Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-12, 09:01   #12801
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Masse lykke til Photo.
Høres nesten ut som min egen historie dette her. Jeg klarte ikke å få artium men klarte allikevel etter at jeg ble voksen og bli siv.ing og holder nå på med en doktorgrad (disputerer i april).

Husker jeg også lurte fælt på dette med alderspoeng og snitt. Etter å en oppklarende samtale fant jeg jo ut at jeg lå veldig godt ann og kom inn på førstevalget mitt. En annen sak er nå den at jeg byttet studie underveis.

Heier på deg jeg Photo, lykke til

Tusen takk for det!
Nå fant jeg faktisk ut at det kun er realfagene som teller for snitt, så da ble det et par hakk bedre (jeg gikk formgivningsfag, men etter reform -94, så jeg har generell studiekompetanse). Er i overkant spennende, dette! Og fem måneder til jeg får svar ..!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-02-12, 14:27   #12802
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen vet hvor vi kan bytte tomme 425g kullsyreflasker til bruk i brus/mineralvannsmaskiner - altså slike:

Kjeder eller butikker som trolig har de inne? Strekningen Oslo sentrum - E18 - til midt i indre østfold omtrent
Bare for å være ganske nøyaktig med lurerpåspørsmålet mitt

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 20-02-12, 14:33   #12803
MinMort
Medlem
 
MinMort sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
Innlegg: 105
MinMort er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei! Alle Kitch'n butikker fører Aga kullsyremaskiner. Vi finnes på Oslo City, Storo senteret og Aker Brygge, Fredrikstad, Moss og evt Vinterbro.
Det er andre som fører disse også, men der har jeg ikke oversikt.

__________________
JEG DRITER I VEKTA SÅ LENGE BUKSA PASSER!
MinMort er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-02-12, 14:42   #12804
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av MinMort, her.

Hei! Alle Kitch'n butikker fører Aga kullsyremaskiner. Vi finnes på Oslo City, Storo senteret og Aker Brygge, Fredrikstad, Moss og evt Vinterbro.
Det er andre som fører disse også, men der har jeg ikke oversikt.

Takk, da har vi noen valg

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert
Gammel 20-02-12, 20:02   #12805
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ingen som har noe å si om å spise spirer i lavkarbodietten?:P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 20-02-12, 20:55   #12806
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Ingen som har noe å si om å spise spirer i lavkarbodietten?:P

Spirer er supermat! Spis ivei (godt er det også)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 21-02-12, 13:44   #12807
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ops! Jeg bestilte sinktilskudd fra iherb i går kveld, og så slo det meg at det nok er en grense for innførsel, og jeg hadde rett. Maks dagsdose på sink er 25 mg i følge forskrift om kosttilskudd, og dagdosen på denne er 50 mg ... Er det noe jeg kan gjøre her? Iherb har ikke sendt ut pakken min ennå ... Det går jo an å håpe på det beste, forsåvidt. Jeg bestilte for kort tid siden noen hårprodukter fra UK for 250 kr, fordi jeg glemte meg og tenkte dollar da jeg skulle regne ut sluttsummen, og den kom faktisk rett i posten uten noe ekstra moms/toll, selv om summen sto på pakka.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-02-12, 15:21   #12808
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ops! Jeg bestilte sinktilskudd fra iherb i går kveld, og så slo det meg at det nok er en grense for innførsel, og jeg hadde rett. Maks dagsdose på sink er 25 mg i følge forskrift om kosttilskudd, og dagdosen på denne er 50 mg ... Er det noe jeg kan gjøre her? Iherb har ikke sendt ut pakken min ennå ... Det går jo an å håpe på det beste, forsåvidt. Jeg bestilte for kort tid siden noen hårprodukter fra UK for 250 kr, fordi jeg glemte meg og tenkte dollar da jeg skulle regne ut sluttsummen, og den kom faktisk rett i posten uten noe ekstra moms/toll, selv om summen sto på pakka.

