Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Har du en red flag-vekt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-12, 02:30   #1
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Har du en red flag-vekt?

Jeg har alltid vært for stor, og har gått både opp og ned ganske mange kilo i løpet av min karrière som slanker.
Long and behold, nå har jeg endelig bestemt meg for å realisere mitt ønske om en red flag-vekt:

Når jeg nå kommer meg under 80 kilo, skal det stå som min øverste grense for vekt: Hvis jeg havner over 80 kilo igjen, så må jeg ta meg sammen.
Hardt.

Flere som har det samme?
Hva er din red flag-vekt?

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig. Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 03:10   #2
Hapzen
Medlem
 
Hapzen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 36
Innlegg: 103
Hapzen er på en erverdig vei

Sv: Har du en red flag-vekt?

75kg har blitt smertegrensen her :-)

__________________
Mvh Helene
Delmål 1: 70 kg ---- NÅDD, Delmål 2: 65 kg ---- NÅDD
Delmål 3: 62 kg, Endelig mål: 60 kg
Hapzen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, mer aktivitet :-) Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:15   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Tror 75 kilo også er mitt røde flagg. Føler ikke at det er noen reell fare for at jeg kommer over det igjen, det må i så fall være en relativt massiv vannsamling.
Men shit, så mye tid og krefter jeg brukte på å en gang komme UNDER den vekta! Men tenker den i grunn sånn generelt er fin, ettersom det er ti kilo over min ca. idealvekt, og ti kilo er ikke voldsom overvekt, om noe.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 09:47   #4
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har du en red flag-vekt?

For meg så var det 75 kg som fikk meg til å innse at jeg må ta i et tak... var 75,9 i går og begynte nesten å gråte på badet...

Har vektangst når jeg føler jeg har lagt på meg, så har jeg og en vekt som registrerer opp og nedgang, klarer ikke å resette den...

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 10:38   #5
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du en red flag-vekt?

Mitt problem har vært at jeg aldri har hatt slike røde flagg. Jeg har gått opp 30 kg uten å reagere. Eller, jeg føler meg stygg og ekkel og fær, men jeg gjør ikke noe med det.
Synes det høres ut som en god ide å definere noe slik i denne prosessen. Jeg tror bare at jeg må vente en stund for jeg har en lang vei å gå. Må nok se kroppen an etterhvert! Takk for herlig forslag!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 10:38   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Og for meg var det ei vektnål som sto og dirra farlig nære hundre kilo en gang for snart seks år siden. Dit skal jeg GARANTERT aldri igjen. Men jeg tror faren for det er forsvinnende liten, med mindre noen kidnapper meg, og truer i meg brus og boller i et par måneders tid.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 11:03   #7
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Har du en red flag-vekt?

Min øverste grense er 60 kg, for da er det ikke så mye jobb å få kontrollen igjen.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 11:06   #8
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Min øverste grense er 60 kg, for da er det ikke så mye jobb å få kontrollen igjen.

Det er vel ca dette jeg håper å konkludere med - men jeg må først komme meg under 60.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 11:14   #9
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Det er vel ca dette jeg håper å konkludere med - men jeg må først komme meg under 60.

Du er der før du vet ordet av det.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 11:20   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Dette varierer jo også med høyde (d'oh!), dere er vel noen gode cm lavere enn meg. 75 er ingen krise, men det er ikke optimalt. Nå veier jeg ca 72, and still going down. Snart er det kanskje forsåvidt 70 som er red flag?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 11:57   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Har aldri hatt gleden av å komme så langt ned at jeg har satt et sånt mål. Men det skal være 75, når jeg en gang kommer under det!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:02   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Qlio og jeg er jo småttiser. Jeg tror nok jeg kommer til å være obs på å beholde maksvekt innenfor normal BMI (øvre grense er da ca 61kg), ikke på grunn av BMI-målet forsåvidt, men fordi jeg nå kan se at kroppen min ikke er ment å være større enn det. Og i tillegg vet jeg nå akkurat hvor lang tid det tar å gå ned 30 kilo, så jeg håper jo jeg slipper å gjenta det hele.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:05   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Andre får ha sine mål.. Jeg blir jo ikke akkurat slank rundt 75, men det er ikke målet mitt heller. Skal ha ræva mi.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:07   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Hehe, og jeg er gjennomsnisttkvinnen! 167 cm hos norske kvinner har visst holdt stand i snart tredve år. Gjennomsnittsvekten for kvinner på min høyde og alder skal visst også ligge på rundt 65 kilo, om jeg ikke husker feil. Så om jeg kanskje sliter litt med å være gjennomsnittlig på andre områder i livet, kan jeg fint leve med å høre til den gjengse demografiske linja ellers i landet når det kommer til vekt og høyde.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:08   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Andre får ha sine mål.. Jeg blir jo ikke akkurat slank rundt 75, men det er ikke målet mitt heller. Skal ha ræva mi.

