Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-09, 23:57   #1
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk
Question

Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Har jo diverse utstyr liggende, men tenker på å kjøpe ett nytt
apparat. Og der ute i jungelen skriver jo alle selgere masse bra om
sitt utstyr...

Derfor; hva er ditt favoritt apparat, til trening hjemme?

Det jeg har er:
Strikker
Ball (str 65)
Vekter, (diverse)
Rockering
Magetrimmer (sånn sak man ruller på gulvet frem og tilbake)
Staver (kun til utebruk, og som armene mine ikke liker)
Diverse dvd'er som er kommet gratis i hus..
Og sikkert noe jeg glemmer

Burde jo klare å sette sammen en treningsøkt av dette,
og det står vel mest på viljen til å begynne...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 00:08   #2
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

3dmølla mi!!
Skal også prøve sånn "trappemaskin" uten håndtak.. koster bare 500 kr, og ganske god trening for hele kroppen..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:01   #3
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Jeg må si at pilates-dvden med tilhörende matte er det mest geniale jeg har kjöpt! Kanskje ikke et treningsapparat, men helt klart det jeg best har klart å trene til hjemme.

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:40   #4
Egg hver dag
Medlem
 
Egg hver dag sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 134
Egg hver dag er på en erverdig vei

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Jeg har hatt litt forskjellige treningsutstyr hjemme, bl.a. sykkel, vekter, pilates dvd m/ball, "trappemaskin", hoppetau....ingenting ble brukt lenger enn noen få uker. Det blir ikke gjort når jeg må fysisk gå å hente det og rydde det etterpå.

Jeg har funnet ut at trappen hjemme (har 3 etg.) er det beste treningsapparatet jeg har... i tilegg til en aktiv 2 åring ;-)

__________________
Første delmål:

Egg hver dag er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 13:21   #5
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Det apparatet som jeg har brukt mest og som virkelig var inngangsporten til mitt vekttap, er crosstraineren (ellipsemaskin). Kjøpte en litt solid en og kom godt i gang med treningen. Gikk ikke lei før etter over 1 år og da begynte jeg å veksle mellom denne og jogging.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 13:24   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Alle apparater som jeg kan bruke samtidig som jeg ser på TV (film)!
Dvs sykkel, ellipsemaskin, stepper, romaskin... Jeg er ikke god på tredemølle+TV av en eller annen grunn.
Ellers liker jeg Pilates-dvd'ene mine.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 13:53   #7
Pipp
Seniormedlem
 
Pipp sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 51
Innlegg: 13.866
Pipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastiskPipp er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Ergometersykkel, stepper, strikker, vekter og diverse dvd er.

Pipp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Holdt vekten i 2 år snart Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 15:52   #8
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Løfte cola zero flaska?
Jeg er elendig på hjemmetrening desverre...sukk...

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 16:01   #9
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Mange tips her ja, må nok kjenne etter hva som kan bli mest brukt.
Har jo prøvs mange apparater på treningsstudio, og får prøve å huske
hvordan det føltes

Takk for innspill!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 17:39   #10
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Gulvet...

  Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 17:51   #11
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Gulvet...

Hoho, slik snakker en ekte mann - no bullshit

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 18:30   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Treningsballen Super å sitte på og gynge små tuppelurer i søvn, Hannah sitter da i sjal enten på ryggen min eller på magen. Bæresjal er genialt. Og trenger jeg mere trening er det bare å ta henne på¨ryggen og gå en tur, vips 10kg ekstra vekt
Sa da må det blir treningsballen til Hannah og bæresjal + kilometervis med grusvei.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 22:48   #13
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Hoho, slik snakker en ekte mann - no bullshit



Men jeg fleiper ikke... Trening med kroppsvekt, supplert med noen gåturer er flere hundre ganger mer effektivt enn noe "hjemmetreningsapparat" jeg har sett så langt. LAngt billigere også. Men det er klart; det er fort gjort å la seg lure av godt trente modeller i reklamene (som garantert ikke bruker produktet selv), og det er lettere å bestille noe enn å reise seg opp og gjøre noe.

Hvor mange av dere har sånne apparater som står og samler støv?

Send meg en PM hvis noen er hypp på et treningsprogram som er effektivt og ikke koster en krone. Trenger ikke utstyr heller. Alle kan klare det. 15min om dagen, maks.

  Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 23:15   #14
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.



Men jeg fleiper ikke... Trening med kroppsvekt, supplert med noen gåturer er flere hundre ganger mer effektivt enn noe "hjemmetreningsapparat" jeg har sett så langt. LAngt billigere også. Men det er klart; det er fort gjort å la seg lure av godt trente modeller i reklamene (som garantert ikke bruker produktet selv), og det er lettere å bestille noe enn å reise seg opp og gjøre noe.

Hvor mange av dere har sånne apparater som står og samler støv?