Hvis bestillingen din ikke er "shipped out" enda, så kan du jo bare slette den eller korrrigere den?
Fikk 6 pakker fra iherb i går, 2 av de var åpnet og sjekket

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 21-02-12, 17:09   #12809
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Hvis bestillingen din ikke er "shipped out" enda, så kan du jo bare slette den eller korrrigere den?
Fikk 6 pakker fra iherb i går, 2 av de var åpnet og sjekket

Arg! Jeg kom hjem, begynte å vaske huset, setter meg ned og ... Mail fra iherb om at pakkene mine er "shipped out" ... Jaja! Kryss fingra.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 21-02-12, 19:16   #12810
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen her som har vært på et helseopplegg kalt "raskere tilbake"?

Jeg er blitt (etter STORT ønske) henvist til et helsesportsenter hvor de skal teste meg for å finne yttergrensene mine for hva jeg klarer utføre både i jobb og hjemme. Denne testen varer i en uke og jeg skal bo borte fra familien den uka. Noen her som har vært med på et slikt opplegg??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-02-12, 08:42   #12811
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er en brukket tå noe man egentlig går til lege med dersom den ikke er skjev? Jeg tror jeg kan ha brukket en tå nå, men mener å ha lest at det ikke gjøres noe med uansett med mindre den også må brekkes på plass?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 22-02-12, 09:00   #12812
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Er en brukket tå noe man egentlig går til lege med dersom den ikke er skjev? Jeg tror jeg kan ha brukket en tå nå, men mener å ha lest at det ikke gjøres noe med uansett med mindre den også må brekkes på plass?

Gubben brakk storetåen for noen år siden, og den måtte gipses. Det kan være lurt å få tatt et røntgenbilde for å være sikker på at du ikke har ødelagt noe, men ellers er behandlingen av brudd i de mindre tærne å gå med sko med STIVE såler både inne og ute i 4-6 uker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 22-02-12, 09:09   #12813
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Den ser ikke skjev ut (jeg har dog i utgangspunktet skjeve tær), men den har vokst til nesten dobbel størrelse og er blå og stiv og har blitt gradvis vondere etter morgenens ublide møte med spinningssykkelen Det er forøvrig tåen ved siden av storetåen det er snakk om. Min fotballspillende kollega (som har brukket noen tær selv) mener at det ikke er noe poeng å gå til legen så lenge den ikke er skjev mens min fotballspillende mann (som også har brukket noen tær) syns jeg skal gå for sikkerhets skyld. Jeg ser det litt an utover dagen tenker jeg. Blir det vondere ringer jeg

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 22-02-12, 09:41   #12814
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg bestilte time hos lege, jeg. Fant ut at det var på tide å holde mitt eget nyttårsforsett om lavere terskel for å kontakte legen. Legen er der tross alt for meg, og får betalt for det, så at jeg skal gå her og ha vondt, men ikke gå til lege fordi jeg ikke vil bry henne eller ta plassen til noen som evt trenger det mer er jo bare teit

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 22-02-12, 10:16   #12815
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg bestilte time hos lege, jeg. Fant ut at det var på tide å holde mitt eget nyttårsforsett om lavere terskel for å kontakte legen. Legen er der tross alt for meg, og får betalt for det, så at jeg skal gå her og ha vondt, men ikke gå til lege fordi jeg ikke vil bry henne eller ta plassen til noen som evt trenger det mer er jo bare teit

.
Håper det ordner seg, en sånn tå kan være jæ..lig vond! Og så kan man ikke gå ordentlig, blir ganske satt ut av en sånn skade.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 22-02-12, 14:01   #12816
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg bestilte time hos lege, jeg. Fant ut at det var på tide å holde mitt eget nyttårsforsett om lavere terskel for å kontakte legen. Legen er der tross alt for meg, og får betalt for det, så at jeg skal gå her og ha vondt, men ikke gå til lege fordi jeg ikke vil bry henne eller ta plassen til noen som evt trenger det mer er jo bare teit

Flink jente! Hvordan gikk det? Eller fikk du ikke time på dagen?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 22-02-12, 15:24   #12817
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Flink jente! Hvordan gikk det? Eller fikk du ikke time på dagen?

