Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Samarbeidspartner søkes til produktutvikling av lavkarbodesserter-/kaker-/snop o.l.

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-12-11, 14:51   #1
Alex91
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 2
Alex91 er på en erverdig vei
Smile

Samarbeidspartner søkes til produktutvikling av lavkarbodesserter-/kaker-/snop o.l.

FLINK TIL Å BAKE?

Da ser jeg muligens efter nettopp deg! Jeg er en ung, ambisiøs produktutvikler som for tiden ønsker å revolusjonere markedet for søte bakster, konfektyr, leskedrikker og øvrig "slikkeri" i Norge, som søker en eller flere samarbeidspartnere med nese for gode oppskrifter og spennende smaksvarianter! Din del av geskjeften vil primært bestå av selve tilvirkelsen m/utvikling av oppskrifter og det som vedrører, da slikt ikke er min sterkeste side.

All relevant kompetanse er ønsket, og jeg mener selv jeg har en god filosofi og idè på gang. Prosjektet vil for deg bli kostnadsfritt - jeg står for alle ingredienser og du får beholde alt du lager til egen nytelse utover den mengden som går med til selve "testingen". Ligger selvsagt også en lavkarborelatert hovedvisjon i kortene som får forbli en yrkeshemmelighet inntil videre


Dette kan passe for alle som syntes dette kan høres interessant ut, enten du har relevant yrkeserfaring eller bare morer deg med baking o.l. som hobby hjemme i ditt eget kjøkken - det kreves kun at du har en viss kompetanse og mestrer elementær hoderegning. At du bor i en viss nærhet av Oslo er også en fordel.


Er fortløpende tilgjengelig på PM.

Alex91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 01:36   #2
Alex91
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 2
Alex91 er på en erverdig vei

Sv: Samarbeidspartner søkes til produktutvikling av lavkarbodesserter-/kaker-/snop o.

Vil også legge til at det på sikt er stipulert en del økonomisk gevinst av dette for alle involverte og fort kan bli en morsom "ekstrajobb" man delvis kan leve av

Alex91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Snop" og snop vi kan spise? FrkMarge Spørsmål og svar 3 26-06-11 23:52
Oppskrifter på kaker og snop? Bindy Ketolysekuren 1 03-12-09 21:34
Treningstips søkes Runegutt Trening 3 16-10-08 12:14
Tanitavekt søkes! Hilde3 Spørsmål og svar 15 07-03-07 21:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no