Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-08, 21:07   #26
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Gjennomsnittlig vekttap pr uke:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)

NB! Listen kan gjerne oppdateres gjennom selvbetjening!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 07:16   #27
Annebe
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 47
Annebe er ny på veien

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

*misunnelig* Hva er hemmeligheten?

Jeg skeier ikke ut, og følger kuren ganske slavisk. Men, jeg drikker ca 1,5 liter lightbrus pr. dag, og det er visst ikke anbefalt. Men det ser ikke ut til å påvirke vektnedgangen ihvertfall.

Annebe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 09:00   #28
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Nå skal det sies at jeg har mye å ta av, kanskje det var det som gjorde at jeg gikk ned så mye på de 4 ukene?

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 09:50   #29
Pusspuss
Nytt Medlem
 
Pusspuss sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: 69,4 N
Innlegg: 7
Pusspuss er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Hei alle sammen! Må si at jeg synes dere er flinke!
Jeg er nå i min 20 uke på ketolysekuren og har et gjennomsnitt vekttap på ca 850 g pr uke.

I sommerferien gikk jeg faktisk opp 200 g pr uke i 4 uker og fikk jeg litt småpanikk. Men jeg sto på og lot være å veie meg i en 14 dagers tid (regner med at stress ikke gjør saken bedre) og da var grammene forsvunnet igjen.

Skal holde "koken" til minst 20 kilo er borte ++ eller 6 måneder på kuren, hva som kommer sist.

Må si at jeg har funnet mye støtte og hjelp i dette forumet. Lykke til alle sammen og stå på videre!

Pusspuss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 11:09   #30
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Gjennomsnittlig vekttap pr uke viser store variasjoner:

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)

For oss 13 som har meldt inn data, er gjennomsnittlig vekttap altså 880 gram i uken.
Nå er vi så få på listen at enkeltresultater gir stort utslag. Så hvis vi holder utenfor høyeste og laveste verdi i rekken (som har gått henholdsvis kortest og lengst tid på kuren), blir det kanskje et mer representativt tall. Det er da 790 gram i uken.

Hadde det ikke vært morsomt om flere ville delta? Så kan vi justere gjennomsnittstallet etterhvert?

NB! Å sette opp disse tallene er ikke for å konkurrere om å være best eller flinkest. For kroppene og livene våre er så ulike at vi kan ikke sammenligne oss direkte med hverandre.
Men det er kanskje noen, inkludert meg selv, som starter på ketolysekuren med litt urealistiske forventninger/forhåpninger. Jeg synes listen over viser at ketolysekuren virker, men at det her - som ellers i livet - er slik at Ting Tar Tid. I alle fall for de fleste av oss.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 11:23   #31
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Gått ned 3,3 denne uka så nå er 19,6 kg vekke på 17 uker

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 11:31   #32
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Takk for fin tråd, Løvetann. Ja, det er fint for de nye å se at vekttap er så individuelt. Jeg vil vente til i morgen med resultat, for da skal jeg veie meg. På grunn av min viabetes1, går et halvparten så fort, sier Torkil, men jeg er mer enn fornøyd med 0,5 i uka. Vi får se på mandag...

Jeg kommer STERKT tilbake, - håper jeg

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 13:33   #33
sivmp
Juniormedlem
 
sivmp sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Finnmark
Alder: 58
Innlegg: 32
sivmp er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Jeg har holdt på i 13 uker og har gått ned 7,4 kilo. Jeg er fornøyd med resultatet siden jeg hverken veier maten eller trimmer jevnlig. Har gått ned jevnt hver eneste uke, å det har aldri skjedd før på noen annen kur jeg har gått på Jeg er fornøyd.

__________________


sivmp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 14:23   #34
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (scartz, 4 uker)

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 17:49   #35
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Mens vi venter på oppdaterte tall, bl.a. fra Antoinette6, presenteres status søndag ettermiddag:

Håper ennå flere hiver seg med her!

