Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Kari Jaquesson overdrive

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-10-10, 15:17   #1
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Kari Jaquesson overdrive

Jeg tror at med en sånn media-overdrive som Kari har fått i det siste, så er det flere som blir oppmerksomme på henne. Flere har fått gjennomgå i år, også trenings "guru" Børge Fagerli. De aller fleste med litt erfaring og kunnskap på området rister på hodet og/eller trekker på smilebåndet.
Fordi hun er langt ute på jordet. Men det er jo i tråd med henns "kom deg ut og rør på deg" filosofi, så sånn sett passer det jo bra.
Jenta er så forstokket, så man skulle ikke tro at det gikk an (men det går altså an, beviselig) og de som heier på henne, synes jeg skal få fortsette med det. De slutter med det når de har prøvd opplegget hennes. De som ikke heier, er de som VET, som regel av egen erfaring, eller fordi de har litt mer kunnskap.
Men det er jo ikke bare lavkarbo som får gjennomgå, neida, som sagt har både Fagerli og Roede fått sitt pass påskrevet. Fagerli er ekstremt kunnskapsrik innen trening og ernæring, og selv om jeg ikke alltid er enig med ham, har jeg ingen problem med å innrømme at han besitter langt mer kunnskap enn meg.
Men om meg selv er det bare meg som er eksperten. Men det vil ikke Kari gå med på. Nei, hun er ekspert på alle hun. ALLE fungerer på den måten som hun sier - alle andre har feil, HUN besitter svarene.
Det blir litt for gjennomsiktig for min del, det hun bedriver er PR til de grader, så hun kan tjene enda mer penger. Er det noen som driver spekulativt så er det den dama - blant annet på spa og helsereiser til syden med godt voksne damer.
Så får hun heller klage, skrike og rope! De som heier og heier får prøve da, og se om det virker. Vi andre, vi får heller spise oss sunne og friske på lavkarbo. Så får vi heller plukke opp restene av de som har vært med på Karis "løp for livet og spis for all ikke fett" regime, og lære dem at det finnes en riktig vei å gå, sånn at de også kan blir sunne og friske til slutt.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 15:57   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Kari Jaquesson overdrive

det var et godt innlegg .

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 17:34   #3
RaoulDuke
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 30
RaoulDuke er på en erverdig vei

Sv: Kari Jaquesson overdrive

Det lukter bevisst medie-strategi av hele greia. Spiller ingen rolle om 3/4 av befolkningen synes hun er idiot, dersom de resterende 1/4 kjøper opplegget hennes og gir henne penger havner hun solid i pluss.

Dette gjorde hun kun for å få oppmerksomhet. Og det virket...

RaoulDuke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:05   #4
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Kari Jaquesson overdrive

Opprinnelig lagt inn av RaoulDuke, her.

Det lukter bevisst medie-strategi av hele greia. Spiller ingen rolle om 3/4 av befolkningen synes hun er idiot, dersom de resterende 1/4 kjøper opplegget hennes og gir henne penger havner hun solid i pluss.

Dette gjorde hun kun for å få oppmerksomhet. Og det virket...

og media lar seg manipulere!

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 21:52   #5
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Kari Jaquesson overdrive

Bra BitTorresGodt innlegg!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva faen er det som feiler Kari Jaquesson? Iset Nyheter / media 50 24-10-10 03:51
Tabloid TV2 11/10-10 - Trim-Kari sjokkerer de feite arnakristin Nyheter / media 0 11-10-10 18:51
Bli med Kari Jaquesson til Marokko! Merete A Fysisk og mental helse 6 24-07-06 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no