Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-07-14, 13:21   #23626
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Tusen takk for at du sjekker og styrer!

Er dette jeg også har kommet frem til via søk på nettet, men så tok jeg og lastet ned nsb appen og da ser det ut til å gå direkte tog fra Gardermoen til Larvik, og så bytte til buss der videre til Porsgrunn. Tror det må være enklere enn å dra innom Oslo/ Lysaker med flytoget?

Ja, det høres i utgangspunktet greiere ut. Men sjekk litt på nsb sidene, for det gjøres en del arbeid på linjene for tiden og er en del buss for tog, og da må du beregne lengre tid.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 29-07-14, 13:26   #23627
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Ja, det høres i utgangspunktet greiere ut. Men sjekk litt på nsb sidene, for det gjøres en del arbeid på linjene for tiden og er en del buss for tog, og da må du beregne lengre tid.

Ja, jeg skal stikke innom pappa og låne pc for å sjekke i kveld. Sitter bare å knoter på mobilen her siden jeg ikke har innlagt nett, og mobilsidene er så uoversiktlige.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-07-14, 13:35   #23628
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Tusen takk for at du sjekker og styrer!

Er dette jeg også har kommet frem til via søk på nettet, men så tok jeg og lastet ned nsb appen og da ser det ut til å gå direkte tog fra Gardermoen til Larvik, og så bytte til buss der videre til Porsgrunn. Tror det må være enklere enn å dra innom Oslo/ Lysaker med flytoget?

Bussbytte i Larvik er enkelt, bussen går der toget stopper
Har du kjøpt flybilett til Gardermoen? Ellers ville jo det enkleste vært Torp, tog til Larvik, buss til Porsgrunn.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 29-07-14, 13:38   #23629
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet hvor man får tak i mørk sjokolade med mintsmak søtet med stevia fra Sukkerfritt?
Fikk den servert hos en venninne som hadde kjøpt den på Matkroken, men jeg har vært både der og andre steder uten å få tak i den.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 29-07-14, 13:44   #23630
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Hva er enkleste måte å komme seg fra Gardermoen til Porsgrunn? Tog? Buss? Direkte eller via Oslo S? Flyet mitt lander 0810, og jeg har time kl 1315 i Porsgrunn.

Og er det langt fra togstasjon/ busstasjon til Porsgrunn sykehus? Skal plutselig dit i morgen fikk jeg vite i dag, og har aldri vært i området.

Kan dette være et alternativ? Flytog til oslo, også buss fra Oslo til Porsgrunn?
http://bestilling.nor-way.no/nbeiis/...n=T&Product=P1

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon
Gammel 29-07-14, 13:49   #23631
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Bussbytte i Larvik er enkelt, bussen går der toget stopper
Har du kjøpt flybilett til Gardermoen? Ellers ville jo det enkleste vært Torp, tog til Larvik, buss til Porsgrunn.

Ja, pasientreiser-damen (og jeg selv forsåvidt) har sjekket, men det er ingen forbindelse fra min lille Widerøe flyplass og Torp, eller mellom regionflyplassen her og Torp.

Takk for info om buss-bytte, kjekt å vite at det ikke er langt i mellom tog og buss, når jeg sitter her og lurer på det.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-07-14, 14:07   #23632
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Noen som vet hvor man får tak i mørk sjokolade med mintsmak søtet med stevia fra Sukkerfritt?
Fikk den servert hos en venninne som hadde kjøpt den på Matkroken, men jeg har vært både der og andre steder uten å få tak i den.

jeg har kjøpt på meny! husker ikke om den bor i glutenfri-avdelinga eller sjokoladeavdelinga eller hva det nå er da.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-07-14, 14:14   #23633
Lmtjom77
Juniormedlem
 
Lmtjom77 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Hvor: Vestlandet
Alder: 47
Innlegg: 28
Lmtjom77 er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg skal til London neste uke, og lurer på om der finnes noen stormote butikker der?? Er London-jomfru....

__________________


Lmtjom77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bailine og sunn fornuft
Gammel 29-07-14, 14:15   #23634
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har samme problem med Chrome nettleser som meg? Den blå linjen øverst på facebook, der man får varsler og meldinger etc., har sluttet å være fiksert. Det vil si at den forsvinner når jeg skroller nedover. Den virker som den skal når jeg tester i firefox og IE. Det har vært sånn i et par uker. Har også et problem som kom for noen måneder siden, bl.a. inne her på forumet: dersom jeg skroller fort oppover, får jeg et stort, hvitt gap øverst, noe som fører til at alle knapper forskyver seg. Altså at man må trykke under dem. Det er stort sett bare å skrolle kjapt opp og ned, så retter det seg opp der og da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-07-14, 14:22   #23635
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg har kjøpt på meny! husker ikke om den bor i glutenfri-avdelinga eller sjokoladeavdelinga eller hva det nå er da.

