Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Fettfestivalen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-09, 00:11   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Fettfestivalen

Herligheten startet her inspirert av Chunkys ekstrem Skaldeman-diett.
Jeg slengte meg på av flere grunner. Jeg har en kropp som er utrolig tilpasningsdyktig, og som gir lav respons over tid. Jeg gikk ned mine 20 første kg med generell lavkarbo et par måneder, og Atkins i fem måneder, og så sa det stopp, og det gikk til og med opp igjen, uten at jeg gikk tilbake til høykarbo.
Etter lang tid (halvannet år) kutta jeg ut meieriprokuter, og kom nesten tilbake til laveste notering, men etter en stund forsto jeg at det måtte hardere skyts til.

Jeg startet fettfestivalen med 81,2 kg, og 91 cm om midja. Laveste notering var 77,8 kg, men med pause hvor det var ok med ost, nøtter, mørk sjokolade etc i forbindelse med nasjonaldag og bryllup, så var jeg oppe i pluss minus 80 kg igjen
Men midja er i dag, ca en uke etter Fettfestivalen II begynte tilbake til sine 88 cm, vekta aner jeg ikke, for den gikk i stykker på torsdag, av uante grunner
En ny er på vei i posten.

Greia med denne tråden er for oss å dele erfaringer med dette kostholdet.
Jeg har bare kalt det "Fettfestivalen" for å gjøre det litt ekstra lystig med en festival-prefiks . Uansett, jeg har hatt noen regler jeg har fulgt, som har vært som sådan:

  • Fettprosent av energiinntak skal ideelt ligge på 75% helst mer
  • Karbohydratinntak på maks 10 gram
  • Mellom 75-120 gram protein om dagen, ikke mer eller mindre (utregnet i forhold til min kroppsvekt)
  • Ingen meieriprodukter bortsett fra smør
  • Ingen kunstig søtning
  • Ingen belgefrukt, nøtter eller sjokolade
  • Ingen alkoholrestriksjoner
  • Minimum tre liter vann om dagen
  • Spise agurk og drikke basete hver dag
  • Ikke gå sulten
Jeg har fulgt dem ganske rigid de dagene Fettfestivalen har pågått, men jeg må innrømme at min akilleshæl er at jeg kan la meg selv gå sulten for lenge, det er enklere å unngå det på dette kostholdet, så jeg håper jeg kan lære meg noen gode rutiner her.

Jeg vil forøvrig ha sagt at dette ikke nødvendigvis er den ultimate løsningen for alle. Fettfestivalens tilhengere har, så langt jeg har sett vært folk som har som meg erfart at kroppen trenger en kickstart for å respondere. Som har hatt stillstand i uker, måneder og kanskje år uansett hvor flink en har vært med kostholdet. Det er en måte å spise på blotta for partystoppere, og derfor et flott grunnlag for å senere finne ut hva man tåler eller ikke tåler.
Det jeg vil fram til, er at jeg ikk nødvendigvis anbefaler dette for noen som har gått to uker på Ketolyse, og ikke gått ned "mer enn" et par kg, og er frustrert, men det forutsetter at man kjenner kroppen sin godt, og har motivasjonen for å føre et såpass enkelt og ensidig kosthold.

Tilslutt må jeg reklamere litt for ribbe! Stekte meg en 2,4 kg ribbe som jeg kjøpte på Meny sin ferskvaredisk. Prima mat! Og energiforholdene er perfekte for Fettfestivalen! 80% fett og 20% protein. En fullkommen matvare med andre ord Jeg spiste ribbe til nesten alle måltider i tre dager! Nam!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:22   #2
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Flott info, Photo!
mulig at jeg slenger meg på denne, har levd nesten slik i det siste,
men jeg må nok regne litt på sakene, og se om jeg klarer regne ut hvor
mye jeg skal spise av hver enkel ting.
men veldig moro å følge dere da!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:28   #3
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

