Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvite tenner?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-08, 12:25   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Hvite tenner?

Noen som har noen tips for å få hvitere tenner???

Huff, de blir bare gulere og gulere merker jeg og det er skikkeli STYGT!!!

Pliiiiiiis....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 12:54   #2
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Hvite tenner??

Det der fikser tannlegen for deg!
Jeg har nettopp kjøpt blekeskinner selv, skal begynne å bleke i morgen kveld - så kan jeg jo rapportere inn hvis du vil.

Var dyrt da - nesten fire tusen...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 12:58   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner??

Hehe, hadde nok tenkt i en litt annen prisklasse ja

Bare små enkle triks som hjelper!!!

men hadde jeg hatt penger hadde jeg gjort det med en gang

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:13   #4
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hvite tenner??

Rapid White!!
Hjemmeblekingsett som kjøpes på Vita, H&M o.l. (ca 2-300,- kr)
Fungerer kjempebra!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:17   #5
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner??

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Rapid White!!
Hjemmeblekingsett som kjøpes på Vita, H&M o.l. (ca 2-300,- kr)
Fungerer kjempebra!!

Lokkebiff

Tror jeg vil prøve den, selv om jeg er meeeget skeptisk til kjemikaliene i disse "billige" norske produktene!!
Men kan ikke skade med en liten forsøksperiode

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:23   #6
Solstråle
Juniormedlem
 
Solstråle sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Nord-Troms
Alder: 40
Innlegg: 21
Solstråle er ny på veien

Sv: Hvite tenner??

Så fint visst den rapid white kunne fungert!! kanskje jeg skal prøve jeg også!!

Men bli nå ikke skuffet om den ikke gjør det da - de sier jo at slike produkter som selges i butikk som regel har for lite virkestoffer til å ha noen ordentlig effekt. Som slik det også er med mange andre produkter. Desverre!

__________________
Solstråle

...straks klar for Ketolyse...
(må bare avslutte amminga først)
Solstråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:26   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner??

Opprinnelig lagt inn av Solstråle, her.

Så fint visst den rapid white kunne fungert!! kanskje jeg skal prøve jeg også!!

Men bli nå ikke skuffet om den ikke gjør det da - de sier jo at slike produkter som selges i butikk som regel har for lite virkestoffer til å ha noen ordentlig effekt. Som slik det også er med mange andre produkter. Desverre!

ja i know. har prøvd en del saker og ting til å ha på tenna.
en venninne av meg bodde i usa et år og kjøpte noe som funket sinnsykt bra.
Er nok en grunn til at det ikke er lov å selge i Norge for å si det sånn

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:47   #8
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Hvite tenner??

Tannlegen min airbrushet tennene mine med saltvann forrige gang jeg var hos tannlegen.. det syns jeg var litt gøy.. ble litt litt litt mental hvitere!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:48   #9
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Hvite tenner??

bare ikke få sånn farge som Ross i Friends

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:51   #10
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Hvite tenner??

Om BTW frøken fryd. Se på avataren din.. Hva er det som lyser opp`? Må påpeke at tennnen dine er MYE hvitere enn den hvite singletten din!!!

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 23-05-08, 13:56   #11
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner??

I fare for å gjennta meg selv: BILDET ER LANGT I FRA TATT!!!! :P

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:09   #12
rebekah
Juniormedlem
 
rebekah sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 40
rebekah er på en erverdig vei

Sv: Hvite tenner??

Det hjelper å pusse tennene med bakepulver en gang ca. hver andre uke(det anbefales å ikke gjøre det oftere).

Framgangsmåte:
Først rengjør du munnen godt med både tanntråd og vanlig puss. deretter bløter du tannbørsten igjen, dypper børsten i bakepulver og puss godt i ca.2 minutter(det kan svi litt, men det er ikke farlig). Etterpå skyller du munnen godt med vann, og gjerne med munnskyllevann til slutt.

__________________
Life isn`t about waiting for the storm to pass...
It`s about learning to dance in the rain.
rebekah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 23:56   #13
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvite tenner??

jøss" bakepulver

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:36   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvite tenner??

Crazy Kan det funke på sånne flekker også? Har sånne som if tannlegen bare kan blekes bort.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 16:06   #15
rebekah
Juniormedlem
 
rebekah sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 40
rebekah er på en erverdig vei

Sv: Hvite tenner?

