Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-11, 10:31   #26
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden !!!

Jeg er med! Har hatt litt mye karber i påska, men også litt mer bevegelse enn vanlig. Men opp 1,8 eller der omkring. Første stasjon for meg er -6,8 (ned til 95) før 4. juni. Da skal min kjære og jeg til Riga, og det hadde vært gøy å ha gjort en ordentlig innsats til da. Klarer jeg mer er jeg bare kjempe fornøyd.

Men siden jeg bor i Østfold er jeg glad det er Gerd og ikke NSB som skal drive dette toget, ellers hadde det fort blitt veldig mye forsinkelser for oss.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 11:43   #27
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden !!!

2,8 kg ekstra som må bort,etter påsken, så jeg blir nok på toget en god stund!Hevingen, skal til Riga en måneds tid etter deg, gleder meg og håper påskekiloene er borte til da

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:05   #28
servina
Seniormedlem
 
servina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: skedsmo
Innlegg: 3.041
servina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlysservina er et fyrlys

Sv: Togtråden !!!

Hei
Jeg vil også være med. Jeg kom på på Lillestrøm stasjon, men første stopp er allerede til fredag. Da er det planlagt et utdrikningslag for meg som varer i 2 dager.

__________________




Tenerife mål 11 mars
servina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 12:44   #29
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Togtråden !!!

Jeg er også med! Selv om jeg er vestlending og det ikke er så mange togstasjoner heromkring...

Jeg skeiet litt ut i påsken, men ikke så veldig mye. Har stått litt stille de siste ukene, så jeg skal på et skikkelig hardkjør nå frem til pinse og tur til Barcelona. 7 uker til turen, og jeg hadde håpet å være nede mot 80 da, som vil være 8,9 kg ned isåfall, men under 85 er også greit, tatt i betraktning at jeg nok må innfinne meg med at her i gården er det intet som raser av, det siger bare veldig veldig sakte av

Så da har jeg to mål, et optimistisk og et kanskje litt mer realistisk: -9 kg eller -4 kg til pinse

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 13:48   #30
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Da kom jeg meg inn på toget jeg også! Herlig med et tog med så mange vennligsinnede mennesker med samme (reise)mål!

Heia oss alle sammen!!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 13:52   #31
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden !!!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

2,8 kg ekstra som må bort,etter påsken, så jeg blir nok på toget en god stund!Hevingen, skal til Riga en måneds tid etter deg, gleder meg og håper påskekiloene er borte til da

Det skal du nok klare. Så skal jeg sjekke om det er noen fine lavkarbo-steder. Hvis ikke jeg blir liggende på spa Er liksom litt drømmen det. Men får se hva gubben vil.

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 13:56   #32
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Denne togturen har begynt litt humpete for min del... 50gr. sukkerfri sjokolade + tre skeier softis til nå i dag. Har tro på at hullene avtar og at resten av turen går bra

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 13:57   #33
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

"humpene" - ikke "hullene"

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:02   #34
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Skynde meg å hoppe på jeg også mens det ennå er plass

Minus 3 kg til midten av juni hadde vært heeelt supert

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:06   #35
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!



Her har dagen gått greit hittils, litt lite mat, kanskje. Men vært veldig flink med vanndrikkingen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:08   #36
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.



Her har dagen gått greit hittils, litt lite mat, kanskje. Men vært veldig flink med vanndrikkingen

Her er det bare drikking hittils i dag( helt glemt meg bort) men nå begynner sulten å gnage

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:11   #37
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Greid meg greit jeg også, så nå får jeg gjøre klar en boks med litt oss el. til å ta med på korøvelsen.
Viss ikke er det lett å finn kakefatet.