Spørs om jeg skulle hive meg med på Fettfestivalen. Men da vil jeg vente til skoleferien starter.
Siden Jul har jeg mistet 10-11 kg. Men jeg har en mistanke om at det skyldes lavcalori diett.
Frokost 2 egg 50 gr bacon (sulten 3kvarter etterpå) Før jul spiste jeg skikkelig frokost, 2-300 gr bacon. Klarte meg fint fram til middag. Det gjorde vekta også.
Og 2 ganger i løpet av dagen skreller jeg 25 gr peanøtter og spiser.
Middag 2-300gr kjøtt/fisk.
Thats it !
Drikker lite vann max 1 ltr iløpet av dagen. Den gangen jeg prøvde å drikke 3-4 ltr pr dag førte det til oppblåsthet, stadige toalettbesøk. Og vekta sto bom stille. bruker Metformin og nå er magen i balanse, tør ikke tukle med det så lenge jeg har elever og er ute på oppdrag med dem. Kjedlig om læreren blir stor i øya og trang i ganglaget på byggplass
Kommer tilbake til saken.
Mvh Grovsnus
som elsker fett.

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:37   #4
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

jeg lurer på en ting.. kan det forklares enklere enn med % andeler
av hva man skal spise?
Vet jo at utgangspunktet er forskjellig fra vekt til vekt, men hadde satt pris
på en forklaring.
Dvs, hvor mye av ditt og datt spiser feks en på 80 kilo,
en på 70 kilo, og en på 60 kilo.

er ikke flink å regne slik..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:41   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Kan jo vise til en vanlig dag på min festival:

2 striper bacon og tre speilegg med majo (raus med majoen)
2 nakkekoteletter
2 striper bacon og to speilegg med majo
Ellers en halv agurk
Kanskje 20-30 gram smør utenom matlaging
3-4 liter vann

Regna ut blir det ca:
3000 kcal
120 gr protein (17%)
280 gr fett (82%)
5 gram kh (1%)

For min del er det katastrofalt å drikke mindre enn f.eks to liter, da får jeg hodepine og kjenner at huden i f.eks hendene strammer, ikke særlig ålreit. Så for meg er det en forutsetning å hele tiden følge tørsten (som blir ekstrem på dette kostholdet).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:43   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

jeg lurer på en ting.. kan det forklares enklere enn med % andeler
av hva man skal spise?
Vet jo at utgangspunktet er forskjellig fra vekt til vekt, men hadde satt pris
på en forklaring.
Dvs, hvor mye av ditt og datt spiser feks en på 80 kilo,
en på 70 kilo, og en på 60 kilo.

er ikke flink å regne slik..

Det spiller null rolle, Tullehøna. Man skal spise til man er behagelig mett, og det er i grunn alt du behøver å tenke på sånn sett
Jeg veier jo under åtti kg, likevel spiser jeg hver dag mellom 2000 og helt opp til 3000 kcal hver dag. Men jeg har samme metthetsfølelsen den ene dagen som den andre, selv med dette spennet.
Eneste jeg prøver å passe på er at ikke proteinmengden overgår 120 gram, noe som ikke alltid er like lett, men så går det en del egg, og da fyker den lett opp.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:46   #7
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fettfestivalen

Jeg får vel hive meg pån igjen. Har vært dårlig til å begrense karbene. Begynner fra og med i morgen

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:48   #8
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

jeg elsker fettfestivalen!!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 00:52   #9
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

jeg elsker fettfestivalen!!


Fett, fett,fett og mere fett!

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 01:16   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

jeg elsker fettfestivalen!!

