Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Punsjboller

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-07, 22:00   #1
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Punsjboller

Jeg fant sukkerfrie punsjboller på ikea i dag. 6 stk i pakka, til 20 kr. Mye bedre enn Atkins bar synes jeg. 1 karbo pr stk (hver veier 40 gram). Husker ikke hvilket søtningsstoff som var brukt, og har ikke pakken her akkurat nå. Men et godt alternativ kanskje, om en er litt søtsugen. Og ikke minst, mye billigere enn tilsvarende produkter.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 22:38   #2
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Punsj boller

Var de gode?

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 07:35   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Punsj boller

lurte jeg også på faktisk... hmmmmmm

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 13:06   #4
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Punsj boller

Jepp. Så har jeg alltid likt punsjboller ol jeg da.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:07   #5
smokkedoris
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 23
smokkedoris er på en erverdig vei

Sv: Punsj boller

say ooooatt!! Må-straks-på-ikea. ELSKER punchboller.

smokkedoris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: annet Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:27   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Punsj boller

Opprinnelig lagt inn av smokkedoris, her.

say ooooatt!! Må-straks-på-ikea. ELSKER punchboller.

Denne tråden er helt fra 2007, men hvis du drar på Ikea og finner boller, kan du ikke tipse her. Det kunne vært greit å ha i hus

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 22:30   #7
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Punsj boller

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Denne tråden er helt fra 2007, men hvis du drar på Ikea og finner boller, kan du ikke tipse her. Det kunne vært greit å ha i hus

Omg, jeg trodde helt seriøst at punsjbolle var en bolle hvor man hadde punsj oppi jeg? Altså, en stoor bolle bare..med punsj oppi?

Dere kan sikkert tro jeg er fullstendig rape gal nå, men jaja, da lærte jeg noe nytt.

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 22:34   #8
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Punsj boller

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Omg, jeg trodde helt seriøst at punsjbolle var en bolle hvor man hadde punsj oppi jeg? Altså, en stoor bolle bare..med punsj oppi?

Dere kan sikkert tro jeg er fullstendig rape gal nå, men jaja, da lærte jeg noe nytt.

He, he. Man lærer så lenge man lever sier de....
Spørsmålet nå, er jo hvilken av de to som smaker best. Den runde søte, eller den flytende i bollen..........

Den søte runde har jo vært en tur i den flytende i bollen da....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Punsjboller Nannah Kake/dessert og snacks 3 24-01-13 13:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no