Den var brukket gitt, men rett, så kun nødvendig å tape tåen sammen med sidetåen i 3 uker, og gå med stive sko.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 22-02-12, 15:49   #12818
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Den var brukket gitt, men rett, så kun nødvendig å tape tåen sammen med sidetåen i 3 uker, og gå med stive sko.

Greit å vite hva som gjelder!
God bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 22-02-12, 16:30   #12819
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Den var brukket gitt, men rett, så kun nødvendig å tape tåen sammen med sidetåen i 3 uker, og gå med stive sko.

Huff da. Riktig god bedring

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 23-02-12, 09:16   #12820
Frøken B
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Nord-Norge
Alder: 43
Innlegg: 13
Frøken B har en fantastisk aura rundt segFrøken B har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen her som har vært på et helseopplegg kalt "raskere tilbake"?

Jeg er blitt (etter STORT ønske) henvist til et helsesportsenter hvor de skal teste meg for å finne yttergrensene mine for hva jeg klarer utføre både i jobb og hjemme. Denne testen varer i en uke og jeg skal bo borte fra familien den uka. Noen her som har vært med på et slikt opplegg??

Hei,

jeg har jobbet litt med raskere tilbake, og synes det er noe av det mest inspirerende jeg gjør. Målet er jo å bidra til at folk raskere kan komme tilbake på jobb etter sykdom etc., ved å gi de en helhetlig oppfølging tilpasset hver enkelt. Der jeg jobber er både lege, psykolog, ernæringsfysiolog og fysioterapeut med, og dermed blir oppfølgingen solid. Håper du også møter et bra opplegg, og at du får støtte, oppmuntring og glede

__________________




Start 10. februar 2012.
Frøken B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 23-02-12, 11:39   #12821
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jises! Fikk en sms om at jeg har vunnet i et norsk tipping-spill, og når jeg nå vil sjekke hva det var for noe, klarer jeg IKKE å finne noe sted å logge inn på nettsida deres. Sååå frustrert, er den bare magisk borte, eller er jeg selektivt blind?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 23-02-12, 11:54   #12822
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jises! Fikk en sms om at jeg har vunnet i et norsk tipping-spill, og når jeg nå vil sjekke hva det var for noe, klarer jeg IKKE å finne noe sted å logge inn på nettsida deres. Sååå frustrert, er den bare magisk borte, eller er jeg selektivt blind?

Heeeelt øverst til høyre? På denne siden!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-02-12, 11:59   #12823
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Heeeelt øverst til høyre? På denne siden!

Hehe, dette var et browser-problem, fant jeg ut. Nyeste versjon Firefox velger mystisk nok å IKKE loade innloggingsfeltet der oppe, internet explorer klarer dét, men ikke å la meg se "mine spill" (et flash-problem) - det gikk til sist med Chrome, hvor jeg fant ut at det dreide seg om svimlende 45 kroner.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 23-02-12, 12:05   #12824
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Hehe, dette var et browser-problem, fant jeg ut. Nyeste versjon Firefox velger mystisk nok å IKKE loade innloggingsfeltet der oppe, internet explorer klarer dét, men ikke å la meg se "mine spill" (et flash-problem) - det gikk til sist med Chrome, hvor jeg fant ut at det dreide seg om svimlende 45 kroner.

Noe surr skal det være! Har slitt litt innimellom jeg også, bare for å oppdage at det slett ikke var min feil! Og for "gamle" damer som ikke har vokst opp med pc er det en seier i seg selv!

45kr er en ny sjanse, det da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 23-02-12, 12:33   #12825
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Hehe, dette var et browser-problem, fant jeg ut. Nyeste versjon Firefox velger mystisk nok å IKKE loade innloggingsfeltet der oppe, internet explorer klarer dét, men ikke å la meg se "mine spill" (et flash-problem) - det gikk til sist med Chrome, hvor jeg fant ut at det dreide seg om svimlende 45 kroner.

Jeg har også slitt med Norks tipping sine sider på Firefox. Måtte registrere nytt bankkort og det bare hang seg opp. Måtte i explorer for å ordne det. Så den er ikke helt stabil denne norsk tipping siden ...

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no