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker) (korrigert )
1153 gram (Fungirl, 17 uker) (oppdatert)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)

Gjennomsnitt av alle 15: 844 gram pr uke.
Og uten tallene fra de som har vært hhv kortest og lengst tid på dietten: 762 gram.


For ordens skyld minner jeg på at dette ikke handler om å være flinkest osv., som jeg skrev tidligere. Det er bare for at vi skal ha mer realistiske forventninger.

PS. Tre stjerner til scartz som skrev seg inn på lista selv

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/




Sist redigert av Løvetann : 05-10-08 kl 19:45. Årsak: Korrigering av JenJens gjennomsnitt!
Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 18:39   #36
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

What?! Atte teller ikke hele mine 250 gr liksom?? (forresten, oppdaget at snittet mitt ligger på 300 gr )

Jeg hadde nok veldig urealistiske forventninger da jeg begynte, tenkte jeg skulle være superslank til jul Men jeg er glad for at det har tatt tid, etterhvert som kiloene forsvant så måtte jeg jo til bunns i hva det var som gjorde at jeg ble så stor, og det var en mye tyngre jobb enn å leve ketogent. Hodet skal også være med hele veien

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 19:47   #37
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

What?! Atte teller ikke hele mine 250 gr liksom?? (forresten, oppdaget at snittet mitt ligger på 300 gr )


Unnskyld! Det er nå rettet!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 19:51   #38
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Men jeg er glad for at det har tatt tid, etterhvert som kiloene forsvant så måtte jeg jo til bunns i hva det var som gjorde at jeg ble så stor, og det var en mye tyngre jobb enn å leve ketogent. Hodet skal også være med hele veien

Det der må jeg også jobbe med … Du formulerte det så godt, synes jeg.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 20:52   #39
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Jeg har i skrivende stund gått på kuren i 4 uker og har et snitt sålangt på 900g.

De andre kiloene jeg har tatt av (se ticker) er "på egen hånd".

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 20:56   #40
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Hehe, det var nok jeg som sa feil gjennomsnittsvekt fra børjan av. Matte er ikke helt min sterke side, selv om jeg har kalkulator på telefonen

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:42   #41
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Og på fem uker er mitt gjennomssnittelige vekttap på 560 gram.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 10:19   #42
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Hvis vi kan telle med at jeg har begynt igjen, så var det minus 2,3 kg forrige uke. Altså totalt -12,3 på 5 uker, selvom de ikke er sammenhengende.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 10:52   #43
Maskotten
Medlem
 
Maskotten sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Innlegg: 117
Maskotten er ny på veien

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2500 gram (Anitra, 4 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
250 gram (JenJen, 52 uker)
1000 gram (Fungirl, 16 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)665gram (Maskotten, 18 uker)

__________________
Delmål:

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 11:05   #44
Oban
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 148
Oban er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Jeg har gjort det litt komplisert.

Først gikk jeg på ketolyse i 25 uker og tok av 13.6 kg. Det blir et gjennomsnitt på 0.54 kg per uke.

Så hadde jeg sommerferie fra ketolyse hvor jeg gikk opp 5.5 kg på 7 uker. Altså et snitt på 0.79 kg opp i uken.

Etter sommeren har jeg til nå hatt 7 nye uker på ketolyse. Med 3.6 kg ned, blir det et snitt på 0.51 kg per uke.

Totalt i hele denne periode (inkl. sommerferie) har jeg tatt av 11.7 kg, som gir et snitt på 0.3 kg per uke.

Mitt gjennomsnittlige vekttap i de to periodene jeg har gått på ketolyse (ekskl. sommerferie) har vært 0.54 kg per uke i 32 uker. Det blir nok dette tallet som er mest interessant i denne tråden.

__________________



Min journal
Oban er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 12:59   #45
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Tusen takk for nye bidrag og oppdateringer, dette blir mer og mer interessant. Jeg tror alle skal være med på listen her, men gi lyd hvis jeg har oversett noen eller skrevet feil.

