Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-13, 16:12   #51
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Begynte såvidt i desember, men har ligget hele jula med influensa og omgangssyke og nå ligger jeg her med opererte mandler så begynner for fullt i midten av januar tenker jeg
Så fort jeg klarer å spise noe med andre ord

Jeg fjernet mandlene for 8,5 år siden og tenkte at det måtte da bli en gylden anledning til å gå ned et par kg. Høh. Såvidt jeg husker var det eneste jeg fikk ned aprikoskompott med krem og is... Ikke direkte slankende og noe måtte jeg jo ha i meg for ikke å sulte ihjel.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 17:36   #52
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Jeg er for tiden som skrevet tidligere på rehablitering, å har i dag funnet ut at jeg ikke får veid meg på min vekt før den 26 januar

Det lenge siden det har gått så lenge uten veing

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 08:46   #53
Tonelore
Juniormedlem
 
Tonelore sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Tonelore er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

Føler halve norge ligger med influensa nå!!huff!! Bra du likevel klarte å holde deg vekke fra verstingene!!

Takk! Ja, det er mye influensa nå. Jeg mistenker at jeg blir fortere dårlig når jeg skeier ut med høykarbo, så det er jo enda en grunn til å unngå all den dårlige maten

Middag i går ble litt havregrynsgrøt med cottage cheese, kanel og litt fruktose. Til kvelds disket samboeren opp med ost og skinke fra Spania

__________________


Tonelore er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 09:25   #54
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Jeg er for tiden som skrevet tidligere på rehablitering, å har i dag funnet ut at jeg ikke får veid meg på min vekt før den 26 januar

Det lenge siden det har gått så lenge uten veing

Får håpe du får deg en hyggelig overraskelse da

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 15:00   #55
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei
Question

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tonelore, her.

Takk! Ja, det er mye influensa nå. Jeg mistenker at jeg blir fortere dårlig når jeg skeier ut med høykarbo, så det er jo enda en grunn til å unngå all den dårlige maten

Middag i går ble litt havregrynsgrøt med cottage cheese, kanel og litt fruktose. Til kvelds disket samboeren opp med ost og skinke fra Spania

Kan man spise havregrynsgrøt på lavkarbo? Er det ikke bare karbs d da?

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 15:07   #56
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

wihiii...tjuveide meg litt i går...gått ned nesten 2 kg(1,8) på 1,5 uke! Jippi! Følte meg så oppblåst og fæl i går at jeg måtte sjekke om jeg var gått opp...Har ligget mellom 30-40 karbs pr dag!
Håper jeg klarer å holde meg på matta når jeg skal på tur i helga...tror det blir vanskelig, og helt sikkert litt ekstra karbs om jeg skal drikke litt vin....

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 17:40   #57
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Får håpe du får deg en hyggelig overraskelse da


Håper ihvertfall på det

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 18:02   #58
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

wihiii...tjuveide meg litt i går...gått ned nesten 2 kg(1,8) på 1,5 uke! Jippi! Følte meg så oppblåst og fæl i går at jeg måtte sjekke om jeg var gått opp...Har ligget mellom 30-40 karbs pr dag!
Håper jeg klarer å holde meg på matta når jeg skal på tur i helga...tror det blir vanskelig, og helt sikkert litt ekstra karbs om jeg skal drikke litt vin....

Hold deg til tørr hvitvin, så går det nok bra

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 22:38   #59
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hold deg til tørr hvitvin, så går det nok bra

Jepp, skal prøve på det ;-)

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 08:41   #60
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

wihiii...tjuveide meg litt i går...gått ned nesten 2 kg(1,8) på 1,5 uke! Jippi! Følte meg så oppblåst og fæl i går at jeg måtte sjekke om jeg var gått opp...Har ligget mellom 30-40 karbs pr dag!
Håper jeg klarer å holde meg på matta når jeg skal på tur i helga...tror det blir vanskelig, og helt sikkert litt ekstra karbs om jeg skal drikke litt vin....

