Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ingen vektnedgang denne uken. Mistenker Pepsi Max

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-11, 17:36   #1
loseit
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 5
loseit er på en erverdig vei
Thumbs down

Ingen vektnedgang denne uken. Mistenker Pepsi Max

Har vært på lavkarbo og i ketose i totalt 2 uker nå. Har gått og trent 6 dager i uken, 2 dager styrke, resten "utholdenhet". Første uken gikk jeg ned hele 7-8kg (startet på sånn 153kg). Denne uken har jeg gått ned 0.

Drakk bare vann første uke og er rimelig sikker på at vektnedgangen stoppet da jeg begynte å drikke pepsi max. Kan kanskje også være tilfeldig...

Har veldig lite lyst å gi opp pepsi max, det er så perfekt ettersom det får meg til å ikke få lyst på mere usunt, litt motsatt av hva alle andre får.

Er det mulig at det er tilfeldig ettersom det gikk så fort første uke? Er det mulig å sjekke hos legen om aspertam eller koffein (som vel er det som stopper vektnedgangen) ødelegger? På en vanlig "kalori telling" kur, vil pepsi max ha mindre å si der?

loseit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 1500kcal under 20 karb, så lite karb som mulig Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 18:46   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektnedgang denne uken. Mistenker Pepsi Max

Tror nok bare kroppen din trenger en liten pause etter knallnedgang første uken!
Man kan nok ikke sjekke hva det er som stopper, men det du kan sjekke om du har et blodsukkerapparat, er om du får blodsukkerstigning av aspartam. Ikke mange som får det, men noen gjør det og da vil jo kroppen din skille ut insulin og fettet du spiser vil bli lagret istede for brukt til fettforbrenning!

På en fettfattig lavkalorikur vil det jo kke spille noen rolle om bls stiger litt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 18:59   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektnedgang denne uken. Mistenker Pepsi Max

Enig med Kitt, og samtidig: Du trener voldsomt mye, og veier ganske mye. Din basalforbrenning ligger høyt, det KAN være en tanke og spise LITT mer kalorier enn bare 1500 hver dag med det aktivitetsnivået du nå holder...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 19:26   #4
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen vektnedgang denne uken. Mistenker Pepsi Max

Tvilsomt at det er max'n. Det er ikke sånn at man går ned det samme hele tiden, men heller i rykk og napp. Se lyst på fremtidig vektttap

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ingen vektnedgang søtejenta Spørsmål og svar 17 02-05-11 23:16
Fribol til halv pris denne uken VioLETTa Ketolysekuren 2 14-11-07 22:34
ingen vektnedgang! moea Lavkarbo generelt 15 30-05-06 14:40
Løp og kjøp på Lidl denne uken!!! Iset Lavkarbo generelt 11 20-01-06 13:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no