Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-10, 00:39   #76
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Haha, jeg tviler ikke. De selger jo når alt kommer til alt; sex. Ingen ville kjøpt FHM eller Vi Menn om bladet ikke inneholdt en eneste halvnaken, veldreid dame.

Det virker alikevel som om du er på samme side som meg med kommentaren din vedrørende FHM vs. KK. Kvinner selv er opphavet til myten om at menn liker syltynne, formløse damer, og media rettet mot kvinner (som moteblader og -show og deres modeller) er forumet der vandrende skjeletter pushes som målet å kjempe mot. Skikkelige mannfolk vil ha skikkelige kvinnfolk! Damer med, som de sa i gamledager: "good child-bearing hips". ^^

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 00:44   #77
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Jeg er enig i essensen av det du sier, likevel vil jeg forfekte mangfoldet (bare hvor forskjellig smak vi har presentert i denne tråden vitner jo om at vi damene her inne slipper å slåss for alle Erik Thorstvedt'er der ute). Det er mange kvinner med en sunn normal kroppssammensetning som ikke har hips som Beyonce, men det er heldigvis stort sett alltid noe fint ved alle, og så lenge man er i stand til å se det selv, så ser andre det også .
Det jeg er helt enig i er at det idealet mange kvinner streber mot har vi i stor grad skapt selv! Jeg for min del ønsker bare å ha en normal vekt, hvilket jeg ikke er særlig langt unna. Men det er ikke som om jeg sitter med hendene i fanget og venter på at livet skal begynne og at noen vil ha meg bare jeg har riktig bmi og fettprosent. Men så er jeg rimelig trygg og komfortabel med meg selv også, da .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 09:31   #78
gunlan
Medlem
 
gunlan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 249
gunlan er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

He-he...denne tråden fasinerer meg - er inne flere ganger om dagen for å sjekke om det har kommet nye innlegg

Mentos: Veldig imponert over kjæresten din - for en transformation!
Trådstarter: Håper sønnen din når sine mål

And speaking for myself....jeg liker høye atletiske veltrente menn, mmmm de er skikkelig digg å se på , men hva endte jeg opp med selv? Mannen min er riktignok høy, men ikke spesielt atletisk, og ikke spesielt veltrent og vaskebrettet er nok nærmere en vaskeball. MEN, han er snillheten og godheten selv og det jeg falt for var glimtet i øyet - det strålende smilet og den fantastiske humoren

Men, selv om man er godt gift er det jo fortsatt lov til å ta på solbrillene, så ingen riktig ser hvor jeg ser...

Og når det gjelder meg selv så får jeg nok aldri hips eller tits som Beyonce, men etter å ha gått ned 15 kg og trent masse, så har jeg nå en atletisk og veltrent kropp og får mange hyggelige komplimenter fra både menn og kvinner i alle aldre. Og det booster selvtilliten som igjen booster utstrålingen som igjen booster min attraktivitet i forhold til det motsatte kjønn

Fikk en deilig kommentar av samboeren til en venninne av meg i forrige uke: "Fy f... du er så utrolig "fit"!!" Jeg liker det komplimentet enda bedre enn de som sier at jeg er slank.

__________________
gunlan
Min journal




Sist redigert av gunlan : 09-07-10 kl 09:43.
gunlan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 09:47   #79
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Så bra gunlan! Sånt er koselig, møtte selv en bekjent for et par uker siden som knapt nok kjente meg igjen, 15 kg kan gjøre mye! ^^

Du får få mannen din på lavkarbo og undervise han i gledene og fordelene ved beinhard styrketrening da vettu, så kommer v-formen og magerutene før eller siden. Prøver mannen seg med "Nei uff, ungdommens glansdager er forbi. Er for sent å gjøre noe med skrotten nå." som så mange andre så kan du jo vise han norgest eldste kroppsbygger. ;P

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 10:08   #80
gunlan
Medlem
 
gunlan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 249
gunlan er på en erverdig vei

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Ja, er det ikke flott med komplimenter :-)

Har allerede fått mannen over på lavkarbo mat, selv om han titt og ofte har sine sprekker - så han har faktisk gått ned noen kilo han også, men den treningen sitter laaaaangt inne.

Prøver å motivere han så godt jeg kan, men det påvirker tydeligvis ikke hans motivasjon
Morsom link - utrolig hva man kan få til med skrotten om man går inn for det :-) Men, jeg vil ikke at han skal begynne med kroppsbygging akkurat da... :-)

__________________
gunlan
Min journal




Sist redigert av gunlan : 09-07-10 kl 10:30.
gunlan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 22:47   #81
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

noe mer du skal missforstå eller kverulere på?