Gratulerer!! Det er kjempebra. På mitt lokale vinmonopol er de veldig gode på lavkarbovin. Er mange på markedet nå som har lavt innhold av karber... både røde og hvite

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 13:10   #61
Tonelore
Juniormedlem
 
Tonelore sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Tonelore er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

Kan man spise havregrynsgrøt på lavkarbo? Er det ikke bare karbs d da?

Jeg bruker kanskje 2 ss store havregryn, pluss litt melk. Det blir litt karber, men jeg er nødt til å ha litt Jeg kan fint ligge på 80-100 g karber daglig og likevel gå ned. Om jeg går lavere, så blir jeg skikkelig uvel og slapp. Kanskje fordi jeg spiser for lite fett, men jeg er mer i Lindberg-avdelingen enn ketolyse-avdelingen

__________________


Tonelore er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 13:12   #62
Tonelore
Juniormedlem
 
Tonelore sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Tonelore er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Gratulerer!! Det er kjempebra. På mitt lokale vinmonopol er de veldig gode på lavkarbovin. Er mange på markedet nå som har lavt innhold av karber... både røde og hvite

Så bra! Jeg plukker stort sett bare med meg ei flaske rødvin (den med den fineste etiketten ), for det står vel ikke antall karber på etiketten? Men neste gang skal jeg spørre de ansatte - takk for tips!

__________________


Tonelore er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 13:15   #63
Tonelore
Juniormedlem
 
Tonelore sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 21
Tonelore er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Rita82, her.

wihiii...tjuveide meg litt i går...gått ned nesten 2 kg(1,8) på 1,5 uke! Jippi! Følte meg så oppblåst og fæl i går at jeg måtte sjekke om jeg var gått opp...Har ligget mellom 30-40 karbs pr dag!
Håper jeg klarer å holde meg på matta når jeg skal på tur i helga...tror det blir vanskelig, og helt sikkert litt ekstra karbs om jeg skal drikke litt vin....

Gratulerer! Bra jobba

Jeg har gått ned 1.7 kg. Det er jo bare vann, tror jeg, men artig uansett I dag skal jeg i bursdag, da gjelder det å holde seg hard, håper det er noe jeg kan spise som ikke har for mange karber.

Det er så vanskelig når man skal bort, synes jeg. Vil ikke virke uhøflig og takke nei til kaker og kjeks, i hvert fall ikke når jeg ikke kjenner vertskapet så godt, men denne gangen kan jeg skylde på at jeg har vondt i halsen (fortsatt) Hvordan gjør dere det?

__________________


Tonelore er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 13:44   #64
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tonelore, her.

Det er så vanskelig når man skal bort, synes jeg. Vil ikke virke uhøflig og takke nei til kaker og kjeks, i hvert fall ikke når jeg ikke kjenner vertskapet så godt, men denne gangen kan jeg skylde på at jeg har vondt i halsen (fortsatt) Hvordan gjør dere det?

Hei du, jeg syns ikke det er uhøflig å takke nei. Jeg har bare blitt enig med meg selv at slik er det. Når det kommer til vertskapet, så ser jeg det ann. Føler jeg at det kan være enklere, så sier jeg at jeg reagerer negativt på sukker/stivelse. Jeg lyver jo ikke. Og hvis de vil bli fornærmet så får de bare bli det. Jeg har møtt på veldig mye forståelse.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-01-13, 15:13   #65
Ramlosa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 1
Ramlosa er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Hei! Henger meg på her om det er greit. La om til moderat lavkarbo i starten av 2011 og gikk fra 88 til 80 kilo. Siden da har jeg lagt på meg tre kilo og syntes det er på tide å legge om til lavkarbomat igjen. Startet på mandag med 83 kilo fordelt på 171 cm. Hvor mye bør en person med min høyde ideelt veie?
Har forresten lest gjennom hele tråden og dere er superflinke alle sammen!

Ramlosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 08:24   #66
Wimp
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 5
Wimp er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

På tampen av 2012 satte jeg "all time high" med 96 kg og ble enig med mennesket i speilet at noe måtte gjøres!
2. januar startet jeg på på en Nutrilett/Noka-kur hvor jeg skulle innta rundt 700 kcal daglig, men alt etter to dager bestemte jeg meg for å kjøre den dietten i èn uke, for deretter å prøve lavkarbo. Det er jo så fryktelig kjedelig å ikke spise
Jeg gikk ned 2,4 kg på den shake-uken og var veldig spent på hvordan kroppen ville reagere når jeg gikk fra lavkalori til lavkarbo. Ville jeg gå ut av ketose? Ville jeg få en midlertidig oppgang når jeg "pøste" på med kalorier igjen?
Det ser ut som mine lette bekymringer er grunnløse. Jeg har nå i de tre påfølgende dager spist ca 15 karb daglig, vært så raus med fettet som jeg har klart å få til, og på 72 timer tatt av nye 1,6 kg

Leser "alt" jeg kommer over. Bøker, oppskrifter, blogger og foruminnlegg her på lavkarbo.no og syns det er på tide jeg melder meg på en tråd hvor jeg selv kan komme med spørsmål og innspill basert på egne erfaringer, så jeg henger meg på her med dere som startet omtrent samtidig.

Om jeg har fått til å legge inn en ticker under her så viser den forhåpentligvis at jeg skal ned 16 kg. 96 kg på nyttårsaften skal bli til 80 kg sommeren 2013. Da får jeg isåfall en BMI på 25 og det tror jeg er passende for meg.
Men... det er veldig lenge siden jeg sist var 80 kg, så det er litt vanskelig å vite sikkert

Jeg veier meg nok hver dag enda, men skal begrense meg når jeg venner meg til livsstilsendringen. De offisielle tallene mine oppdateres uansett hver mandag.

Ønsker dere alle en strålende helg og håper på et fint og konstruktivt "samvær" her inne

__________________


Wimp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (?) Svar med sitat
Gammel 12-01-13, 09:58   #67
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tonelore, her.

Så bra! Jeg plukker stort sett bare med meg ei flaske rødvin (den med den fineste etiketten ), for det står vel ikke antall karber på etiketten? Men neste gang skal jeg spørre de ansatte - takk for tips!

Om du ser på den lille lappen med navnet på vina finnes det en sirkel som forteller om hvor mye sødme den inneholder er sirkelen mest svart er den full av sukker, er det bare en liten stripe av sirkelen som er svart, er den tørr, altså nesten ikke sukker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 08:07   #68
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Puhh....da var weekendturen over, og jeg har klart meg overraskende bra! Kun skeiet ut med noen glass vin,mørk sjokolade og nøtter! Vekta viste noenlunne likt som da jeg veide meg før turen! Så etter 2 uker altså ned 1,9 kg. Kunne vel ønske at det hadde vært litt mer...men håper jeg har litt ekstra vann på kroppen nå siden helgas utskeielser...slik at det blir litt mer til neste uke *krysser fingrer og tær*
Hva med dere? Har helga bydd på vanskelige situasjoner og utskeielser? Hold dere på matta?

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 09:26   #69
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Hei alle sammen, nå har jeg etter en litt lang pause fra lavkarbo startet opp igjen. I går, å jeg har i denne lange pausen lagt på meg 10 kg. Å det ska av å håper jeg på en eller annet tidspunkt klarer 30 kg.

Jeg har veie-dag hver dag klarer ikke å la vær å gå på vekten hver morgen. Men jeg blir ikke stresset vis jeg går opp 2-3 kg på en dag, for kroppen min har en utrolig evne til å samle mye vann i perioder.

Jeg håper jeg klarer være litt mer aktiv her inne, for det gjør det litt lettere å holde seg til rett mat.

