Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-10, 19:37   #1
Mubariz1Rai
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 6
Mubariz1Rai er på en erverdig vei

Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp!

Hei.
Noen som har peiling på dette?
Jeg er 168høy, og veide 98kg for et par mnd siden, begynte å trene thaiboksing og gå på atkins, elr ikke helt atkins kuttet bare ut HELT med karbohydrater, tok av og til pauser i helgene fra diet å spiste hva jeg ville.
Nå er jeg på 70kg-75kg. går litt opp og ned egentlig. jeg har fått vekk nesten alt fettet på magen osv. har bare huden igjen på brystet, valkene og magen. men mitt mål er 65kg. noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? skal jeg begynne med styrke trening, eller hva skal jeg gjøre? for forrige mandag begynte jeg med å spise 2små måltider om dagen ca 100g kjøtt, og 50g salat. 2ganger om dagen. Og da gikk jeg fra 75kg til 70kg på 8dager, men idag (Tirsdag) merket jeg at dette ikke kommer til å fungere fordi jeg trener og jeg merket at jeg begynte å bli dårlig når jeg spiste så lite. noen som har noen gode ideer så vær så snille å post dette
Har fått noen forskjellige tips litt her og der som feks:
spise hva jeg vil men regelmessig, eller begynne med styrke trening, noen som plis kan hjelpe meg?

Takk.

Mubariz1Rai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 13:25   #2
C-shine
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 19
C-shine er på en erverdig vei

Sv: Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp!

Heisann! Kjempeimponerende vektnedgang må jeg få si først og fremst

Jeg er overhodet ingen ekspert, men hvis jeg var deg ville jeg absolutt begynt med en form for styrketrening. Det former og strammer opp kroppen på en helt annen måte enn utholdenhetstrening. Dessuten forbrenner du mer fett jo mer muskelmasse du får! Ikke sikkert du kommer til å merke like mye på vekta, men du kommer til å se det i speilet og hvis du måler deg!

Et veldig bra program -som jeg følger selv- heter Release Your Potential (RYP) som du kan lese om her: https://www.tn.no/ryp
Det er et veldig bra og enkelt styrkeprogram (som helst kombineres med intervalltrening eller annen form for kondisjonstrening). ANBEFALES!!!

Lykke til videre!

__________________

C-shine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-10, 14:58   #3
Smilla
Juniormedlem
 
Smilla sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 26
Smilla er på en erverdig vei

Sv: Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Mubariz1Rai, her.

Hei.
Noen som har peiling på dette?
Jeg er 168høy, og veide 98kg for et par mnd siden, begynte å trene thaiboksing og gå på atkins, elr ikke helt atkins kuttet bare ut HELT med karbohydrater, tok av og til pauser i helgene fra diet å spiste hva jeg ville.
Nå er jeg på 70kg-75kg. går litt opp og ned egentlig. jeg har fått vekk nesten alt fettet på magen osv. har bare huden igjen på brystet, valkene og magen. men mitt mål er 65kg. noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? skal jeg begynne med styrke trening, eller hva skal jeg gjøre? for forrige mandag begynte jeg med å spise 2små måltider om dagen ca 100g kjøtt, og 50g salat. 2ganger om dagen. Og da gikk jeg fra 75kg til 70kg på 8dager, men idag (Tirsdag) merket jeg at dette ikke kommer til å fungere fordi jeg trener og jeg merket at jeg begynte å bli dårlig når jeg spiste så lite. noen som har noen gode ideer så vær så snille å post dette
Har fått noen forskjellige tips litt her og der som feks:
spise hva jeg vil men regelmessig, eller begynne med styrke trening, noen som plis kan hjelpe meg?

Takk.

Spiser du ikke fett?

Smilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 01:05   #4
Mubariz1Rai
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 6
Mubariz1Rai er på en erverdig vei

Sv: Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Smilla, her.

Spiser du ikke fett?

Jo jeg gjør det?

Mubariz1Rai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 01:06   #5
Mubariz1Rai
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 6
Mubariz1Rai er på en erverdig vei

Sv: Hvordan gå ned de siste 5KG? Plis hjelp!

Opprinnelig lagt inn av C-shine, her.

Heisann! Kjempeimponerende vektnedgang må jeg få si først og fremst

Jeg er overhodet ingen ekspert, men hvis jeg var deg ville jeg absolutt begynt med en form for styrketrening. Det former og strammer opp kroppen på en helt annen måte enn utholdenhetstrening. Dessuten forbrenner du mer fett jo mer muskelmasse du får! Ikke sikkert du kommer til å merke like mye på vekta, men du kommer til å se det i speilet og hvis du måler deg!

Et veldig bra program -som jeg følger selv- heter Release Your Potential (RYP) som du kan lese om her: https://www.tn.no/ryp
Det er et veldig bra og enkelt styrkeprogram (som helst kombineres med intervalltrening eller annen form for kondisjonstrening). ANBEFALES!!!

Lykke til videre!


Takk. men jeg tenker mer på å holde meg lav i vekt med tanke på at jeg skal gå kamper i thai boksing snart.

Mubariz1Rai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar

Emneord
atkins


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Hvordan vedlikeholder dere? marithja Lavkarbo generelt 7 03-08-09 11:55
Hjelp, hvordan skal jeg spise? Liv Lavkarbo generelt 5 31-03-09 15:23
En siste hjelp,damer? Millsi Ketolysekuren 1 20-10-07 02:03
Hvordan bli kvitt de siste umulige kiloene Marianne Nyheter / media 8 12-01-05 20:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no