Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Kr 69 i bokklubbene - Jeg fatter ikke hvordan hun får det til

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-05, 08:19   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Kr 69 i bokklubbene - Jeg fatter ikke hvordan hun får det til

Superkvinne i tidsklemme

Få med deg den internasjonale bestselgeren om Kate Reddy. Det er en bok du kommer til å sluke!

Forfatter: Pearson, Allison Tittel: Jeg fatter ikke hvordan hun får det til Artikkelnr: 7158807 Pris kr: 349,00 (inkl. porto/eksp) Bokklubbpris: 69,00 (inkl. porto/eksp) Error

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-01-05, 08:21   #2
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Superkvinne i tidsklemme



Få med deg den internasjonale bestselgeren om Kate Reddy. Det er en bok du kommer til å sluke!



Kate Reddy er fondsforvalter, venninne, tobarnsmor og kone - i den rekkefølgen. Som de fleste av oss kjemper hun mot tiden. For å huske alt hun må gjøre, skriver hun stadige notater til seg selv der kniping av bekkenbunn og samtaler med barnepiken Paula inngår som faste punkter, blant annet "snakke-med-Paula-for-å-angi-bestemt-ny-måte-å-gripe-an-barnas-hårklipp/holde tiden-etc-på". Kate elsker barna sine, det er bare det at jobben krever så mye av henne, og det er vitterlig ikke mer enn 24 timer i døgnet. Så sex har hun i alle fall ikke tid til!

Den nye Bridget Jones
På kontoret er Kate en av tre kvinner blant 60 menn. Hun er smart, flott, og bruker råd fra boka Hvordan temme en smårolling for å holde et godt forhold til sjefen. Han synes til gjengjeld at Kate gjør det fordømt bra, har pene legger, og gir henne hovedansvaret for en stor amerikansk kunde. Et ansvar som skal by på ytterlige utfordringer for en ellers stresset Kate. Det er tid for å velge: familie eller karriere?

Jeg fatter ikke hvordan hun får det til er en vittig og lett gjenkjennelig bok om kunsten å sjonglere mellom rollene som mor, kjæreste/kone og karrierekvinne. Og Pearsons roman, som begynte som en populær avisspalte, har fått strålende kritikker. Mange omtaler Kate Reddy som den nye Bridget Jones. Filmselskapet Miramax har betalt 8 millioner kroner for filmrettighetene, så gled deg!

Allison Pearson
Jeg fatter ikke hvordan hun får det til

- en komedie om å mislykkes, en tragedie om å lykkes
Originaltittel: I don't know how she does it
Oversatt av: Nina Aspen
Forlag: Kagge
Innb. 404 sider "Gi Bridget Jones mann, barn, karriere i finans og ikke minst en fungerende hjerne - og du har Kate Reddy." Dagens Næringsliv april -03

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no