Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Nye innlegg / Mine innlegg

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-11, 11:54   #1
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Nye innlegg / Mine innlegg

Finnes det en sånn funksjon her, hvor man kan få se en liste over nye innlegg eller egne innlegg, slik det er på en del andre forums? Er så glad i den funksjonen, men finner den ikke her. Kanskje er jeg bare blind...

  Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 11:58   #2
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Du kan abbonere på tråder, enten ved å skrive i dem (da abbonerer du automatisk) eller ved å trykke på "trådverktøy" (øverst til høyre på toppen av en tråd). Når du da trykker på kontrollpanel vil disse trådene dukke opp hvis det er noe nytt i dem.

Liste over nye innlegg på hele forumet kan du sikkert også finne. For egen del har jeg ikke brukt den. Jeg liker å ta for meg ett og ett forum, og det er såpass mye som skjer på dette forumet at den lista ville bli veldig lang

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:01   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Midt på den grønne linja står det "uleste innlegg". Klikk på den og alle uleste kommer opp
Der hvor du har svart tidligere kommer det opp en liten boks med grønn hake

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:02   #4
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Ok, takk for svar! Er det noen lettere måte å finne lista over abonnemerte tråder enn

Kontrollpanel > Vis abonnement

?

  Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:04   #5
Bokhylle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Midt på den grønne linja står det "uleste innlegg". Klikk på den og alle uleste kommer opp
Der hvor du har svart tidligere kommer det opp en liten boks med grønn hake

Aaah, så klart! Jeg trodde den linken betydde at man så lista over ubesvarte tråder. Herregud, hobbydysleksien slår til igjen

  Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:09   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Opprinnelig lagt inn av Tonje!, her.

Aaah, så klart! Jeg trodde den linken betydde at man så lista over ubesvarte tråder. Herregud, hobbydysleksien slår til igjen

Går for det velkjente fenomenet mandagsdysleksi jeg

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:15   #7
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Trykker du på nicket til en bruker ved siden av innlegget her kan du også finne alle innlegg denne brukeren har skrevet. Jeg mente også at man kunne velge å bare se innleggene som denne brukeren har startet, men det ser ut som om den funksjonen er borte nå ..?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:22   #8
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Trykker du på nicket til en bruker ved siden av innlegget her kan du også finne alle innlegg denne brukeren har skrevet. Jeg mente også at man kunne velge å bare se innleggene som denne brukeren har startet, men det ser ut som om den funksjonen er borte nå ..?

Det finner du ved å gå på brukerens profil, og statistikk

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 12:32   #9
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Ja, det vet jeg Men jeg mente at det også gikk an bare ved å trykke på nicket her i forumet, men da har jeg sikkert blingset da

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 21:49   #10
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Jeg savner og muligheten for å lett få se mine aktive innlegg, det gjør det mye lettere å holde en oversikt over aktive diskusjoner man bidrar i og slipper å glemme å svare på diskusjoner.

__________________


Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:09   #11
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Jeg har bokmerka denne sida
http://forum.lavkarbo.no/subscriptio...n&folderid=all
Der har jeg alle mine aktive tråder med ett klikk fra bokmerkelinja i Firefox

__________________



Journalen min

Sist redigert av Cassiopeia : 14-07-11 kl 23:09. Årsak: dumme smileyen...
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:15   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

Jeg savner og muligheten for å lett få se mine aktive innlegg, det gjør det mye lettere å holde en oversikt over aktive diskusjoner man bidrar i og slipper å glemme å svare på diskusjoner.

På den grønne linja øverst helt til høyre har du kontrollpanel, der får du opp dine aktive diskusjoner som har nye innlegg. Om du vil ha opp trådene uten nye innlegg ligger de under "vis alle abbonerte tråder" på samme side.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-07-11, 23:19   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Opprinnelig lagt inn av Ueland, her.

Jeg savner og muligheten for å lett få se mine aktive innlegg, det gjør det mye lettere å holde en oversikt over aktive diskusjoner man bidrar i og slipper å glemme å svare på diskusjoner.

Er ikke så innviklet å klikke på Kontroll- knappen oppe til venstre påden grønne linjen, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 08:05   #14
GrønnPepper
Medlem
 
GrønnPepper sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 45
Innlegg: 77
GrønnPepper er på en erverdig vei

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Helt til venstre på den grønne menylinja er det et valg som heter snarveier. Øverst i lista ligger dagens innlegg. Denne bruker jeg masse. Da kommer både leste og uleste innlegg opp. Det hender ja av og til man ønsker å gå tilbake til en tråd man har lest tidligere, og da er det en grei måte å finne den på.

GrønnPepper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 08:11   #15
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er ikke så innviklet å klikke på Kontroll- knappen oppe til venstre påden grønne linjen, da!

Perfekt

__________________


Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blogg. Redigere "innlegg-fremvisning" (eldre innlegg) på blogg.no? Opheliia Generell diskusjon 3 02-10-10 22:56
Slette innlegg Goggen Spørsmål og svar 8 13-01-08 22:06
Vi har passert 20.000 innlegg!!! HP Informasjon 11 20-10-04 13:44
Innlegg nr 11.000 !!! HP Informasjon 4 16-07-04 20:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no