Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Vi er et white trash-forum ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-11, 14:47   #26
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Knis, jeg synes sånne oppgulp er litt søtt. Det er liksom så fascinerende surmaga. Hadde det ikke vært for at jeg er nyfrelst medlem av denne sekten, hadde jeg tatt frem popcornet.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:58   #27
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Knis, jeg synes sånne oppgulp er litt søtt. Det er liksom så fascinerende surmaga. Hadde det ikke vært for at jeg er nyfrelst medlem av denne sekten, hadde jeg tatt frem popcornet.


hihi

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:07   #28
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Min lille teori om hvorfor det er så voldsom motstand mot lavkarbo blant enkelte (og da særlig kvinner) skyldes, foruten oppfatningene om mat og slanking som vi er flasket opp med, at folk ikke synes at slanking skal være lett.

På lavkarbo kan man spise seg ned i vekt på god mat, og mange går raskt og fort ned i vekt. Men slanking skal jo ikke være lett eller noen form for nytelse. Det skal være beinhardt, en pine, slik at man virkelig kan sole seg i glansen over at man har bitt tennene sammen og virkelig gjort en innsats for å gå ned x - antall kilo. Det er satt litt på spissen, men essensen er der.

Et annet problem er at media ukritisk serverer de opplysningene de får fra forskere, uten å gå direkte til primærkildene og studere dem. Hadde man gjort det, ville man sett at de fleste undersøkelser går i favør av lavkarbo. Men folk svelger det meste som står i media blindt. Mange forstår heller ikke at mye av kunnskapen vi i dag får servert fra ulike hold, er lobbet frem av sterke organisasjoner.

For min egen del bryr jeg meg ikke så mye om hva andre mener lenger. Jeg er stor fornøyd med at jeg endelig har den kroppen jeg har drømt om, at helsen min aldri har vært bedre og at jeg slipper mange livsstilssykdommer fordi jeg ikke putter i meg dårlig mat.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:18   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Min lille teori om hvorfor det er så voldsom motstand mot lavkarbo blant enkelte (og da særlig kvinner) skyldes, foruten oppfatningene om mat og slanking som vi er flasket opp med, at folk ikke synes at slanking skal være lett.

På lavkarbo kan man spise seg ned i vekt på god mat, og mange går raskt og fort ned i vekt. Men slanking skal jo ikke være lett eller noen form for nytelse. Det skal være beinhardt, en pine, slik at man virkelig kan sole seg i glansen over at man har bitt tennene sammen og virkelig gjort en innsats for å gå ned x - antall kilo. Det er satt litt på spissen, men essensen er der.

Et annet problem er at media ukritisk serverer de opplysningene de får fra forskere, uten å gå direkte til primærkildene og studere dem. Hadde man gjort det, ville man sett at de fleste undersøkelser går i favør av lavkarbo. Men folk svelger det meste som står i media blindt. Mange forstår heller ikke at mye av kunnskapen vi i dag får servert fra ulike hold, er lobbet frem av sterke organisasjoner.

For min egen del bryr jeg meg ikke så mye om hva andre mener lenger. Jeg er stor fornøyd med at jeg endelig har den kroppen jeg har drømt om, at helsen min aldri har vært bedre og at jeg slipper mange livsstilssykdommer fordi jeg ikke putter i meg dårlig mat.

Tiltredes! No more white knuckles!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:23   #30
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg henger litt på KG, og bare MÅ svare litt i disse lavkarbotrådene...
Akkurat som jeg måtte svare på den innpå der nå

At det går an å være så provosert over at andre velger å spise på en annen måte? Det synes jeg er sjokkerende... Toleranse ovenfor medmennesker er desverre en egenskap som ikke alt for mange innehar..

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:42   #31
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

No more white knuckles!

Eller red knuckles! Ikke det at jeg noensinne har hatt bulimi, men det er for mange mer godtatt enn lavkarbo.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:44   #32
EmilyB
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 266
EmilyB har en fantastisk aura rundt segEmilyB har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi er et white trash-forum ...

I mange tilfeller handler denne provokasjonen om at folk egentlig er misunnelige. Det er et stort flertall som hetser vakre bloggere, rike kjendiser etc, men som innerst inne drømmer om å være der selv. I bunn og grunn sier det uansett mest om den personen som hetser. Et menneske som har det godt med seg selv og sitt eget liv, har ikke behov for å sitte og hetse andre mennesker.

