Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Møllerens lavkarbobrød

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-11, 23:13   #26
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Må vel regne ca 4,5 kh pr skive her og. Er vel ca 35 gram pr skive man regner

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 23:55   #27
Grolla
Medlem
 
Grolla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 118
Grolla er på en erverdig vei

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Ville bare tipse dere om at Life har fått inn ett brød som blir normal størrelse og med 0,66 g karbo pr skive. Dem har også fått inn lavkarbo pasta, sjokoladekake og pizzabunn. Alle bakevarene er melblandinger som du bare trenger vann og olje til, Brødet bare vann. Superenkelt og godt. Har testet brødet og pizzabunn og dro dagen etter og hamstret inn mer

__________________



Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 22:08   #28
BlirFjong
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 41
Innlegg: 595
BlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvelBlirFjong er en juvel

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Må vel regne ca 4,5 kh pr skive her og. Er vel ca 35 gram pr skive man regner

Da baker jeg heller eget brød enn så lenge

__________________
30/30 i Jillian Michaels 30 day shred!!


BlirFjong er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-) Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 15:51   #29
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Hva koster en sånn pakke? Jeg fant i dag, men det sto ikke pris, så jeg gadd ikke kjøpe. Jeg har et fedon brød i fryseren og et langpannebrød i kjøleskapet så.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 18:13   #30
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Husker ikke nøyaktig hva jeg betalte, men det var i underkant av 30 kr på Rema.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 14:20   #31
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Ikke verre nei! Da får vi se da. Fedon brød koster jo 30 det også så.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 22:22   #32
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Ikke akkurat verdens beste brød. Blir nok ikke gjenkjøp.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 22:49   #33
helsefreak
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 85
helsefreak er på en erverdig vei

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Enig med deg Cherry! Jeg kjøpte 2 poser og tror ikke pose nr 2 kommer til å bli brukt.. Jeg har definitivt smakt bedre!

helsefreak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Fedon :-) Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 23:40   #34
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Det smakte helt greit syns jeg. Men kommer til å se på hjemmelagede oppskrifter igjen, har aaaaltfor mye frø og nøtter på lager...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 00:44   #35
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Beste lavkarbo-brødet jeg har vært borti...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 20:43   #36
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Opprinnelig lagt inn av Grolla, her.

Ville bare tipse dere om at Life har fått inn ett brød som blir normal størrelse og med 0,66 g karbo pr skive. Dem har også fått inn lavkarbo pasta, sjokoladekake og pizzabunn. Alle bakevarene er melblandinger som du bare trenger vann og olje til, Brødet bare vann. Superenkelt og godt. Har testet brødet og pizzabunn og dro dagen etter og hamstret inn mer

Kva heiter brødet og pizzabunnen til Life?

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:26   #37
Grolla
Medlem
 
Grolla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 118
Grolla er på en erverdig vei

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Adam`s Brot e merket det er tysk.

__________________



Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 21:31   #38
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Eg er godt nøgd med denne brødmiksen. Foretrekker den framfor Fedon sitt, fordi 1) eg kan ha det i skapet og bake det når det trengs og 2) det er ikkje noko soya i det. Men ein mix blir altfor lite i 1 vanleg brødform.

Ungane liker det heilt greit også, og det er den testen som gjeld for min del, sjølv klarer eg meg svært godt utan brød.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 22:34   #39
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Tar jo bare 5 minutter å bake sitt eget. Skjønner ikke de som gidder å kjøpe pose???

Er du litt smart bruker du noen flere minutter. Vei opp flere brød og legg det i tette poser. Da er det bare å vispe sammen cf, egg og olje og deretter vips ferdig!! Mye mindre karbo og!