Ja Siden tråden i utgangspunktet handler om en tenårings selvbilde så syns jeg det er riktig å peke på at de faktisk ikke fant nok mennesker med vaskebrett til å fylle alle rollene, på tross av så mange skuespillere det finnes. Det vil igjen si at man faktisk holder mål og vel så det uten vaskbrett. Tro meg, enhver tenåring med et snev av usikkerhet vil se denne tråden og dra ut av den hva standarden for å få seg kjæreste er utfra bildet.
Så samme hvor mange perfekte mennesker det finnes der ute, så finnes det mange ganger flere ikke perfekte, som kanskje har det minst like gøy i livet som de perfekte!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 22:53   #82
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Carisma, nå snakker du nok en gang om ting som ikke har noe med tråden å gjøre. Det jeg snakket om var vitenskapelig trivia, for moro skyld. Det at det faktisk er endel hormonelle, kjemiske ting som sterkt påvirker hvilke kvaliteter man ser etter i en make i forskjellige faser av livet.

Hvorvidt noen med vaskebrett er perfekte er vel strengt tatt opp til hver enkelts definisjon av "perfekt", men jeg kan vel komme på endel andre ting som er viktigere for overall score enn å ha det ultimate vaskebrettet.

Usikker ungdom vil alltid lete etter en rollemodell å leve opp til. Jeg påstår glatt at det er bedre at de forsøker å emulere en stor, sterk, veltrent mann med vaskebrett eller ei slank men veltrent dame enn diverse andre eldre idioter ungdommen ofte forsøker å ta etter.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 23:08   #83
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

bedre at de forsøker å emulere en stor, sterk, veltrent mann med vaskebrett eller ei slank men veltrent dame enn diverse andre eldre idioter ungdommen ofte forsøker å ta etter.

Ja, det får man jo så mange fine fritidsinteresser av: http://www.naeringsvett.no/spiseforstyrrelser....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 23:34   #84
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Jøss da, det var da voldsomt til tåpelig kverulering du skulle komme med! Spiseforstyrrelser er psykiske sykdommer. En anorektiker sulter seg ikke for å få like fin kropp som Mira Craig, han/hun sulter seg fordi de alltid ser en feit person i speilet (og ofte andre ting som behov for kontroll og mestringsfølelse, og helt sikkert en haug andre ting verdig minst én doktorgradavhandling i psykologi). En frisk person som ikke lider av disse grusomme tilstandene forstår at tømming og nekting ikke er veien til å se ut som Mira Craig, Beyonce Knowels, Rihanna, eller engang dukkene i FHM.

En person som har en mental sykdom vil det ikke ende godt for uansett hvilke mål personen forsøker å nå (enten de vil se ut som Kate Moss eller Moskva Marit), og ingen frisk, oppegående person vil bli alvorlig syk av å ha et brennende ønske om å se sunn ut. Dersom det å etterstrebe en atletisk, sunn kropp eller høye idrettsprestasjoner fører til spisevegring.. vel, hvilke mål i livet er da trygge å strebe etter og samtidig verdt å oppnå*?

*sett borifra sånne ting som å være snill, rettferdig og omtenksom, som er ting jeg håper folk ikke føler de må jobbe i timesvis hver dag for å oppnå. Om medmenneskelighet har sluttet å være en selvfølge men nå heller er et mål man må etterstrebe med samme vigør som en atlet som trener for å nå toppen.. vel, da har jeg virkelig mistet all tro på menneskeheten.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 23:44   #85
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Dersom det å etterstrebe en atletisk, sunn kropp eller høye idrettsprestasjoner fører til spisevegring.. vel, hvilke mål i livet er da trygge å strebe etter og samtidig verdt å oppnå*?

Spisevegring er vel i aller høyeste grad utbredt innen idretten! Forøvrig var det ikke først og fremst anorexia jeg siktet til i den linken, men vel så mye de to som kom under; Megarexi og ortorexi.

