Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Konsekvenser av en sprekk i dietten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-08, 17:38   #1
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Konsekvenser av en sprekk i dietten

Hei

Idag gikk jeg på en kjempe smell på dag 7 av mitt Skaldemans prosjekt. Årsaken var at jeg var dårlig forberedt da jeg måtte bort og til slutt måtte jeg spise. Det eneste kjapt tilgjengelige var tre brownies og en bolle fra SevenEleven og de spiste jeg. Da jeg til slutt kom hjem spiste jeg en Skaldemans riktig rett og nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet.

Hvor mye betydning har dette i det store og det hele? Noen med lignende erfaring?

- Nerfherd

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 17:43   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Det er nok mange som har erfaring med det å sprekke

Bare gå på videre, spist er spist og du har satt deg noen dager tilbake, det er alt.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:13   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Enig med Georgine. Men vil gjerne legge til at du bør prøve så godt som mulig å holde deg til dietten.

Ble litt nysgerrig på tre brownies og en bolle? Kjøpte du de... eller bare lå de på benken hjemme? Lønner seg å ha ennet hjemme enn slike ting
Feks bacon svor, sånn snacks. en grei pose å ta i farten hvis man ABSOLUTT ikke har tid til noe annet og den metter faktsik litt når man er i ketose.

og hvis det er slik at du KJØPTE det på veien, så hadde det vært bedre å kjøpt en bacon pølse eller to

bare som tips til en annen gang

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:21   #4
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei
Talking

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Enig med Georgine. Men vil gjerne legge til at du bør prøve så godt som mulig å holde deg til dietten.

Ble litt nysgerrig på tre brownies og en bolle? Kjøpte du de... eller bare lå de på benken hjemme? Lønner seg å ha ennet hjemme enn slike ting
Feks bacon svor, sånn snacks. en grei pose å ta i farten hvis man ABSOLUTT ikke har tid til noe annet og den metter faktsik litt når man er i ketose.

og hvis det er slik at du KJØPTE det på veien, så hadde det vært bedre å kjøpt en bacon pølse eller to

bare som tips til en annen gang

Jeg var låst så jeg kom ikke på butikken og det var det eneste som var der og jeg er svak fortsatt Så nå frykter jeg at morgendagens måling av vekt kommer til å gå dårlig og ødelegge motivasjonen. Men har lært at jeg burde planlegge bedre, men rakk ikke det idag desverre
Men har lært mye denne uken og det er blandt annet at jeg kan gå uten karbs og det føles veldig bra

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:23   #5
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Her er ukesn matinntak:

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,47315.0.html

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 18:31   #6
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Så lenge man reiser seg fort igjen etter fall og lærer litt så man ikke snubler så ofte så går det bedre og bedre etterhvert.

Det trenger ikke ha så mye å si for vekta. Hvis du venter ett par dager ekstrs med å veie deg så er du sikker på at det vannet som du kanskje lagret er borte igjen.

ikke minst motet! Du er på rett vei

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 10:41   #7
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Jippi, jeg har mistet 3 kg

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 10:46   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Så bra at du har gått ned alikevel!!!

Alle sprekker vi vel en gang i mellom.... Selv sprakk jeg i vinterferien, med taco, pizza og kebab!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 11:56   #9
N3rfh3rd
Juniormedlem
 
N3rfh3rd sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Romerike
Alder: 43
Innlegg: 16
N3rfh3rd er på en erverdig vei

Sv: Konsekvenser av en sprekk i dietten

Hehe, ja, lærte en gang at man lever 90% riktig og 10% feil på en lang diett
Mine 10% røk igår...hehe!!

__________________


N3rfh3rd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemans Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Krigerdietten nøtta Andre dietter 4 02-03-10 19:01
Er leggkramper vanlig på denne dietten? Knubbelubba Spis deg ned i vekt med Skaldeman 19 03-12-07 10:59
Kvalm! ..dietten? BBB Spørsmål og svar 10 27-09-06 14:23
Atkins dietten milla Spørsmål og svar 25 21-04-06 12:30
Ta blodprøve før du begynner på dietten. Begod Induksjonen 3 29-01-04 16:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no