg si: kjøp boka, bruk den og sett i gang. Det er lett, noe startvansker de første ukene til tross. Effektivt og varig.

Flotte resultater Synsegulla Jeg driver fremdeles og vaker rundt på 65-66 kg, og er igrunn fornøyd. Tenkte meg ned på 62-63 men har ikke heelt funnet pågangsmotet for de siste kg Lavkarbo har blitt en livsstil, og kroppen min er veeeldig mye mer fornøyd uten ryggsekken på 15 kg. I tillegg til å ha gått ned har jeg også klart å komme inn i en god rutine med trening. Fortsatt lange gå-turer med voff, men trener på studio også. Har tom gått på ski i vinter, mange år siden sist jeg gadd Ellers er livet herlig dere

__________________

Annala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 11:22   #144
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Så gøy å lese. Jeg har møtt mye motstand på grunn av min diett, men det ser ut til å blåse over nå. Jeg skulle gjerne sett at de siste kiloene ble borte jeg også, men siden jeg har vært syk og sofaliggende mer eller mindre siden oktober så har vekta gått litt opp, ca 3 kg tenker jeg. Og de ser ikke ut til å forsvinne. Mulig jeg må begynne med streng porsjonskontroll for å få vekta ned, men akkurat nå har jeg nok med å holde hodet over vannet. Det kommer vel bedre dager.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treningstråd for mars 2012 nellie Trening 196 01-04-12 19:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no