Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ketosespørsmål

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 20:43   #1
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Ketosespørsmål

altså fant ut for noen dager siden at jeg var i ketose ...jeg mistenkte og kjøpte stix, i går så var vi i svergie og handla tok fergen over til strømstad og vi hadde bestilt buffe koste meg med god mat men desserten ble for fristene så spiste 2 porsjoner og på veien hjem spiste jeg 2 kvikk lunch, det rare er at jeg fremdeles er i ketose kunne ikke skjønne det? kan noen forklare eller er det noe svar.
så håper jeg på energi snart...har godt stup gåen i 14 dager nå.

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 20:48   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Ketose spm

Det du måler er om du har ketoner i urinen og ikke noe annet. Du kan fint fremdeles ha ketoner i urinen etter å ha spist sukker så lenge du var i ketose først. Jeg har ikke hørt om noen som kan spise to kvikklunsj og faktisk være i ketose etterpå.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:01   #3
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Ketose spm

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det du måler er om du har ketoner i urinen og ikke noe annet. Du kan fint fremdeles ha ketoner i urinen etter å ha spist sukker så lenge du var i ketose først. Jeg har ikke hørt om noen som kan spise to kvikklunsj og faktisk være i ketose etterpå.

jeg vet det bare er ketoner det måler og tenkte i går kveld at jeg bare skulle sjekke for gøy hvordan den så uten noe ...hehe siden jeg hadde spist 2 kvikk lunch så var det fremdels mørk rosa /lilla ...fikk jo sjokk måtte sjekke før idag også. blir spennede etter hvert når jeg har planer om og spise mere karber og se hvormye jeg kan spise før jeg går ut av ketose

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketosespørsmål Mammarosa Lavkarbo generelt 8 29-08-11 10:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no