Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Er såååå fornøyd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-06, 00:51   #1
Lille trille
Gjest
 
Innlegg: n/a
Smile

Er såååå fornøyd

Hei.
Lenge siden jeg har vært inne her nå...

Nå har jeg gått 3 1/2 uke på eurodietten og har gått ned 9 kilo Jeg er strålende fornøyd, og kommer inn i klær som det er lenge siden jeg har brukt

Jeg er ikke sulten, og har blitt utolig flink til å spise sunt. Dietten har gått utrolig bra,har ikke hatt problemer av noe slag, unntatt omelettene....de brekker jeg meg av, så de spiser jeg ikke. Jeg griller masse grønnsaker og har ved siden av måltidene og sliter vel heller med å få i meg alle måltidene... Det er vel det som er det vanskeligste, det at jeg må spise 4 måltider iløpet av dagen, og det siste skal ikke være så sent...Litt hektisk å få alt dette inn i hverdagen.

Til frokost har jeg som regel frokostblanding, vann og kaffe, og det holder fram til lunsj, hvor jeg har kald sjokolademelk-synes det er best- tar litt kanel i så blir det en god smak, så har jeg en hau med asparges, agurk, 1 tomat,brokkoli og blomkål. Til middag har jeg kyllingsuppe eller erterpure blandet med masse urter, og grillet grønnsaker og 1 tomat, så er kvelden der og da har jeg enten brownies eller 1 bar, alt etter som. Har jeg lyst på noe godt, så griller jeg litt grønnsaker i ovnen og krydrer det godt-deilig

Når jeg spiser 2 tomater så har jeg brukt de 250 gram jeg kan bruke av andre grønnsaker. Jeg er og glad i sukkererter og bruker også endel av det.
Drikker masse vann og er avhengig av kaffe, så det drikker jeg også masse av.

Det høres rosenrødt ut,men jeg har faktisk fått det så utrolig mye bedre med meg selv, og har ikke hatt noen problemer underveis, så det er bare deilig.

Vi snakkes

  Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:58   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Er såååå fornøyd

Åh - så deilig å lese!

Vet du hva det første som slår meg er?

Du kommer til å nå målene dine og komme så langt du vil - bare på grunn av innstillingen din. Alt du gjør i tillegg blir ren bonus....


Veldig glad på dine vegne - du jobber kjempebra!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:00   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Er såååå fornøyd

Gratulerer så mye

Kjempebra jobba og kan i grunn bare signere Fedonisten

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 12:19   #4
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Er såååå fornøyd

Veldig hyggelig lesning ja, enig med de andre her.
Må bare få gratulere deg så masse med resultatene du har oppnådd

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 02:35   #5
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Er såååå fornøyd

Gratulerer

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 11:51   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Er såååå fornøyd

Wow! Snakk om resultater da! Så deilig!

Nyt det!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 12:57   #7
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Er såååå fornøyd

Åh, så fint det var å lese dette! GRATULERER - BRA JOBBA!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er såååå møkkalei av egg! paprika Frokost og kveldsmat 23 04-06-10 13:16
Glad i musikk? Ikke fornøyd med radioen? HP Generell diskusjon 1 22-10-05 16:40
Jeg er så fornøyd! Solros Åpne dagbøker 2 12-05-05 14:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no