Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lifesum - hvordan fjerne kobling

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-10-17, 23:04   #1
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Lifesum - hvordan fjerne kobling

Hei!

Jeg har koblet Lifesum opp mot helseappen på iphonen. Er det noen som veit hvordan jeg kan fjerne koblingen igjen?

Problemet er at Lifesum nå endrer hvor mye jeg kan spise basert på antall skritt jeg går, slik at dette øker utover dagen. Da får jeg mindre effekt av å holde meg til opplegget, siden jeg nå plutselig har flere kalorier å rutte med. Før så spiste jeg 1300 uavhengig av hvor mange skritt jeg gikk (vanlige gåing i løpet av dagen er jo ikke akkurat trening...), mens jeg i dag for eksempel kan spise 1554 kalorier. Jeg kan selvsagt ignorere anbefalingen, men syns det blir litt tungvint å følge med på. Går forøvrig på lavkarbo, men liker fremdeles å følge med på hva jeg får i meg av kalorier (jeg er ikke så heldig at jeg kan fråtse bare fordi jeg kutter ut sukker...).

__________________


Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-17, 23:30   #2
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Lifesum - hvordan fjerne kobling

Jeg kan iallfall på min samsung gå på Min konto (tannhjulet ved navnet mitt) og så deretter klikke på Automatisk tracking. Der kommer det så opp en rekke valg en kan koble til eller fra (vises i grønt hos meg)

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 24-10-17, 00:50   #3
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Lifesum - hvordan fjerne kobling

Hjertelig takk!! ����

__________________


Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lifesum viser feil? Hvordan få i meg mer fett (tåler ikke egg og melk)? frkgressløk Ketolysekuren 8 27-02-17 22:19
Lifesum, noen? Mizzlizz Lavkarbo generelt 1 11-11-14 20:56
Kobling mellom MyFitnessPal og RunKeeper Cyan Generell diskusjon 6 14-08-14 21:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no