Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Oktoberskravletråden 2012

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-12, 09:35   #1
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Oktoberskravletråden 2012

Da tenkte jeg at vi kunne flytte oss til Oktober... Her på Vestlandet lover ikke høsten noe - grått og regnfullt, men, kan vel ikke forvente noe annet i denne delen av landet

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 10:35   #2
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Grått og vått ja. Men syns det er litt koselig og jeg I natt når jeg la meg hørte jeg hvordan det hamret mot vinduet, og det var mørkt ute, og jeg låg trygt og godt under dyna mi. Digg!
Har dere noen mål denne måneden?
Mine mål er å øke vekten i knebøy og markløft, og ikke gå opp i vekt, spise sunt osv.
Men så kommer studiemålene mine, som jeg må si går foran de andre. Jeg har som mål å bestå de 3 innleveringene og framleggene vi har, og jeg har som mål å komme i allefall halvveis med studiespørsmålene i Anatomi & Fysiologi. Når vi kommer til desember er det ingen tvil om at målene er å bestå eksamen..

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 15:49   #3
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Vi har hatt utrolig lite aktivitet denne mnd. Zap with dat?
Jeg må bare fortelle om en drøm jeg hadde i natt: jeg var på en kafe/restaurant, og bestilte et eller annet kjøtt med salat. Så kom hun som serverte meg og la MYE spaghetti oppå. Jeg reagerte med frustrasjon og sinne og kastet spaghettien på henne. Hun begynte å gråte..
Er det med slik drømmer man vet at man er på lavkarbo eller?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 16:52   #4
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Vi har hatt utrolig lite aktivitet denne mnd. Zap with dat?
Jeg må bare fortelle om en drøm jeg hadde i natt: jeg var på en kafe/restaurant, og bestilte et eller annet kjøtt med salat. Så kom hun som serverte meg og la MYE spaghetti oppå. Jeg reagerte med frustrasjon og sinne og kastet spaghettien på henne. Hun begynte å gråte..
Er det med slik drømmer man vet at man er på lavkarbo eller?

Hahahahahahaha!Jeg har alltid hatt rare og veldig "ekte" drømmer, men denne har jeg ikke vært borti før!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 19:43   #5
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Hahahahahahaha!Jeg har alltid hatt rare og veldig "ekte" drømmer, men denne har jeg ikke vært borti før!

Hehe, ikke vært borti akkurat den der jeg heller. Lol

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 06:25   #6
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Haha.... skulle likt å vært vitne til den restauranthendelsen

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 17:39   #7
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Jaja, det ble en lite utskeielse i dag. Min indiske kollega hadde laget indisk lunsj til oss i dag. Jeg kjenner ikke alle ingrediensene i maten, så jeg tipper det var noe høykarbogreier. Jeg hadde ikke hjerte til å takke nei, det var jo en gest fra hennes side. Så da får jeg bare vente i spenning på følgende av dette

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 18:55   #8
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jaja, det ble en lite utskeielse i dag. Min indiske kollega hadde laget indisk lunsj til oss i dag. Jeg kjenner ikke alle ingrediensene i maten, så jeg tipper det var noe høykarbogreier. Jeg hadde ikke hjerte til å takke nei, det var jo en gest fra hennes side. Så da får jeg bare vente i spenning på følgende av dette

Tror ikke indisk er det verste du kan spise Er mer tilbehøret som er høykarbo.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 19:54   #9
pepita86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 41
pepita86 er på en erverdig vei

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Jeg fikk så veldig søtsug etter en lang gåtur i går, så jeg bakte vaniljekjeks/kokosmakroer :S
Var bare 1 g karbo pr kjeks, og 70 kcal, og jeg spiste bare en, så det kunne gått verre!

pepita86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 21:51   #10
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 2012

indisk er sjelden trøblete. det er risen og brødet som lager trøbbel. ikke kjøttet og yoghurten. sett at man tåler meieriprodukter da.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 21:52   #11
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberskravletråden 2012

pepita: tror ikke du skal bekymre deg så mye for den ene kjeksen altså

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 00:02   #12
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Jeg er rimelig fornøyd med dagens trening. Lovde meg vekk til to venninner som bruker meg som "pt".. Først hadde jeg oppvarming i 25 minutter på ellipse, med påfølgende styrketrening. Så et par timer senere ble det en fin fjelltur

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 02:09   #13
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Ohhh oktobertråd!
Vel, så lenge det varer, da

Eg har jo vore veldig opptatt med andre ting (og andre stader) enn forumet, dei siste 3-4 vekene. Men no er eg heime igjen. Fortumla, blakk, og ikkje minst stressa over at eg ikkje klarer studiemålet mitt for dette semesteret

Kjipt. Håpar eg klarer å finne ei løysing saman m skolen, så mitt livs oppsparte midlar ikkje er brukt forgjeves. No angrar eg på at eg begynte å studere. Skulle heller spart pengane til bryllup eller større bil, får ikkje meire sjanser på jobb med dette årsstudiet uansett.

Trening har eg fullstendig lagt vekk. Eg hadde ganske så fulle koffertar på veg heim frå USA, og treningstøyet fikk bli igjen: Eg har jo aldri tid til å trene likevel

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 14:24   #14
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Vi har da vært utrolig lite pratesjuk i oktober... Kanskje vi har mer på hjertet når det blir enda mer vinter ute i november?

Uansett, imorgen er det veiedag igjen, håper og tror at dette har vært en ok uke

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:53   #15
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Krysser fingrene for deg Bærrgen

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 19:40   #16
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Takk Anarko, det ble -0,7. Og om jeg klarer å kutte ut de der hersens peanøttene kan resultatet nok bli bedre

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 20:33   #17
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Takk Anarko, det ble -0,7. Og om jeg klarer å kutte ut de der hersens peanøttene kan resultatet nok bli bedre

Nedgang er nedgang, med eller uten nøtter

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Juni 2012 aragorn Ketolysekuren 157 11-07-12 19:58
Ryp 2012 Aline Trening 171 10-05-12 22:28
Februartrening 2012 ToreH Trening 379 01-03-12 22:39
Oktoberskravletråden 30+ Nnem Mer enn 30 kg overvekt 78 30-10-11 12:51
Oktoberskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 306 01-11-09 18:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no