Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Tips når motivasjonen står stille...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-06, 13:09   #1
therese1972
Nytt Medlem
 
therese1972 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 51
Innlegg: 8
therese1972 er på en erverdig vei

Tips når motivasjonen står stille...

Jeg har gått ned 11 kg med eurodiett! Det var i seg selv et enormt kick og humøret på topp!

De siste 2 mnd har jeg prøvd å begynne på'n igjen for jeg har jo endel å ta av til da... Men det er neimen ikke så lett! 2 klesstr ned, mange gode kommentarer osv osv gjør at det ikke er lett å se det negative... faktisk!!!

Men nå er jeg igang igjen! Og minst 5 kg skal av i denne omgang! Og hvordan fant jeg motivasjonen til slutt??

Jo jeg gikk inn på forumet her og "lata som" jeg var ny og ikke visste noenting! Leste erfaringer og tips med åpne øyer og sultent sinn! Og jammen ble jeg ikke fyllt av en skikkelig gå-på-vilje... Dette skal jeg jammen klare! Det skulle bare mangle! Tenker jeg nå....

Så takk alle som skriver her inne! La oss være inspiratorer for hverandre! Lykke til videre alle sammen! Vi er flinke vi!

__________________
Therese1972
therese1972 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 16:39   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tips når motivasjonen står stille...

Godt tips!

Den gulrota var jo bare rå da

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 16:48   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tips når motivasjonen står stille...

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Godt tips!

Den gulrota var jo bare rå da

Ja, hadde ikke danset sånn om den var kokt

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 16:50   #4
Nanni70
Juniormedlem
 
Nanni70 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 53
Innlegg: 16
Nanni70 er på en erverdig vei

Sv: Tips når motivasjonen står stille...

Så flink du har vært!!!
Jeg skjønner godt at det ikke alltid er like lett med motivasjonene. Sliter selv litt til tider. Det er så utrolig fristende med vanlig mat. Må innrømme at jeg jukser litt innimellom. Er på fase 1, men bruker litt vanlig kjøtt i maten innimellom. Heldigvis går jeg ned likevel.

Jeg synes også det er godt med et forum der man kan få litt oppbacking når det røyner på

__________________

Slowly, slowly towards my goal.
Nanni70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 18:07   #5
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips når motivasjonen står stille...

Opprinnelig lagt inn av therese1972, her.

Vi er flinke vi!

Jaa, kjempeflinke er vi

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Godt tips!

Den gulrota var jo bare rå da

Jeg maatte bare ha den, men skal ikke bruke den her inne

Opprinnelig lagt inn av Nanni70, her.

Er på fase 1, men bruker litt vanlig kjøtt i maten innimellom. Heldigvis går jeg ned likevel.

Vanlig rent kjoett synes jeg ikke du skal ha daarlig samvittighet for snop. Du kan jo ellers glede deg til du er ferdig med Eurodietten, for det er jo saaaa mye god mat man kan spise og fortsatt gaa ned i vekt .

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 20:31   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tips når motivasjonen står stille...

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Ja, hadde ikke danset sånn om den var kokt

Tji hi

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:17   #7
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Tips når motivasjonen står stille...

Så bra at motivasjonen er tilbake Hvor lang tid brukte du på de første 11 kiloene? Jeg har vært på Eurodietten i 24 dager. i helga ble den en liten sprekk med rødvin... Går det virkelig an å gå litt opp igjen pga av dette? 1-2 kg opp Totalt 5 ned siden første dag. Kan mensen ha noen innvirkning på at jeg gikk opp? Det er veldig interessant å høre andres erfaringer med Eurodietten og også andre lavkarbo kurer.
Stå på!!!

Hilsen Fedona

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:51   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips når motivasjonen står stille...

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Kan mensen ha noen innvirkning på at jeg gikk opp?
Hilsen Fedona

Mensen har sikkert mesteparten av skjylda her ja. Tror det er vanlig aa legge paa seg 1/2 til 2 kg i bare vaeske naar mensen kommer.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips til nybegynnere Albertine Lavkarbo generelt 324 07-02-18 11:24
Stressmestring Summer Artikler 17 05-04-07 00:52
Når vekta står stille - vektplatå... Chumpsy Lavkarbo generelt 24 28-11-05 16:16
Vekten står stille her Dagros Ketolysekuren 5 26-05-05 14:49
Hjelp - vekten står stille! Nutte Eurodiett 3 07-09-04 11:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no