Jeg også!
ÅÅÅ, jeg elsker smør, majones og baconfett

Men jeg overstiger nok 5g karber, jeg er nok opp i 10g de fleste dagene.... Men jeg spiser nok ellers like mye fett og protein som photo..
Og går ned en kilo i uka nå

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 01:24   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Flott Imse!
Jeg er veldig spent på å få ny badevekt nå. Eneste som er litt kjipt er jo at den kanskje er feiljustert i forhold til den gamle, la oss i tilfelle håpe det er nedover

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 01:37   #12
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Flott Imse!
Jeg er veldig spent på å få ny badevekt nå. Eneste som er litt kjipt er jo at den kanskje er feiljustert i forhold til den gamle, la oss i tilfelle håpe det er nedover

Ja, vi får satse på at den viser vekt i positiv retning!

Jeg har litt problemer med å kutte helt på karbene, det blir noe fra grønnsaker eller fløte/creme friache hver dag, men så lenge jeg går ned i vekt, så får det være..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 02:26   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Ja, helt klart. Jeg hadde ikke satt i gang denne festivalen for mitt vedkommende, hadde jeg gått ned på vanlig ketogen kost med grønnsaker og sånn

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 02:50   #14
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan jo vise til en vanlig dag på min festival:

2 striper bacon og tre speilegg med majo (raus med majoen)
2 nakkekoteletter
2 striper bacon og to speilegg med majo
Ellers en halv agurk
Kanskje 20-30 gram smør utenom matlaging
3-4 liter vann

Regna ut blir det ca:
3000 kcal
120 gr protein (17%)
280 gr fett (82%)
5 gram kh (1%)

For min del er det katastrofalt å drikke mindre enn f.eks to liter, da får jeg hodepine og kjenner at huden i f.eks hendene strammer, ikke særlig ålreit. Så for meg er det en forutsetning å hele tiden følge tørsten (som blir ekstrem på dette kostholdet).


Denne hjalp veldig! Takk for den!
Jeg slenger meg med, men tror ikke jeg starter i kveld

Tusen takk, du lille søte i korte skjørt!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 02:54   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

Denne hjalp veldig! Takk for den!
Jeg slenger meg med, men tror ikke jeg starter i kveld

Tusen takk, du lille søte i korte skjørt!

Haha, meg spot on, liksom !

Jeg bruker mat på data for å regne ut, forresten.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 03:07   #16
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Kjempe!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 07:35   #17
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettfestivalen

Hurra for fettfestivalen
Jeg måtte legge til en regel i photos reglement: Nok søvn! Det er min akilleshel, og en av de mest avgjørende faktorene ifht vektnedgang uansett kosthold.

Foreløpige resultater etter en uke på fettfestivalen:
Ned ca 1 cm rundt magen og ned 1 cm rundt låret. Resten står stille. Dette er ikke verst for min del altså. Har jo stått mest stille her i gården, så en cm ned på en uke er langt langt over gjennomsnittsnedgangen min

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 11:39   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Hurra!

Jeg fikk melding nå om at pakken min er på vei, må si jeg er litt i overkant av hva jeg liker spent på vekta

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 12:36   #19
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

Hadde veiedag i går jeg, og hadde gått ned 1.4 kg på min første festivaluke!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 15:14   #20
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettfestivalen

Festival høres kult ut! Står på sidelinja å heier siden jeg ikke kan være med

  Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 07:23   #21
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Fettfestivalen

Unnskyld meg... Men dere andre som er på fettfestivalen: Bæsjer dere helt patetisk lite?

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 11:00   #22
Sulphur
Medlem
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 417
Sulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snillSulphur er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

__________________
Journalen min.


Sulphur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 11:44   #23
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Fettfestivalen

Trillian: og når jeg bæsjer så er det liksom litt sånn harebæsjfølelse! :kremt: ikke en stor en om du skjønner!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 13:35   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Haha, ja, det kan du si ... . Kroppen, flinke kroppen bruker alt den trenger! Lite energioverskudd, akkurat passe med proteiner. Vi er skikkelig snille med kroppen, og naturen samtidig -mindre avfall

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 14:01   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

mindre avfall

Ja, men hvor blir det egentlig av ting?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no