Sitat:

Megarexi
Dette er en relativt ny "oppdagelse" og beskriver oftest unge menns behov av å føle seg store og sterke. Individet oppfatter seg selv som liten og utrent og har et forvrengt syn på sin egen fysikk.
Som resultat av dette er det i mange tilfeller en kort vei til bruk av lovlige og ulovlige preparater og unormale treningsdoser, både i intensitet og varighet.
Det er lurt å tenke på om de som er i ubalanse med forholdet til mat, kan være i stor ubalanse i mengder av både makro og mikronæringsstoffer.
Ortoreksi
Har man ortoreksi, så er man sykelig opptatt av å leve sunt. Man er så opptatt med dette at man bruker det til å dekke følelsesmessige vansker. Dette går utover livskvaliteten.
Det er bra å spise sunt og å være opptatt av helsa. Men noen blir så fokuserte på det å være sunn at det blir en besettelse. Disse vil gjerne oppnå motsatte effekt - det kan bli svært usunt, som i verste fall kan resultere i døden.

Forøvrig er de fleste som får spiseforstyrrelser friske, oppegående og ressusterke ungdommer (og voksne). Som finner ut at de kan pusje seg litt lenger, nå det målet litt raskere, løpe en runde ekstra. Ta litt pulver eller piller....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:01   #86
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Carisma, nå snakker du nok en gang om ting som ikke har noe med tråden å gjøre. Det jeg snakket om var vitenskapelig trivia, for moro skyld. Det at det faktisk er endel hormonelle, kjemiske ting som sterkt påvirker hvilke kvaliteter man ser etter i en make i forskjellige faser av livet.

Tråden startet da vitterlig med en tenårings ønske om å endre utseende, ikke hvilke kjemiske prosesser som ligger bak hvordan andre ser ham?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:07   #87
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Vel, megarexi er absolutt ikke noe nytt. Det er et begrep kroppsbyggere og styrkeløftere i mange år har - med litt lett tone - kastet rundt. Alle som noengang har lagt igjen blod, svette og tårer på gymmets vektavdeling vet veldig godt at man aldri ser resultater selv. Blir dog fullstendig fjernt å sammenligne dette med anorexia som ubehandlet vil føre til sikker død mens megarexi i aller værste fall fører til at man konkurrerer i Mr. Olympia.

Ortoreksi var en meget interessant diagnose, men er igjen ikke noe som vil påvirke vanlige folk. Hadde du lest siden du linket til hadde du sett meget fort at dette er en type manifestering av obsessive compulsive disorder, på samme måte som når folk vasker hendene hundre ganger om dagen eller desinfiserer omgivelsene sine nesten konstant. De tar noe som i utgangspunktet ikke er så dumt i det heletatt og drar det, pga. en nervøs lidelse, så langt at det blir dødelig.

Verken megarexi eller ortoreksi er i seg selv farlige, såfremt de ikke blandes med ren og skjær dumhet. Jeg (og de rundt meg) vil vel si jeg "lider" av borderline-ortoreksi men så elsker jeg også å tilegne meg kunnskap, så maten jeg er så opptatt av å spise består ikke av ting som raw-dietten eller diverse juice-dietter. Jeg vet at det jeg spiser er bra, samt hvorfor det er bra og hvordan det fungerer og påvirker forskjellige biologiske mekanismer i kroppen min.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forøvrig er de fleste som får spiseforstyrrelser friske, oppegående og ressusterke ungdommer (og voksne). Som finner ut at de kan pusje seg litt lenger, nå det målet litt raskere, løpe en runde ekstra. Ta litt pulver eller piller....

Nei, nå må du virkelig rulle inn.. Det blir jo som å si at de fleste som lider av alvorlige depressjoner ol. er ressursterke, friske mennesker! Spisevegringer (der graden er så alvorlig at det krever inngripen) er faktisk en gruppe psykologiske sykdommer, og det er vel ikke akkurat slik at psykologiske plager oftest faller på de som står sterkest og har minst vekt å bære her i samfunnet?

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:11   #88
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Tråden startet da vitterlig med en tenårings ønske om å endre utseende, ikke hvilke kjemiske prosesser som ligger bak hvordan andre ser ham?

Sant, men du svarer nå engang på postene mine som i utgangspuntet var ment som litt underholdende vitenskapelig trivia.

Jeg har allerede svart trådstarter og fortalt nøyaktig hva sønnen bør gjøre om han ønsker å smelle på seg mange kg med muskler. Beinhard trening (programmet RYP er sabla godt), og et kosthold der han får i seg proteiner og trege karbohydrater til hvert måltid samt kjemperaske karbohydrater og proteiner før og rett etter trening. I tillegg kommer selvfølgelig "common sense"-biten, altså nok vitaminer og mineraler (sink er spesielt viktig for testosteronproduksjon hos menn, og vitamin D har vi alle underskudd av her i Nord), nok Omega3, gjerne CLA og kreatin om han ønsker å få en bitteliten ekstra, lovlig boost...