Takk! Har bare sjekka sjokoladeavdelinga. Veeeldig nøye.
Da blir det å dra innom Meny etterpå.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 29-07-14, 14:24   #23636
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Kan dette være et alternativ? Flytog til oslo, også buss fra Oslo til Porsgrunn?
http://bestilling.nor-way.no/nbeiis/...n=T&Product=P1

Ja, det var jo absolutt et alternativ! Tusen takk for hjelpen!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-07-14, 14:25   #23637
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Ja, jeg skal stikke innom pappa og låne pc for å sjekke i kveld. Sitter bare å knoter på mobilen her siden jeg ikke har innlagt nett, og mobilsidene er så uoversiktlige.

Sjekket for deg, jeg Antar det er R10 du tenker å ta, til Skien? Det står at dette toget går, men må regne med forsinkelser fordi fordi deler av strekningen er delvis stengt. De andre togene på strekningen er det busspendel Skøyen-Sandvika. Står også info om at de sliter med solslyng grunnet varmen for tiden. Så det virker som alternativet med å skifte til Grenlandsekspressbussen på Oslo S bussterminalen er den sikreste løsningen.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 29-07-14, 14:28   #23638
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det noen som har samme problem med Chrome nettleser som meg? Den blå linjen øverst på facebook, der man får varsler og meldinger etc., har sluttet å være fiksert. Det vil si at den forsvinner når jeg skroller nedover. Den virker som den skal når jeg tester i firefox og IE. Det har vært sånn i et par uker. Har også et problem som kom for noen måneder siden, bl.a. inne her på forumet: dersom jeg skroller fort oppover, får jeg et stort, hvitt gap øverst, noe som fører til at alle knapper forskyver seg. Altså at man må trykke under dem. Det er stort sett bare å skrolle kjapt opp og ned, så retter det seg opp der og da.

Bruker Chrome på jobb, og da er den blå linjen fiksert, men jeg har ikke gjort oppdatering på nettleseren på lenge, så bruker nok en litt gammel versjon.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-07-14, 14:37   #23639
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Sjekket for deg, jeg Antar det er R10 du tenker å ta, til Skien? Det står at dette toget går, men må regne med forsinkelser fordi fordi deler av strekningen er delvis stengt. De andre togene på strekningen er det busspendel Skøyen-Sandvika. Står også info om at de sliter med solslyng grunnet varmen for tiden. Så det virker som alternativet med å skifte til Grenlandsekspressbussen på Oslo S bussterminalen er den sikreste løsningen.

Så grei du er! Setter kjempestor pris på at du sjekker! Var R10 jeg tenkte på ja. Tusen takk, føler meg litt mer forberedt til å reise nå, enn det jeg var da jeg fikk sms i morges om å huske morgendagens time. (Ikke fått innkallingen pga de sendte til gammel adresse. Trodde forsåvidt at offentlige etater vasket registrert sitt mot folkeregistrert adresse, men nei ikke denne gangen.)

Nå sitter jeg bare å grugleder meg til morgendagens time, skal til konsultasjon for en full bodylift, og har ventet 1,5 år siden jeg var hos en annen plastikkirurg som ikke kunne hjelpe meg. Ventet forsåvidt 6 mnd før jeg kom til første plastikkirurg, så totalt har jeg nå ventet to år på denne timen. Håper bare jeg ikke må vente to år på operasjon også.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-07-14, 14:38   #23640
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja, det ser ikke ut som om det er noen andre enn meg som har dette problemet ... Har googlet meg i hjel, men finner altså ingenting!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-07-14, 15:20   #23641
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Så grei du er! Setter kjempestor pris på at du sjekker! Var R10 jeg tenkte på ja. Tusen takk, føler meg litt mer forberedt til å reise nå, enn det jeg var da jeg fikk sms i morges om å huske morgendagens time. (Ikke fått innkallingen pga de sendte til gammel adresse. Trodde forsåvidt at offentlige etater vasket registrert sitt mot folkeregistrert adresse, men nei ikke denne gangen.)

Nå sitter jeg bare å grugleder meg til morgendagens time, skal til konsultasjon for en full bodylift, og har ventet 1,5 år siden jeg var hos en annen plastikkirurg som ikke kunne hjelpe meg. Ventet forsåvidt 6 mnd før jeg kom til første plastikkirurg, så totalt har jeg nå ventet to år på denne timen. Håper bare jeg ikke må vente to år på operasjon også.