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:38   #38
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Hjemme igjen etter en lang dag på jobben. Klarte fint å holde meg unna bursdagskaka på kantina (selv om det var lukket valnøtt...), og nå skal middagen lages: Sei stekt i masse smør og krydder, løk og purre, og så blomkål og brokkoli til (mulig jeg lager mos av det)

Ha en fin ettermiddag, folkens.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:46   #39
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Heisann, hoppsann! Jeg vil gjerne være med på toget. Jeg er ikke noe tyngre enn før påska, men jeg skal ned 5 - 6 kg til 9. juni. Da skal jeg på Roxette konsert i Bergen Håper jeg klarer målet før 26. mai, som er neste oppfølgingsdag hos legen.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:48   #40
jegerjenta
Seniormedlem
 
jegerjenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 2.277
jegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snilljegerjenta er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Koser meg på toget jeg Så får jeg være standhaftig og ikke gå av på møtet i kveld

__________________
Min dagbok



jegerjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 16:53   #41
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Veiet inn til 88,8 kg i dag - det er 4,6kg opp!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIK
Blir nok værende her på toget en stund jeg også gitt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:05   #42
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Jeg er med.
Tør ikke veie meg etter påsken, men håper det går fort av.
Satser på Eurodietten, men i dag hadde jeg ingen tilgjengelig, så det har gått i skinke og egg og grønne gr.saker.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 17:05   #43
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Etter gjentatte forsøk på å oppdatere tickeren for st.hans-utfordringen med den uheldige vektoppgangen, måtte jeg tilslutt sette start-vekt = dagens vekt.
Fikk bare ikke lov til å legge inn høyere nå-vekt enn start-vekt, da kom hele tiden meldingen

Sitat:

There is a problem:
* Your Current weight is greater than your Starting weight

Men det er da for svarte derfor jeg nå må oppdatere med høyrer nå-vekt, fordi jeg veier mer nå enn da jeg startet på den utfordringen - er det mulig....

Vedlagte bilder
Filtype: png Error.png (8,4 KB, 8 visninger)
__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:09   #44
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Det er nok vann og går nok av med et svosj Grotingeling! Men ikke kjekt å se tallet på vekta likevel Håper du hadde en fin påske hvert fall!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 18:18   #45
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nå må ikke noen tro at jeg er en juksepave, men jeg lar tickeren min stå på den laveste vekta jeg har oppnådd....gidder ikke justere den opp om jeg går opp et par kilo - jeg går jo ned igjen til det nivået som tickeren står på...sånn innimellom i alle fall..... Ting går opp og ned her i livet...og når jeg er så nære sluttvekt som det jeg er tar det nok ekstra lang tid......Viktigeste for meg er at jeg spiser godt, ser at underhudsfettet smelter og at musklene vokser (uten at jeg gjør noe for det!!! ) Jeg liker plutselig togreiser likevel

I dag har jeg hittil spist to store sommerkoteletter og 20 gram 70% sjokolade + to store kopper kaffe med fløte til sjokoladen....Og det viktigste 1/3 liters boks med FLØTE..... Til kvelds Egg med majones + paprika...
Grønsakene var slutt, men skal kjøpe nye i morgen... OG mer fløte....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:04   #46
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Jeg justerer ikke opp tickeren min jeg heller, selv om jeg nå har lagt på meg ganske mye igjen.... den får heller lyse mot meg som en påminnelse om hva jeg kan få til!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:26   #47
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Tut, tuuuuuuuuut, jeg vil være med å kjøre toooooog
Kilo er uinteressant da jeg ikke vil veie meg, men jeg har tre forskjellig buksestørrelser i skapet, og de delmål i seg selv. Tøft nok det

Og Lava blir ikke i den hysjvogna hu vettu, Antoinette, hun kommer inn til oss andre før vi aner

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 19:41   #48
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Da kommer toget til Fosen så jeg får være med Første dag på toget for meg

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 20:26   #49
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg vil værra med å kjøre tooooog!

Veide 76 kilo i morges!

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 21:23   #50
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Så fantastiske passasjerer ! Helt rått !

Og så mange stasjoner ! Vi har jo deilige sovekupéer og faktisk også små togleiligeheter slik at man faktisk kan BO her. En stund Og spa-avdeling. Og diskotek. Og en egen zumbavogn med rockeringhjørne. Et par trimsykler ser jeg også. Og spinningvogna, da, - for de spesielt interesserte. Ellers kan man jo trimme ved å gå frem og tilbake gjennom hele toget, - et par ganger om dagen, kanskje?

Og så er're fest HVER kveld. I vannvogna !

SKÅL, godtfolk !

Jeg har spist to frøknekkebrød med majones og salami i dag + middag: kjøttkaker i fløtesaus med litt løk og salat. Og et par buketter blomkål og brokkoli.

Til kvelds blir det vel et par -tre skiver ost og salami. Og smør. Og majones.

Det går så det uler, folkens !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no