At du velger å kverulere og krangle, og komme med påstander så langt ut på jordet som at det å ønske seg en sunn, frisk kropp faktisk fører til dødelige spiseforstyrrelser (uavhengig av at spiseforstyrrelser faktisk er psykiske lidelser)... Det virker som om du forsøker å selge den "perfekte" kroppen som noe som nesten ikke finnes (foruten retusjering) og som uansett ikke er verdt å strebe mot.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:17   #89
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Nei, nå må du virkelig rulle inn.. Det blir jo som å si at de fleste som lider av alvorlige depressjoner ol. er ressursterke, friske mennesker! Spisevegringer (der graden er så alvorlig at det krever inngripen) er faktisk en gruppe psykologiske sykdommer, og det er vel ikke akkurat slik at psykologiske plager oftest faller på de som står sterkest og har minst vekt å bære her i samfunnet?

Og DER tror jeg vi skal egge den ballen død. Det er tydelig at du ikke kjenner særlig til hverken lidelsen eller noen om har eller har hatt den, så å synse på det grunnlaget blir veldig feil bl.a av hensyns til folk som har vært åpen om slikt her inne p forumet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:26   #90
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Vel, legg ballen død for alt du vil, det hindrer ikke meg i å svare. At du har snakket med noen få personer og hørt deres anekdoter er rørende, men irrelevant. Når jeg leser om en diagnose eller lidelse leser jeg fakta, fordi jeg vet at "Anekdote" ikke er enkelformen av "Data", som det ofte sies i mer vitenskapelige diskusjoner når en legmann skal utfordre fagfolk med sine "Jeg kjenner en som..."-historier.

Dersom noen du kjenner har lidd av anorexia er dette selvfølgelig utrolig trist og jeg håper personen fikk all hjelpen han/hun trengte og er frisk i dag! Alikevel tror jeg det er en forenkling på grensen til det latterlige og fornærmende (ovenfor de lidende) å si "Jommen, jeg trodde det var lurt å ikke spise noe, ta lakserende midler og veie avføringen og svetten min, jeg skjønte ikke at det var skadelig. Alt jeg ville var å se ut som Victoria Beckham!".

Anorexia nervosa er faktisk en psykisk lidelse, altså ikke noe hvem som helst bare plutselig kan pådra seg over noe så enkelt som å ønske å være sunn. Utdrag fra Wikipedia:

Sitat:

Anorexia nervosa is an eating disorder characterized by refusal to maintain a healthy body weight, and an obsessive fear of gaining weight due to a distorted self image which may be maintained by various cognitive biases that alter how the affected individual evaluates and thinks about their body, food and eating. AN is a serious mental illness with a high incidence of comorbidity and also the highest mortality rate of any psychiatric disorder.

(uthev. min)

Skal du forsatt komme og påstå at alle som har et sterkt ønske om å se bra ut gjør det pga. Hollywood, og antagelig ender opp med spiseforstyrrelser...?

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 12:57   #91
herregud
Medlem
 
herregud sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 227
herregud er en juvelherregud er en juvelherregud er en juvel

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Lurer på hvordan han tørker seg bak..?

95652573.jpg

__________________



Sist redigert av herregud : 10-07-10 kl 20:45.
herregud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 21:13   #92
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Æsj, jeg bli uvel av å se på sånne.... Slutt å poste sånne bilder!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 00:26   #93
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe en som vil opp i vekt med lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av herregud, her.

Lurer på hvordan han tørker seg bak..?

Tror ikke han er smart nok til å bry seg om sånne bageteller

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan noen hjelpe? Opp i vekt! Fertilitetsproblemer! Linfrøknekk Spørsmål og svar 4 24-01-12 12:01
Kan noen hjelpe meg? Jeg har akkurat begynt på lavkarbo, men kan så lite ... hege_ja Spørsmål og svar 1 10-06-10 23:54
Kan noen hjelpe meg angående lavkarbo-sjokolade? glajenta:-) Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 03-03-10 19:20
Går ikke ned i vekt, kan noen hjelpe meg? sverrem Spørsmål og svar 5 14-12-09 09:32
Noen som kan hjelpe meg?! En utfordring til dere lavkarbo-guruer Lil@ Lavkarbo generelt 11 22-10-08 17:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no