Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Udo's Choice i kapsler

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-11, 00:15   #1
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Udo's Choice i kapsler

Ok, kjøpte denne nå fra iHerb. Anbefales ikke, du må svelge 18 kaspler daglig!!! for å få tilsvarende 1 Tbsp...

På flaska sies det at man skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig, dvs 6 stk. Kanskje er kapselolje mer effektivt enn flytende Udo`s? 6 kapsler tilsvarer jo kun 1/3 av daglig anbefalt dose med flytende Udo`s.....

Jajamen, neste gang som er i morra så blir det rein olje. iHerb så koster jo under halvparten av det den gjør i Norge jo.....

Så, nå håper jeg at huden blir fin gitt! Men blir jeg finere nå så spyr jeg snart...

  Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 00:39   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ok, Anbefales ikke, du må svelge 18 kaspler daglig!!! for å få tilsvarende 1 Tbsp...
Men blir jeg finere nå så spyr jeg snart...

Husk å spy før du starter på dine 18 kapsler da....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 11:32   #3
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ok, kjøpte denne nå fra iHerb. Anbefales ikke, du må svelge 18 kaspler daglig!!! for å få tilsvarende 1 Tbsp...

På flaska sies det at man skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig, dvs 6 stk. Kanskje er kapselolje mer effektivt enn flytende Udo`s? 6 kapsler tilsvarer jo kun 1/3 av daglig anbefalt dose med flytende Udo`s.....

Jajamen, neste gang som er i morra så blir det rein olje. iHerb så koster jo under halvparten av det den gjør i Norge jo.....

Så, nå håper jeg at huden blir fin gitt! Men blir jeg finere nå så spyr jeg snart...

Stemmer det og ser du på flaska så blir disse kapslene anbefalt til å bruke når man er ute å reiser fro å ha et visst påfyll av oljen. Jeg har heller brukt de til det, men tar da ca 6 kapsler til dagen. Har også hatt coconutkapsler til bruk på reise. Langt fra så effektivt som flytende, men bedre enn ingenting.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:16   #4
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo's Choice i kapsler

Roger that. Da veit jeg det.

Fikk dessverre ikke sett på flaska hos iHerb før jeg kjøpte. Men da får man kjøpe en annen flaske istedetfor.

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 08:13   #5
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Roger that. Da veit jeg det.

Fikk dessverre ikke sett på flaska hos iHerb før jeg kjøpte. Men da får man kjøpe en annen flaske istedetfor.

Udos har veldig bra nettsider som all denne infoen står på

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:01   #6
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Udos har veldig bra nettsider som all denne infoen står på

iHerb er det sidene til Udo`s da?

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:34   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

iHerb er det sidene til Udo`s da?

Går helt fint å søke på produktets hjemmeside vet du ......
Udo`s, alt du trenger å vite...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:52   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Går helt fint å søke på produktets hjemmeside vet du ......
Udo`s, alt du trenger å vite...

Må jeg lese alt med liten skrift altså? Jeg var i villfarelsen om at Udos Choice olje var Udos Choice jeg da, dumme dumme meg. jeg burde jo skjønt at jeg selvsagt måtte lese på hjemmesidene til Udos for å finne ut at olje er ikke olje gitt

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:07   #9
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Må jeg lese alt med liten skrift altså? Jeg var i villfarelsen om at Udos Choice olje var Udos Choice jeg da, dumme dumme meg. jeg burde jo skjønt at jeg selvsagt måtte lese på hjemmesidene til Udos for å finne ut at olje er ikke olje gitt

Ikke alltid så lett å få meg seg alt, sånn helt av seg selv. Godt du har et forum i ryggen som stiller opp og hjelper til.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 22:42   #10
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo's Choice i kapsler

Blir ikke flere kapsler på meg ihvertfall. Jævlig tungt å svelge 18 kembokapsler pr dag også...

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 19:08   #11
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Udo's Choice i kapsler

Skulle ønske jeg hadde lest denne tråden før jeg bestilte kapslene fra iherb
Det sto jo ikke noe om det der og jeg er mye vennligere innstilt til kapsler...

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:05   #12
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Skulle ønske jeg hadde lest denne tråden før jeg bestilte kapslene fra iherb
Det sto jo ikke noe om det der og jeg er mye vennligere innstilt til kapsler...

Hehe, skulle ønske jeg kom på dette FØR jeg bestilte. men Bønna, de er ok å ha med på reise etc. men ja, jeg brekker meg nesten av å måtte svelge så mange og så store kapsler. Så foreløpig står de i kjøleskapet

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:12   #13
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hehe, skulle ønske jeg kom på dette FØR jeg bestilte. men Bønna, de er ok å ha med på reise etc. men ja, jeg brekker meg nesten av å måtte svelge så mange og så store kapsler. Så foreløpig står de i kjøleskapet

Tror jeg går og setter mine der også... Og bestiller olje istedet

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:17   #14
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Udo's Choice i kapsler

Jeg er ikke så rå at jeg shotter olje, men i den smoothien jeg skal lage kan man jo sikkert putte slikt oppi? For denne oljen smaker visst ikke høgg, om jeg ikke husker feil.... I motsetning til "andre her inne" trenger mitt utseende mer enn litt hjelp.

Hypah: det var deg jeg siktet til, ja! Flirer storveis av mange av dine kommentarer, takk!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:20   #15
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Blir ikke flere kapsler på meg ihvertfall. Jævlig tungt å svelge 18 kembokapsler pr dag også...

Trodde egentlig at du var stor nok i kjeften til det jeg ......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:21   #16
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg er ikke så rå at jeg shotter olje, men i den smoothien jeg skal lage kan man jo sikkert putte slikt oppi? For denne oljen smaker visst ikke høgg, om jeg ikke husker feil....

Ikke mer høgg en hva annet dere damer klarer svelge nei....

  Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:24   #17
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Udo's Choice i kapsler

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ikke mer høgg en hva annet dere damer klarer svelge nei....

Oh lord have mercy, jeg tror jeg ler meg ihjel!!! 10 poeng til Hypah.... Og ingen ytterligere kommentarer gis!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Her er næringsinnholdet i Nespresso-kapsler (Svar: 0,01g/1dl traktet kaffe) lårannediskon Lavkarbo generelt 7 03-01-18 00:44
Udo's choice kapsler Sara_salamander Kosttilskudd 0 07-09-11 17:36
Betakaroten kapsler på ketolysekuren? cecile Ketolysekuren 0 25-02-11 14:18
DHA - kapsler for barn mam Kosttilskudd 0 17-03-05 18:58
Omega 3 kapsler? Begod Kosttilskudd 4 14-01-05 15:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no