Send meg en PM hvis noen er hypp på et treningsprogram som er effektivt og ikke koster en krone. Trenger ikke utstyr heller. Alle kan klare det. 15min om dagen, maks.


Egentlig er det helt sant det du sier her, og jeg vet jo det
Men man lar seg lure, og håper at "noe" skal få en til å komme igang,
og se raske resultater.
Som jeg sa i første innlegg, har jeg nok av utstyr til å lage et program
godt nok.
Mitt problem er at jeg har en kronisk sykdom, den har nok godt av trening,
men jeg sliter med å finne rett mengde trening.
Tar jeg i for mye blir jeg ekstra vond 2-3 dager etterpå,
tar jeg i for lite, føler jeg ikke det har noe effekt/hjelp..

tar gjerne imot et program fra deg, og du har ett på lur!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 00:25   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Yogamatta og fortauet

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 13:18   #16
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Hvis jeg får fingeren ut, skal jeg sende en mail til KK,
de hadde en flott plansje i ett blad for mange år siden, kanskje den kan
fås enda..
Der var det satt opp en form for trening til hver dag, en dag mage,
en dag rygg osv.. kanskje kanskje..

Photo; fin trening det også men grusvei er nok best.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 13:28   #17
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Send meg en PM hvis noen er hypp på et treningsprogram som er effektivt og ikke koster en krone. Trenger ikke utstyr heller. Alle kan klare det. 15min om dagen, maks.

Legg det ut...?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 14:30   #18
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Tredemølle, rockering og strikk. Har eget program for strikken, må trene armene annenhver dag. Bruker også turnringene til ungene til et par øvelser, effektivt det også!

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 14:39   #19
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 44
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Etter at dagens pakke fra Aktiv Fritid kom i hus har jeg fått utvida samlinga mi litt... Hadde fra før ball, strikk, matte og vekter, og nå fikk jeg meg balansebrett, rockering og hoppetau. På grunn av sykdom klarer jeg ikke å trene mye, men disse apparatene gjør det enkelt for meg å ta et minutt her og der med ting jeg synes er artig

I tillegg må det jo sies at aktive tantebarn også er et MEGET godt hjemmetreningsapparat... Hehehe (Og ikke minst brudevals-trening... )

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 14:41   #20
Afrodithe
Seniormedlem
 
Afrodithe sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus vest
Alder: 61
Innlegg: 664
Afrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt liktAfrodithe er veldig godt likt

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Mitt beste hjemmetreningsapparat er definitivt elipse/crosstraineren... den støver IKKE ned... men står fast plassert midt i stua foran TV, så da er det utrolig lett å ta seg en liten eller lengre økt... (mens godstolen samler støv)...

..i tillegg brukes manualer (5 kg på hver), tung rocering (1,7 kg) med bulker på innsiden, pilatesball (65 cm).... + diverse ulike trenings-DVD'er staver og pulsklokke!!!

...for utebruk er nok tur/joggeskoene, allværsjakken og ryggsekken favoritten!!


Sist redigert av Afrodithe : 10-05-09 kl 10:17.
Afrodithe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 15:53   #21
Svane
Medlem
 
Svane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 54
Innlegg: 150
Svane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snillSvane er virkelig snill

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Har for tiden kun ellipse-trener, og det er i grunnen min favoritt også. Hadde trimsykkel før, og den var grei nok, men jeg syns treningen ble litt ensforming og berørte litt lite av kroppen.

Ellers er jeg stor tilhenger av å bruke beina og bare gå en tur.

__________________


Svane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 17:08   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Ikke noe hjemmetrening kan komme i nærheten av Elixia-medlamsskapet mitt! Det er de mest velanvendte kronene jeg noen gang har brukt. Akkurat så dyrt at jeg bare MÅ bruke det, og trening på vei hjem så har jeg kvelden fri og slipper å irritere mg over svære (dyyyyre) apparater som bare er i veien...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 04:17   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Dårlig med grusveier i Oslo, gitt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 15:07   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dårlig med grusveier i Oslo, gitt.

Det kommer an på hvor man leiter. Oppover i maridalen og rundt omkring i marka er det massevis av de Kun en buss eller t-banetur unna sentrum.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 23:58   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DITT favoritt hjemmetreningsapparat?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kommer an på hvor man leiter. Oppover i maridalen og rundt omkring i marka er det massevis av de Kun en buss eller t-banetur unna sentrum.

Jaja.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
hjemmetrening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Din FAVORITT ketolyseoppskrift? *lilje* Oppskrifter 18 18-08-10 11:05
Favoritt-retter? Budeia Ketolysekuren 11 01-04-08 23:42
favoritt bær? Helene Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 13-10-05 21:48
Din favoritt te? guro Generell ernæringsdebatt 10 14-10-04 02:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no