Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-07-11, 17:12   #26
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Hvilken olje er best tro?
Denne, denne eller denne?

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 17:14   #27
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nja, godt smaker det jo ikke akkurat, men det finnes verre. Og jeg vet ikke helt hvor matnyttig den linoljen man blander ut pigmenter med er.


Brannfarlig er den i hvert fall, så du kan bruke den til å fyre oppunder fettbålet med

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 17:32   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Hvilken olje er best tro?
Denne, denne eller denne?

Jeg kan faktisk ikke helt se at det er noen forskjell på dem, egentlig. For nå ble jeg enda mer forvirra enn jeg var da jeg skulle kjøpe i første omgang. Jeg har uansett den første du har linka til. Jeg ser forsåvidt at den siste og dyreste har "new unrefined DHA + GLA. What ever that means ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 17:44   #29
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Så også dette, har prøvd noen uker, og kanskje endring

Men jeg synes smaken er forferdelig, har en skje majones klar, for å får bort smaken.
Cocosa derimot tar jeg endel av, og bruker i bakverk når jeg en sjelden gang baker.

Blir spennende å følge flere.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 17:45   #30
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Spennende dette her....har også en del fett igjen på magen....

Dere som har kjøpt Udo`s choise KAPLSER på iHerb...har dere link ?
Blir litt forvirra - mye å velge mellom ....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 19:15   #31
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Er dette den samme Udo's Choice som på iHerb?

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:23   #32
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Dere som har kjøpt Udo`s choise KAPLSER på iHerb...har dere link ?
Blir litt forvirra - mye å velge mellom ....

Søk på udo's capsules. Den største hadde 180 kapsler, så jeg kjøpte den.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:27   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Har slurpet udos og cocosa lenge jeg uten at jeg har merket noe nedgang på mageområdet.... Har faktisk brukt begge deler i flere år uten at jeg kan si at det har minsket magen noe.. Men det hjelper mot det som er INNI magen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 20:37   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Er dette den samme Udo's Choice som på iHerb?

Vel, den ligner, men det kan hende det er forskjell på det norske og amerikanske designet?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 07:52   #35
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Da har jeg bestilt Virgin kokosolje og Udo's (250 ml) fra Iherb. Satser på at det kommer fort som fy, for nå vil jeg prøve om dette hjelper. Ser litt bevegelse i vekta, men det er uhyre lite og det skal ingenting til for at den stopper opp, som f.eks et glass cola zero. Tok den kostnaden det er med DHL leveranse og kom akkurat på at jeg er jo ikke hjemme på fredag og det er vel akkurat da pakken kommer

Kommer uansett til å fortsette mitt vanlige kostholdsregime men nå med en ts Udos til hvert måltid og cocosa et par ganger til dagen i te eller latte.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 08:37   #36
littleme
Medlem
 
littleme sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 373
littleme har en fantastisk aura rundt seglittleme har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Jeg har iallefall den Udos-en som er avbildet ovenfor! Tror jeg henger meg på jeg. Hvordan ligger det ann med doseringene? Her blir det foreløbig en ts cocosa i kaffen og så må jeg få i meg en ts udos på et eller annet vis. Er noe av poenget at man skal ta det uten å blande det i noe?

__________________



littleme er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt forskjellig Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 10:17   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Jeg kan ikke tro at det spiller noen rolle om du tar den i kaffen/teen eller bar. Jeg tar det bar, men det er av ren latskap. Men jeg tar det rett før jeg spiser, ellers kjenner jeg at jeg blir litt kvalm.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 10:05   #38
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Jeg har gått og tenkt på å kjøre en periode med denne komboen jeg også, men kassa har vært litt slunken, og på helsekosten var det svindyrt.

Kunne vært gøy å se om man klarer å få mer markante magemuskler (altså trimme bort litt mer av det resterende underhudsfettet) ved å innta dette.

Må prøve å finne den originale posten til BitTorres igjen for å se om det var en spesiell variant av Udo's han brukte.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:07   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Jeg har gått og tenkt på å kjøre en periode med denne komboen jeg også, men kassa har vært litt slunken, og på helsekosten var det svindyrt.

Kunne vært gøy å se om man klarer å få mer markante magemuskler (altså trimme bort litt mer av det resterende underhudsfettet) ved å innta dette.

Må prøve å finne den originale posten til BitTorres igjen for å se om det var en spesiell variant av Udo's han brukte.