Har smakt mange kjedelige hjemmelagede lavkarbobrød og hemmeligheten disse brødene mangler er en neve ristede gresskarkjerner og ikke minst ei ts salt!!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 23:05   #40
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Jeg kjøper det i pose rett og slett fordi det slår alle de andre lavkarbo-brødene JEG har smakt ned i støvlene. Er ikke så ofte vi spiser det her, så jeg har ikke noe problemer med å gjøre det i det hele tatt.
Forresten - grunn nr. 2: Jeg vil være med å støtte opp de produsentene som lager fornuftige og gode lavkarbo-produkter, vil ha mer av det ut i butikkene!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 08:54   #41
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Tar jo bare 5 minutter å bake sitt eget. Skjønner ikke de som gidder å kjøpe pose???

Fordi ungane mine ikkje et det heimelagde.

Men takk for at du syns eg er lat og dum...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 16:57   #42
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Synes ikke dette lavkarbobrødet fra Møllerens var noe godt. Spiste et par skiver og resten gikk i søpla.
Jeg klarer ikke følelsen av å tygge korn, og dette knaste i tenna. Fysj.
Har enda til gode å prøve et brød som faktisk smaker godt. Brukte brød med pofiber i lengre tid, men ble ganske uvel av konsistensen.
Så nei, brøderstatninger er ikke noe for meg, tror jeg.

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 20:16   #43
Crescent
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
Crescent er på en erverdig vei

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Jeg er absolutt ingen baker, er ikke spesielt glad i det, så ble utrolig glad for at dette brødet kom veldig lettvint, å har i litt frø/krydder for mere smak. Men det er liksom greit dette? Er så merkelig å spise brød uten å føle man "synder" mot kuren.

Crescent er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:32   #44
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Syns denne blandingen fungerer ypperlig til pizzabunn. Kjevler den helt helt tynn(bakepapir under og over fordi den er så løs, også tar jeg bort det øverste papiret når jeg syns den er tynn nok), steker den i fem minutter først, så fyller jeg med sæterrømme, biffkjøtt, blåmuggost, spekeskinke, peperoni og ost. Nam tror jeg bruker ca 80 gr røre, så det blog ikke mange kh pr. slice

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 21:06   #45
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Bakte Møllerens lavkarbobrød i går og synes det er riktig godt jeg.
Faktisk bedre enn lavkarbobrødene jeg har bakt selv.
1 skive veier 30 gram og holder til et måltid for meg når jeg har godt med kjøttpålegg på

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 22:06   #46
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Møllerens lavkarbobrød

hva med Ingers lavkarbobrød da ,,det e rjo faktisk godt

men noen som hvet hvor mange karber

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 14:34   #47
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Jeg har helt sluttet å spise brød - men skulle jeg ønske ei skive brød ville jeg sikkert prøvd dette brødet fra Møllerens.....Ser veldig lettvint og greit ut!
Heia Møllerens som gir oss lavkarbere en sjangse!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 14:52   #48
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Det er vel ganske mange karber i denne brødmiksen - for de som er på ketolyse er den uaktuell. Etv. kan man spe den ut, for å få noen av bakeegenskapene til mel i et egenkomponert bakverk.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 22:07   #49
Sjokoholiker
Medlem
 
Sjokoholiker sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 170
Sjokoholiker er på en erverdig vei

Sv: Møllerens lavkarbobrød

jeg var ekstra lat og hev den i brødbakemaskinen. hoho kunne banke i stykker både det ene og det andre med det!!!
så kjøpte ny pose og eksperimenterte med pizza-bunnen min, masse egg, ost, fløte, creme fraiche også en god dæsj av melmiksen.funka superbra!! tilogmed jentungen på 2 slukte den!

__________________
Sjokoholiker er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 20:57   #50
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Møllerens lavkarbobrød

Jeg bruker dette brødet som en kriseløsning til tider og synes bla annet at det holder seg veldig godt. Har også laget pizzabunner som jeg ar i fryseren av dette brødet.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
butikk, lavkarbobrød, møllerens


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Møllerens bygg- og hveteris & fedon smukkas Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 30-09-10 22:44
Axa go green vs. møllerens solsikkefrø Licota Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 28-03-10 14:06
Lavkarbobrød m.f Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 04-01-10 10:50
Lavkarbobrød Ivory Bakst 1 15-06-09 13:50
Lavkarbobrød Citami Ketolysekuren 1 04-02-09 13:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no