Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fersking på ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-14, 11:10   #1
karbo-hell
Medlem
 
karbo-hell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
karbo-hell er på en erverdig vei
Thumbs down

Fersking på ketolyse

Hei er ny her og egentlig aldri prøvd å slanke meg før.

jeg er 30 år gammel, har et barn på snart 3 år.... har prøvd å få barn siden 2009... etter flere IVF har jeg lykkes med å få verdens fineste jente unge... og er nå på mitt andre forsøk etter en spontant abort får å gi henne søsken.

jeg har lagt på meg mye gjennom prosessen.... ja hele 20 kilo fra hva jeg synes var min trivsels vekt.... vekt I 2008 var 64 kilo..... vekt I 2014 er 84 skumle kilo.....


Jeg har begynt på ketolyse or egentlig Ganske streng. lest alt som skal leses og føler jeg gjør alt riktig. har holdt på siden 17 juni, mallet er å føle seg vel og kanskje bli gravid igjen på kjøpet.


jeg synes ikke det er vanskelig og kunne godt levd på dette I flere år. men desverre vekten viser at det ikke går så bra.... har fra 17 juni 2014 til 09 july 2014 gått ned bare 1-1,5 kg!!!!!!!

så kjære lavkarbo gurus hjelp meg! jeg trenger motivasjon.

her er en typisk dag meny:

- Frokost: 3 egg stekt i smør, majonais og salami.

- lunsj: kylling salat med masse grønneblad, majonais, agurk paprika og tomat.

- mellommåltid (ikke hver dag): et kokt egg og 1-2 babybell ELLER bringebær og et skvett fløte.

-middag: 1,5 laksefilet, broccoli og blomkål gratinert i crème fraiche og ost med masse oliven olje.

Kveldsmat: (ikke hver dag) 3 skiver ost, 3 skiver skinke.


drikker 2 kaffe hverdag med kaffefløte (10% fett) og 1-2 glass cola zero (jeg vet fy fy)


har hatt siden 17 juni to utskjeielser. da spiste jeg en atkins bar for noen dager siden og hadde tre drinker på bursdagen min i juni (sprit)


ellers spiser jeg veldig variert hverdag, lager alt fra skratch untatt pålegg. spiser ikke frukt eller nøtter eller brødertatninger og drikker jeg masse vann. Jeg får utslag på ketosestix med rosa eller lilla... har hatt utslag hver dag siden jeg begynte. den blir aldri beig!


jeg setter pris på tips

karbo-hell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 12:20   #2
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: fersking på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av karbo-hell, her.

Hei er ny her og egentlig aldri prøvd å slanke meg før.

jeg er 30 år gammel, har et barn på snart 3 år.... har prøvd å få barn siden 2009... etter flere IVF har jeg lykkes med å få verdens fineste jente unge... og er nå på mitt andre forsøk etter en spontant abort får å gi henne søsken.

jeg har lagt på meg mye gjennom prosessen.... ja hele 20 kilo fra hva jeg synes var min trivsels vekt.... vekt I 2008 var 64 kilo..... vekt I 2014 er 84 skumle kilo.....


Jeg har begynt på ketolyse or egentlig Ganske streng. lest alt som skal leses og føler jeg gjør alt riktig. har holdt på siden 17 juni, mallet er å føle seg vel og kanskje bli gravid igjen på kjøpet.


jeg synes ikke det er vanskelig og kunne godt levd på dette I flere år. men desverre vekten viser at det ikke går så bra.... har fra 17 juni 2014 til 09 july 2014 gått ned bare 1-1,5 kg!!!!!!!

så kjære lavkarbo gurus hjelp meg! jeg trenger motivasjon.

her er en typisk dag meny:

- Frokost: 3 egg stekt i smør, majonais og salami.

- lunsj: kylling salat med masse grønneblad, majonais, agurk paprika og tomat.

- mellommåltid (ikke hver dag): et kokt egg og 1-2 babybell ELLER bringebær og et skvett fløte.

-middag: 1,5 laksefilet, broccoli og blomkål gratinert i crème fraiche og ost med masse oliven olje.

Kveldsmat: (ikke hver dag) 3 skiver ost, 3 skiver skinke.


drikker 2 kaffe hverdag med kaffefløte (10% fett) og 1-2 glass cola zero (jeg vet fy fy)


har hatt siden 17 juni to utskjeielser. da spiste jeg en atkins bar for noen dager siden og hadde tre drinker på bursdagen min i juni (sprit)


ellers spiser jeg veldig variert hverdag, lager alt fra skratch untatt pålegg. spiser ikke frukt eller nøtter eller brødertatninger og drikker jeg masse vann. Jeg får utslag på ketosestix med rosa eller lilla... har hatt utslag hver dag siden jeg begynte. den blir aldri beig!


jeg setter pris på tips

Mitt enkle råd er: hold ut! Og beveg deg 30 min hver dag som anbefalt. Lykke til 😊

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 12:29   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: fersking på ketolyse

Det kan høres ut som du har hormonelle utfordinger, siden du bla har slitt med å bli gravid. Dette vil kroppen alltid prøve å fikse før den gir slipp på vekta. Så det kan ta tid før du ser det på vekta, men fokuser på andre positive ting, som humør, evt betennelser som forsvinner o.l. For egen del hadde jeg veldig god effekt av å trene yoga fordi det hjelper til å senke steressnivået i kroppen, som er veldig høyt om hormonene er i ubalanse. Annen meditasjon kan også fungere (selv om jeg vet alt om hvor vanskelig det er å få til med en treåring i huset )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 10:36   #4
karbo-hell
Medlem
 
karbo-hell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
karbo-hell er på en erverdig vei

Sv: Fersking på ketolyse

Hei og takk for svar jenter!

synesgulla¨... du har helt rett mer mosjon mindre VM hehe


Carisma I forbindelse med IVF på privat har jeg sjekket bade stoffskiftet, blodsukkeret, alle hormone som har med syklus og eller kan være I veien å gjøre. alt er egentlig perfekt sånn sett med oss begge. ....


Jeg har en mistanke om at jeg må kutte ut ost og rømme osv... spiser en del av det bade på grønnsaker og osv... noen som har prøvd å kutte ut melke produkter og gått raskere ned I vekt?

__________________




Startvekt 17/06/2014 86,3
karbo-hell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-07-14, 21:47   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Fersking på ketolyse

Hvor mye har du egentlig lest når du kaller 1,5 kg for bare, på 3-4 uker? du er ikke på sultekur, er du vel? Hva forventet du? 3 i uka?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-14, 09:19   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Fersking på ketolyse

Opprinnelig lagt inn av karbo-hell, her.

Hei er ny her og egentlig aldri prøvd å slanke meg før.

jeg er 30 år gammel, har et barn på snart 3 år.... har prøvd å få barn siden 2009... etter flere IVF har jeg lykkes med å få verdens fineste jente unge... og er nå på mitt andre forsøk etter en spontant abort får å gi henne søsken.

Hei

Les slank med ketolysekuren, det er fort gjort og da står du sterkt.
Jeg har skrevet en artikkel i det seneste eks av Helsemagasinet nettopp om fedme og barnløshet. Kanskje noe for deg å lese?

Lykke til
Torkil P Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt spørsmål fra en fersking som prøver seg på ketolyse Elliseia Ketolysekuren 18 20-05-13 16:48
Fersking på ketolyse snusken Spørsmål og svar 18 31-01-11 14:45
Fersking her Slygern Ketolysekuren 3 17-08-09 22:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no