Dette kunne eg ha skrive sjølv, bortsett frå det med å ikkje bli stressa av å gå opp 2-3 kg...
Eg er med! Startar i dag, går veldig hardt ut og satsar på -5 ut januar.

Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 12:00   #70
flisa77
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sogn
Innlegg: 87
flisa77 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Da var veiedagen kommet etter ei uke med lavkarbo. Skal seiest at vi gjekk på en smell på lørdag. Vart innvitert i bursdagsselkap på dagen og et annet selskap på kvelden. Tok til meg et lite hjemmelaget pizzastykke, pluss et lite nøttekakestykke på dagen og på kvelden vart det noen drammeglas med sprit og cola zero. Fant ut i dag at eg berre hadde gått opp o,1kg så det syntes eg var heilt greit.
Så på ei uke har eg gått ned 1,5kg :-)

Meg: Startvekt 70,6kg
69,1kg (Totalt -1,5)
Han: Startvekt 91,2kg
91 kg (Totalt -0,2)

flisa77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 14:13   #71
Rita82
Medlem
 
Rita82 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 51
Rita82 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Flink!!Det er jo kjempe bra!!

__________________
Rita82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 18:24   #72
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Dette kunne eg ha skrive sjølv, bortsett frå det med å ikkje bli stressa av å gå opp 2-3 kg...
Eg er med! Startar i dag, går veldig hardt ut og satsar på -5 ut januar.


Du må ha lykke til.
Men nå får jeg ikke gått på vekten i det hele tatt , er på "Rehab"

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 08:28   #73
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

God morgen alle sammen.
Hvordan går det med dere nå i starten?
Jeg har vert 100% lavkarbo siden 29. desember. Gikk ned litt første uka, men så har det stoppet opp. Er i ketose, men ser at jeg får i meg for lite fett.
Note to self: kjøp mere meierismør Har tidligere gått ned en del, men da har kosten bestått av mye egg, og det blir jeg fort lei av. Så denne gangen prøver jeg å finne alternativer slik at det ikke skal bli så mye at jeg går lei igjen. Lager kreative omeletter som gir smak av mye annet og døyver eggesmaken.
Nyttårsforsettet var -30 kilo i løpet av året, og å vere mere i aktivitet.
Har kanskje gått ned 2 kilo, og har trimma litt mer enn tidligere.
Skulle så gjerne ønske at vekta fikk litt fart på seg slik at jeg klarer å holde motivasjonen oppe.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 08:31   #74
Filifjonka
Medlem
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 320
Filifjonka er en juvelFilifjonka er en juvelFilifjonka er en juvel

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

No er eg berre på dag to, men det går strålande...!

Filifjonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 13:03   #75
tutta68
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 2
tutta68 er på en erverdig vei

Sv: Januarstart 2013 for generell lavkarbo

Heisann. Startet på lavkarbo i går. Har prøvd meg på dette før med vellykket resultat. Men som de fleste andre kurer så kommer kiloene tilbake viss en ikke er konsekvent
Jeg skal ned 25 kg, og har kommet godt i gang med trening etter nyttår. Startet i vektklubben med lavkalori, men det gikk 1,5 uke, var sulten, syns 1 kg var dårlig start, så derfor har jeg gått over til lavkarbo igjen Jeg er 44 år og bor i Sandnes. Er kjempeklar for fight

__________________




tutta68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra Ketolyse til generell lavkarbo bobbla Lavkarbo generelt 2 06-04-11 18:57
Generell lavkarbo vs ketolyse bobbla Lavkarbo generelt 3 17-02-11 18:43
Generell lavkarbo og amming? mette_moj Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 14 15-01-11 21:12
Fra ketolyse til generell lavkarbo... *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 2 13-05-10 21:16
HJELP! Sp.mål ang generell lavkarbo lily Lavkarbo generelt 8 06-04-08 19:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no