__________________


EmilyB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:51   #33
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

I mange tilfeller handler denne provokasjonen om at folk egentlig er misunnelige. Det er et stort flertall som hetser vakre bloggere, rike kjendiser etc, men som innerst inne drømmer om å være der selv. I bunn og grunn sier det uansett mest om den personen som hetser. Et menneske som har det godt med seg selv og sitt eget liv, har ikke behov for å sitte og hetse andre mennesker.

Så sant som det er sagt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:53   #34
suverene severina
Medlem
 
suverene severina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 101
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg henger og en del på Kvinneguiden, og så også den nevnte tråden. Det forundrer meg storligen over hvor mange der inne som bare MÅÅÅÅÅ rakke ned på lavkarbo. Skulle tro det kun gikk ut på å sitte på sin brede (og stadig bredere) bak og drikke smult m bearnaise, slik en del omtaler lavkarbo. Ingen forståelse for at det er forskjellige måter å gjøre det på, ei heller at folk er forlskjellige, det som funker for meg funker ikke for deg.

Gidder som regel ikke skrive noe i sånne tråder, det er etterhvet vanvittig forutsigbart.

EmilyB: tror du setter fingeren på noe essensielt, det SKAL være tungt og vanskelig å slanke seg, det er liksom opplest og vedtatt. Det skal handle om vilje og viljestyrke, er du feit så eier du jo ikke viljestyrke vil jo mange mene.

For meg så er iallfall det med lavkarbo noe jeg ser for meg å fortsette med, nettopp fordi jeg vet at spiser jeg mye brød og sånt blir jeg tung og oppblåst i magen. Og kokte poteter har jeg aldri syns var spesielt godt....

ha en fin søndag, alle lavkarboere, med eller uten bearnaise

__________________


Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:54   #35
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Vi er et white trash-forum ...


You guys make my day

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 15:58   #36
Tinkiwinki
Medlem
 
Tinkiwinki sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 83
Tinkiwinki er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Ha ha ha ha...

__________________


Tinkiwinki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:04   #37
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg tror lidelsen med slanking er et viktig poeng her, altså. Det er en del av den norske folkesjela å lide. Med vondt skal vondt fordrives, og straffen får man. Gjerne i form av været.

Jada, jeg har vokst opp på sørvestlandet. Og jeg glemmer aldri den diskusjonen jeg hadde med min mor om hvordan medisin skal smake. Det SKAL smake vondt. Fordi det er medisin. Og medisin smaker vondt. Sånn ER det bare.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:06   #38
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av EmilyB, her.

Mange forstår heller ikke at mye av kunnskapen vi i dag får servert fra ulike hold, er lobbet frem av sterke organisasjoner.

For all del - skylder man på sterke organisasjoner er man jo en overengstelig konspirasjonsteoretiker.... det er da ingen som vil oss vondt kan skjønne. Det går bare ikke an å være så mistenksom.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:33   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

For all del - skylder man på sterke organisasjoner er man jo en overengstelig konspirasjonsteoretiker.... det er da ingen som vil oss vondt kan skjønne. Det går bare ikke an å være så mistenksom.

Man behøver ikke å være en overengstelig konspirasjonsteoretiker for å se at mye av legestanden har hodet godt oppi rompa til legemiddelindustrien, altså .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 16:35   #40
FrøkenBianca
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Skreia
Alder: 39
Innlegg: 74
FrøkenBianca er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

man behøver ikke å være en overengstelig konspirasjonsteoretiker for å se at mye av legestanden har hodet godt oppi rompa til legemiddelindustrien, altså .

amen!

FrøkenBianca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og ph-balanse.. diabetiker Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 17:08   #41
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Man behøver ikke å være en overengstelig konspirasjonsteoretiker for å se at mye av legestanden har hodet godt oppi rompa til legemiddelindustrien, altså .

Ikke enig der. Leger har regler de må forholde seg til og kan ikke alltid anbefale det de mener er best. Min barndomslege fikk refs fra høyere hold fordi han gav utradisjonelle råd. Leger er ikke så frie som man skulle tro de er. For HVIS noe går galt en gang legen følger sin egen overbevisning så har han ikke noen som kan bistå. De er faktisk ganske bundet av statlige anbefalinger og regler. Men heldigvis er ting i endring!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 17:23   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke enig der. Leger har regler de må forholde seg til og kan ikke alltid anbefale det de mener er best. Min barndomslege fikk refs fra høyere hold fordi han gav utradisjonelle råd. Leger er ikke så frie som man skulle tro de er. For HVIS noe går galt en gang legen følger sin egen overbevisning så har han ikke noen som kan bistå. De er faktisk ganske bundet av statlige anbefalinger og regler. Men heldigvis er ting i endring!