Jeg mener bestemt det bare var helt vanlig Udo's-olje han tok. Jeg tror nok i grunn at så lenge det er den økologiske oljen med 3-6-9-balanse, så er det vel akkurat den olja man skal ha. Håper jeg i alle fall.
Magen protesterer en smuuuule, men jeg er ikke så kvalm nå på tredje dagen. Men skal nok la det gå til neste uke før jeg øker noe på inntaket.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:18   #40
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Håkay.... jeg klarer forøvrig ikke å finne den tråden han snakka om dette i først. Har du oversikten, Photo?

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:20   #41
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Fjasen: gå inn på profilen hans, tråder startet av han, også er det den siste tråden han startet. (Tror jeg)

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:21   #42
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Fjasen: gå inn på profilen hans, tråder startet av han, også er det den siste tråden han startet. (Tror jeg)

Det var det jeg gjorde, men jeg kjente den ikke igjen. Kanskje han skreiv det i en tråd noen andre hadde starta?

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:22   #43
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Her er to tråder som der BT skriver om UDOs:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45305

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44765

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:28   #44
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Her er to tråder som der BT skriver om UDOs:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45305

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44765

Det er de to jeg også har klart å finne. Mulig jeg bare husker helt feil. Trodde det var en annen tråd hvor han skriver om kombinasjonen Udo's Choice og Cocosa og mengder.... men han nevner jo de tingene litt innimellom der, så da er det nok jeg som husker feil.

Egentlig litt godt å se at det ikke var en tråd jeg bare ikke klarte å finne da

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:30   #45
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Det var i denna "fett foredrag"-tråden som er den siste han startet, han skrev om det først Men nå fikk du jo link.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 11:38   #46
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det var i denna "fett foredrag"-tråden som er den siste han startet, han skrev om det først Men nå fikk du jo link.

Ja, jeg skjønner jo det nå. Av en eller annen grunn mente jeg at han hadde skrivi noe om det før når jeg leste "Fett foredrag" første gang. For der ymter han jo bare først om at cocosa er en "ketonbombe". Og jeg husker jeg leste svarene (eller spørsmålene som kom etter den posten) og tenkte tilbake på den andre tråden.... så da har han bare nevnt det i en annen tråd tidligere.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 12:05   #47
Beurre
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 1.096
Beurre er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Ja, jeg skjønner jo det nå. Av en eller annen grunn mente jeg at han hadde skrivi noe om det før når jeg leste "Fett foredrag" første gang. For der ymter han jo bare først om at cocosa er en "ketonbombe". Og jeg husker jeg leste svarene (eller spørsmålene som kom etter den posten) og tenkte tilbake på den andre tråden.... så da har han bare nevnt det i en annen tråd tidligere.

Jeg leste det i denne tråden

Beurre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 12:12   #48
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Beurre, her.

Jeg leste det i denne tråden

Der var den ja..... jeg visste jeg hadde sett noe om den. Men det var jo ikke BitTorres som starta tråden, så da leita jeg rett og slett feil.

Takker og bukker, flinke smørret mitt

(Jeg blir ofte i overkant glad når det viser seg at jeg ikke er gal allikevel )

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 16:21   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Takk for linker! Særlig der Bitorres svarer Regret i tråden hun startet var relevant, ser ut til at jeg gjorde helt rett i å begynne med 2x5 ml (til sammen to teskjeer, altså) daglig. For jeg har faktisk hatt halsbrann i et par dager, men det begynner å gå seg til nå, så da har jeg den forklaringa. Halsbrann har jeg nesten ikke hatt på fem år, bortsett fra da jeg overdoserte på magnesium i et forsøk på å komme over en dårlig søvnperiode. Det ser ut til å ha gitt seg nå, da. Halsbrannen, altså.
For tidlig å si om det har noen effekt, men jeg er god i trua! Har tatt vitale mål i helga, og skal gjøre det igjen om et par uker for å se om det har skjedd noe. Selv om andre mål, som midje og bryst har rykket innover de siste par årene så har området rundt magen (midt mellom navelen og hoftene, altså) stått på ca 93 cm i evigheter, og magen ser jo større ut proporsjonalt sett jo mer jeg går ned andre steder, f.eks er hoftene smalere enn magen ... Så jeg håper dette skal hjelpe på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 17:02   #50
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Jeg har sikkert sagt det før...men jeg drar den en gang til jeg
Erfaringsmessig, for meg.. er det eneste som hjelper skikkelig på å få bort magefett svømming! Bryst/fri 1000 m 2-3 uka. Gir strålende resultater, men du må svømme o'rntli og strekke ut kroppen skikkelig.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no