Det kan selvfølgelig ikke gjøre den opprinnelige fargen på tannemaljen hvitene enn du i utgangspunktet har, MEN det fjerner etterhvert missfargingen av tennene som er `selvpåført` (kan ikke uttale meg om flekken din photobscura - men du kan jo prøve og fortelle på tråden om du merker bedring?).

jeg syns også det høres sprøtt ut med en gang... men det er jo for eksempel mange som bruker bakepulver til å rense ut av gamle kanner med inngrodd skitt på; fyller kannen med vann og har i en spiseskje bakepulver.. lar det stå over natten.. og dagen etter når de heller vannet ut følger skitten med, og kannen er som ny inni.

__________________
Life isn`t about waiting for the storm to pass...
It`s about learning to dance in the rain.
rebekah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 16:27   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvite tenner?

Det er nok en miks av for hard pussing og nikotin/koffein, tenker jeg. Da jeg var hos tannlegen sist, i den tro at det var tannsten, sa de at at desverre var misfaring av ovennevnte grunner, og at den eneste måten å fjerne det på var bleking. Fortrinnsvis punktbleking, da...
Pussa tenna med bakepulver i går, hehe, sært! Smakte faktisk tannkremaktig, men jeg tipper det er smaken av baking soda, som de sier i reklamen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 16:54   #17
rebekah
Juniormedlem
 
rebekah sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 40
rebekah er på en erverdig vei

Sv: Hvite tenner?

ja - du får kjøpe deg en sånnen minibørst-tannbørste som de selger på apoteker, sånn som ser ut til å være ment for å pusse èn og èn tann; det er sikkert ikke farlig om du bruker den til å pusse akkurat der hvor den verste missfargingen din er mer enn èn gang hver fjortende dag!

__________________
Life isn`t about waiting for the storm to pass...
It`s about learning to dance in the rain.
rebekah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 17:03   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvite tenner?

OK, lurt! Takk for tips

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 17:05   #19
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner?

Skal sannelig prøve bakepulver Takk for tips.
Kan umulig tro det vil smake særlig godt, men det er et billig alternativ som er verdt å prøve
Rapid white har jeg enda ikke funnet, bare tannkremen!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 17:06   #20
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner?

Jeg har mega mye tannstein nå merker jeg, så jeg gleder meg som en gud til å komme til tannlegen for å få det vekk. Det er en befrielse for tannrekka å få det bort

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 17:23   #21
Sophie
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 189
Sophie er på en erverdig vei

Sv: Hvite tenner?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Jeg har mega mye tannstein nå merker jeg, så jeg gleder meg som en gud til å komme til tannlegen for å få det vekk. Det er en befrielse for tannrekka å få det bort

Det er utrolig deilig å fjerne tannstein ja, man gliser med hele tannrekka etterpå og tunga klarer ikke la være med å kjenne på hvor glatte tennene er

Forøvrig. For ett par tre år siden fikk jeg laget skinner hos tannlegen. Det kostet noen tusen, husker ikke hvor mye (tipper 2-4000), men da har du skinnene for bestandig som er helt tilpasset dine tenner, jeg fikk med blekemiddel også.

En gang i året, når jeg er hos tannlegen, kjøper jeg engangs blekemiddel som jeg sprøyter inn i skinnene. Jeg sover med disse skinnene i ca 4-5 netter og tennene er skinnende hvite igjen. Dette varer ca 1 år og jeg betaler ikke mange hundrelappene for dette middelet.

Anbefales

__________________


Sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 15:13   #22
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Hvite tenner?

Finally.... Endelig har jeg funnet noe som er veldig effektivt mot misfargede tenner:

Crest whitestrips


En venninne av meg brukte dette da hun bodde i USA og nå fant jeg endelig ut av at man kan kjøpe det på nett. Hun kom hjem med kritthvite tenner så hun er et levende bevis på at det faktisk funker

Bestille!!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William


Sist redigert av Lindabtn : 04-02-09 kl 15:28.
Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 18:09   #23
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvite tenner?

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Finally.... Endelig har jeg funnet noe som er veldig effektivt mot misfargede tenner:

Crest whitestrips


En venninne av meg brukte dette da hun bodde i USA og nå fant jeg endelig ut av at man kan kjøpe det på nett. Hun kom hjem med kritthvite tenner så hun er et levende bevis på at det faktisk funker

Bestille!!!

Å, sånne har leita etter! Har du link?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 18:12   #24
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvite tenner?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Å, sånne har leita etter! Har du link?

Vet ikke om denne duger jeg: http://hereyoupayless.com/documents/crest.html

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 18:15   #25
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hvite tenner?

Hvordan virker disse?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvite bønner under induksjon? Trillian Induksjonen 7 14-01-07 22:43
Hvite Neper!! Hyper Spørsmål og svar 17 26-09-06 21:03
Hvite bønner i tomatsaus Pianoman Lavkarbo generelt 1 04-04-05 17:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no