And it's a good one! Jeg er jo lavere enn deg, og syntes jeg så ganske slank ut også på 75 kilo. Du har jo i tillegg vidunderlige former!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:09   #16
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Det kommer kanskje an på hvor fettet legger seg. Hvis man er 170 og veier 70 og alt ligger rundt magen så har man kanskje et større behov for å bli kvitt litt mer.. Både sånn helsemessig og estetisk. Ikke at andre bryr seg om det, men at man føler på det selv..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:11   #17
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Andre får ha sine mål.. Jeg blir jo ikke akkurat slank rundt 75, men det er ikke målet mitt heller. Skal ha ræva mi.

Ja - for meg er det viktigst å være/se sunnest mulig ut. "Sunnest mulig" er jo et mål som vil være veldig forskjellig for en utrent kroniker og en som trener flere ganger i uka, osv osv. Fine forskjellige menneskene.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:15   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det kommer kanskje an på hvor fettet legger seg. Hvis man er 170 og veier 70 og alt ligger rundt magen så har man kanskje et større behov for å bli kvitt litt mer.. Både sånn helsemessig og estetisk. Ikke at andre bryr seg om det, men at man føler på det selv..

Ikke sant! Jeg kan alltids kle bort en major bilring, men kroppen lurer jeg ikke. At jeg ser slank ut er en ting, og det er finfint, så det er ikke i hovedsak det estetiske det går på nå, med mine siste kilo, jeg vet veldig godt at jeg fortsatt har litt i meste laget viceralt fett, og at det må til pers, med hva som foregår i kroppen min av insulin-tjolahopp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:28   #19
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Når jeg en gang kommer meg ned dit så kommer red flag vekta mi til å være 80 kilo. Under 80 kilo er greit, under 75 kilo er jeg fornøyd med. I følge BMI'en min så når jeg ikke normalen før jeg er under 68 kilo. Men jeg har ikke akkurat lite muskler, så 80 kilo som red flag-vekt tror jeg er helt greit, helsemessig, og det har til og med legen sagt også (så lenge jeg bevarer muskelmassen min). På 75 kilo syns jeg selv at jeg ser bra ut så da kan bare BMI'en væ're uenig med meg så mye den vil

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 23-05-12, 12:29   #20
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Har du en red flag-vekt?

72 kg er min grense og for øyeblikket har jeg sneket meg så vidt under. 172cm, og i overkant av der kroppen selv har ligget inntil et par år siden. Og nei, det var ikke alderen som ga meg vektoppgang.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 00:11   #21
Mill
Medlem
 
Mill sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 40
Innlegg: 201
Mill er på en erverdig vei

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Mitt problem har vært at jeg aldri har hatt slike røde flagg. Jeg har gått opp 30 kg uten å reagere. Eller, jeg føler meg stygg og ekkel og fær, men jeg gjør ikke noe med det.
Synes det høres ut som en god ide å definere noe slik i denne prosessen. Jeg tror bare at jeg må vente en stund for jeg har en lang vei å gå. Må nok se kroppen an etterhvert! Takk for herlig forslag!

Ah, akkurat som meg!
Det var først når jeg nærmet med 100 at jeg skjønte at det var noe ordentlig galt og jeg gjorde noe med det.

Men vi kommer til å klare oss utmerket begge to, det er jeg sikker på!
Alle sammen, forresten

Og kanskje jeg får til å pushe det røde flagget ned til 70 en gang? Det hadde vært noe! Men først må jeg under 80

Og Nellie:
Ræva er viktig, den!

__________________
Livsstilsendring in the making! Fortsettelse følger
Mill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo uten kaloritelling. Og vin. Vin er viktig. Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 02:16   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dit skal jeg GARANTERT aldri igjen.

Man har aldri noen garantier. Jeg skulle ikke på vilkår opp de 17kgene igjen jeg heller, men sykdom og stress gjør ting med kroppen man ikke har kontroll på...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 07:52   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man har aldri noen garantier. Jeg skulle ikke på vilkår opp de 17kgene igjen jeg heller, men sykdom og stress gjør ting med kroppen man ikke har kontroll på...

Jo for tenk!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 08:47   #24
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Har du en red flag-vekt?

Min red flag-vekt er 75 kg. Går jeg over det igjen, noe som veldig fint kan skje om jeg lukker øynene, så er det å ta seg hardt sammen. Igjen, igjen og igjen. Over den vekta og det skjer noe som ikke er så bra med denne kroppen og hode.

Jeg har ikke til hensikt å spise høykarbo igjen så sjansen for at jeg fyker over er liten. Det blir jeg glad av å tenke på!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 10:30   #25
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Har du en red flag-vekt?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Man har aldri noen garantier. Jeg skulle ikke på vilkår opp de 17kgene igjen jeg heller, men sykdom og stress gjør ting med kroppen man ikke har kontroll på...

Kwan jeg legge til medisiner? Jeg hadde røde flagg så det holdt, men hva hjelper det når medisiner ødelegger alle naturlige instinkter... Bare dagens frusrasjon!

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Svar

Emneord
mål, vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekt som ikke viser vekt ... NinaOp Generell diskusjon 18 28-02-12 22:07
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16
opp i vekt? susanna Ketolysekuren 3 03-07-06 12:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no