Ingen årsak. Lykke til

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 29-07-14, 19:21   #23642
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det ser ikke ut som om det er noen andre enn meg som har dette problemet ... Har googlet meg i hjel, men finner altså ingenting!


Jeg hadde det sånn for en tid tilbake.
Men det gikk over av seg selv, like plutselig som det kom.

__________________
Elin
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo
Gammel 29-07-14, 19:32   #23643
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, det ser ikke ut som om det er noen andre enn meg som har dette problemet ... Har googlet meg i hjel, men finner altså ingenting!

Oppdatert op.systemet?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 29-07-14, 19:37   #23644
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi har ikke opplevd samme problemet tror jeg, men vi har generelt hatt masse problemer med bruk av chrome på laptopen her hjemme, men det har gått mer på at lapperten låser seg når vi starter chrome. Vet ikke hvorfor, men mannen spekulerer på om det kan være at chrome ikke fungerer optimalt med windows 8. Andre som har opplevd det? Har ikke hatt problemer med bruk i windows 7.

Antar du har prøvd å reinstallere chrome?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 29-07-14, 19:57   #23645
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har prøvd å reinstallere, ja. Og jeg har Windows 7.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-07-14, 21:08   #23646
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg har prøvd å reinstallere, ja. Og jeg har Windows 7.

Nerden borti datahjørnet her foreslår å oppdatere driverne til grafikkortet hvis du ikke har gjort det.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 30-07-14, 00:11   #23647
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Nerden borti datahjørnet her foreslår å oppdatere driverne til grafikkortet hvis du ikke har gjort det.

Sjekka for sikkerhets skyld, men driverne er oppdaterte. Nå var det jo bare Chrome, og ingen andre nettlesere som hadde dette problemet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-07-14, 09:36   #23648
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har du prøvd å slå av/fjerne alle utvidelser til Chrome om du har noen? Fjern også historikk og cookies. Om det ikke funker, gå til innstillinger i Chrome, vis avanserte innstillinger, og trykk på "tilbakestill nettleserinnstillingene". Hvis det ikke funker, avinstaller og reinstaller Chrome, sjekk at du laster ned riktig versjon(32vs64bit). Hvis DET ikke funker, så veit jeg ikke.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 30-07-14, 09:46   #23649
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Har du prøvd å slå av/fjerne alle utvidelser til Chrome om du har noen? Fjern også historikk og cookies. Om det ikke funker, gå til innstillinger i Chrome, vis avanserte innstillinger, og trykk på "tilbakestill nettleserinnstillingene". Hvis det ikke funker, avinstaller og reinstaller Chrome, sjekk at du laster ned riktig versjon(32vs64bit). Hvis DET ikke funker, så veit jeg ikke.

Jeg har faktisk prøvd alt, gått gjennom alle feil-sjekklister there is ... Det er jo ikke livskrise, men irriterende nok. Ser vel ut som om jeg bare må krysse fingra for at det årner seg ved neste oppdatering. Muh.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-07-14, 10:14   #23650
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lmtjom77, her.

Jeg skal til London neste uke, og lurer på om der finnes noen stormote butikker der?? Er London-jomfru....

Nå vet jeg jo ikke helt hvor stort stormote er for deg, men en del av de helt vanlige kjedebutikkene der borte, som f.eks Dorothy Perkins og Next har de utvalg som går ganske høyt opp i størrelse. De fleste departments store som Debenhams, John Lewis, House of Fraser, Marks&Spencer og Evans har alle plus size utvalg, og spesielt sistnevnte. På alle disse og spesielt John Lewis har jeg fått fantastisk hjelp med bh-tilpassing.

På de flere av disse kan du også få gratis "personal shopper" i et par timer som finner alle klærne du vil ha og hjelper deg å prøve. Kan anbefales men bør forhåndsbestilles. Jeg gjorde det og hadde gjort litt research på nette først om hva jeg var ute etter. Deilig å bare sette seg ned i en stol, får avkjølt vann og frukt mens man ventet på at klærne man ville ha ble hentet frem

Det finnes en butikk som heter BASE som ligger i Covent garden og er spesialisert på bare plus size, men har aldri vært der selv. Ellers kan du jo også bare google "plus size + London" så får du sikkert masse treff. Det kommer jo også ann på hvor du skal i London og hvor mye du gidder å bevege deg rundt. Som førstgangs Londonfarer, regner jeg med at du havner rett på Oxford Street sammen med resten av røkla og der finner du om ikke annet alle de ovennevnte department stores

Håper du får en fantastisk tur. Happy shopping

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no