Øh ... Vi snakker ikke om det samme nå, Kanutten. Jeg vet ikke hva du er uenig i, men det du sier har har lite med det jeg skrev om i alle fall.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 17:38   #43
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Knis, jeg synes sånne oppgulp er litt søtt. Det er liksom så fascinerende surmaga. Hadde det ikke vært for at jeg er nyfrelst medlem av denne sekten, hadde jeg tatt frem popcornet.

Enig.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:16   #44
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Øh ... Vi snakker ikke om det samme nå, Kanutten. Jeg vet ikke hva du er uenig i, men det du sier har har lite med det jeg skrev om i alle fall.

Sitat:

Man behøver ikke å være en overengstelig konspirasjonsteoretiker for å se at mye av legestanden har hodet godt oppi rompa til legemiddelindustrien, altså .

Akkurat det du sa jeg er uenig i..

Jeg mener det er staten og de som anbefaler retningelinjer for legene som har hodet godt plassert oppi rompa til legemiddelindustrien.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:22   #45
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Akkurat det du sa jeg er uenig i..

Jeg mener det er staten og de som anbefaler retningelinjer for legene som har hodet godt plassert oppi rompa til legemiddelindustrien.

Ja, men selvfølgelig. Det er jo hva jeg mener med legestanden, som jo i kommunal/offentlig sammenheng "tilhører" staten, ikke hver enkelt lege som person.
Poenget mitt er jo at mye er kjøpt og betalt av legemiddelindustrien, hvor resultatet er at man behandler symtpomer med legemidler. Det er jo også mange av oss her på lavkarbo.no et resultat av. Mange hadde nok sikkert endt opp med både statiner, insulinsprøyter, betablokkere og jeg vet ikke hva, om de ikke hadde fått muligheten til å selv ta styirnga over helsa si ved hjelp av et forbedret kosthold.
Etter jeg la om kostholdet, så betaler jeg ikke en krone for migrenemedisinen og allergitablettene jeg før var avhengig av. Jeg har behandlet årsakene, ikke symptomene. Men det tjener jo ikke legemiddelindustrien noe på.
Influensavaksiner o.l er jo i tilfeller også et eksempel ...
Er du fortsatt uenig med meg?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:28   #46
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, men selvfølgelig. Det er jo hva jeg mener med legestanden, som jo i kommunal/offentlig sammenheng "tilhører" staten, ikke hver enkelt lege som person.
Poenget mitt er jo at mye er kjøpt og betalt av legemiddelindustrien, hvor resultatet er at man behandler symtpomer med legemidler. Det er jo også mange av oss her på lavkarbo.no et resultat av. Mange hadde nok sikkert endt opp med både statiner, insulinsprøyter, betablokkere og jeg vet ikke hva, om de ikke hadde fått muligheten til å selv ta styirnga over helsa si ved hjelp av et forbedret kosthold.
Etter jeg la om kostholdet, så betaler jeg ikke en krone for migrenemedisinen og allergitablettene jeg før var avhengig av. Jeg har behandlet årsakene, ikke symptomene. Men det tjener jo ikke legemiddelindustrien noe på.
Influensavaksiner o.l er jo i tilfeller også et eksempel ...
Er du fortsatt uenig med meg?

Neida. Jeg bare kjenner litt til hvordan legene kan mene en ting, men er nødt til å si noe annet... Enig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:34   #47
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Jeg synes ærlig talt dere kan ta frem white-trash-neglene og klore hverandre bittelitt, jenter. Husk at denne tråden sannsynligvis har mange gjestelesere. Dere vil vel leve opp til ryktet, sant?

:knasker en tomat og tenker på popcorn:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:37   #48
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Kanutten: Det tror jeg nok mange er klar over . Heldigvis finnes det flere leger som tør å våge!

Deanna: Jeg vil heller leve opp til ryktet om at man blir stabil og harmonisk i hormonbildet av lavkarbo, sånn at man er i stand til å være diplomatisk og gjennomtenkt

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:45   #49
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Åh, nå tror jeg nesten du kalte Kvinneguidendamene for hormonelle kjerringer.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 18:54   #50
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vi er et white trash-forum ...

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Åh, nå tror jeg nesten du kalte Kvinneguidendamene for hormonelle kjerringer.

Haha, ja, om man virkelig åpner alle sluser av overtolkinger, så! .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny i forum frkthalia Lavkarbo generelt 1 17-02-09 01:55
Fersking på forum... coco Spørsmål og svar 21 30-01-06 01:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no