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2460 gram (Anitra, 5 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1153 gram (Fungirl, 17 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)

Tilsammen går vi 19 som har meldt inn våre tall ned 15337 gram i uka!
Fordelt på alle blir det et gjennomsnitt på 807 gram.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:21   #46
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

9kg har blitt borte på 14 uker. Det blir et gjennomsnitt pr uke på 623g. Det plasserer meg litt under gjennomsnittet vel.

Har hatt noen ufrivillige utskeielser da (pga reising, har forsøkt å leve så ketogent som mulig, men av og til går det bare ikke! Det er sukker og mel i de rareste ting. Dessverre)

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 07:53   #47
Armagedon
Medlem
 
Armagedon sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Nordland
Innlegg: 74
Armagedon er på en erverdig vei

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

På Torsdag er det 13 uker siden jeg startet..
Da sto vekta på 95,8 nå er den nede på 85,2

Har stått stille 2 uker+ har fult kuren slavisk å ikke spist noe "ulovelig" i denne perioden.

Men jeg er kjempe fornøyd alltså!! over 10 kilo på 12,5 uke er jo egentlig helt vilt!
Man kan jo ta på seg en sekk med 10 kilo sukker i å gå seg en tur, da merker man veldig hvor mye det har å si=)

Å formen er jo knall også! alt er lykke med ketolyse, å jeg tar ingen pauser før rundt jul=) så er det på igjen etter nyttår
( må jo spise noen julekaker, selv om jeg kommer til å passe på)

__________________



Lykke.. på vei til å bli lykkelig
Armagedon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse tænker æ.. Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 09:38   #48
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Tirsdag morgen er vi oppe i 21 innmeldte gjennomsnittsresultater, så flott! Men vi har plass til flere! (Meld fra om endringer og feil, alt rettes med glede. ) Minner om at poenget ikke er å være flinkest, men å bidra til å gi folk et realistisk bilde av hva en kan forvente på ketolysekuren …

544 gram (Løvetann, 16 uker)
2460 gram (Anitra, 5 uker)
420 gram (Arnakristin, 18 uker)
375 gram (Elastica, 8 uker)
300 gram (JenJen, 52 uker)
1153 gram (Fungirl, 17 uker)
700 gram (Quebec, 36 uker)
1000 gram (Skippy, 4 1/2 uke)
1300 gram (Solsikke, 5 uker)
750 gram (Mamma87, 23 uker)
1050 gram (Annebe, 20 uker)
700 gram (Photobscura, 28 uker)
850 gram (Pusspuss, 20 uker)
500 gram (Scartz, 4 uker)
570 gram (Sivmp, 13 uker)
665 gram (Maskotten, 18 uker)
560 gram (Antoinette, 5 uker)
900 gram (Panterpia, 4 uker)
540 gram (Oban, 32 uker)
643 gram (Ecli, 14 uker)
800 gram (Armagedon, 12 1/2 uke)

Tilsammen går vi altså ned 16 780 gram i uken. (*ser for seg alle sukkerkilospakkene* )
Fordelt på alle innmeldte blir det et gjennomsnitt på 799 - dvs 800 gram!

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 09:41   #49
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av ecli, her.

9kg har blitt borte på 14 uker. Det blir et gjennomsnitt pr uke på 623g.

Kalkulatoren min fikk et litt høyere gjennomsnitt, 643 gram. Håper det er ok for deg?

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 14:18   #50
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Gjennomsnittlig vekttap på ketolysekuren?

9,5 kg borte på siden nov. i fjor. Det blir vel 40 uker.

Har fulgt kuren hele tiden, med unntak av 2 mnd sommerferie....

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekttap Liiiz Ketolysekuren 6 31-12-07 18:46
Vekttap på SB Arildo South Beach 5 08-04-07 16:41
Ketose = vekttap????? Nirren Ketolysekuren 12 01-03-05 18:24
Vekttap! LilNoor Ketolysekuren 1 19-02-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no