Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Alle disse vitaminene vi må ta?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-01-07, 13:09   #1
snuppelulla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 42
Innlegg: 2
snuppelulla er på en erverdig vei
Smile

Alle disse vitaminene vi må ta?

Hei hei, jente på 25 her som skal starte på eurodietten bare de kommer snart.
men så lurer jeg på ne, tar dere alle de vitaminene de skrev opp til dere??? uff hater å svelge sånne ting, men er de sååå viktige atjeg mååå ta de???
ser dere er så mange flinke her inne så tenkte jeg kunne spørre dere??

klemmer fra meg

snuppelulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 13:29   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Har du fått skrevet opp så veldig mye da?

Jeg regner med at du har fått beskjed om C og E-vitaminer + Omega 3 + Kalium - men er det mer? Kanskje magnesium?

For å si det sånn; de skriver nok ikke opp dette for moro skyld. Jeg har alltid tatt vitaminene mine - men jeg tar vannløselige i pulverform, så da fungerer det bra. Ikke så masse piller å svelge unna.

Lykke til!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 20:03   #3
Sondre
Medlem
 
Sondre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Innlegg: 161
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Hei og velkommen snuppelulla!

Jeg vet veldig lite on eurodietten, men jeg tar selv ganske mye tilskudd av vitaminer, mineraler, urter, m.m.. Det meste jeg tar er i pille/tablet form og det er til tider litt mye å svelge.

Rent personlig så opplever jeg en enorm effekt av de tilskuddene jeg tar. Jeg blir mer klar i hodet, jeg husker bedre. Klarer å konsentrere meg bedre. Har hele tiden godt med ekstra energi i kroppen. Hår og negler er sterke og vokser bra. Generelt sett så er kroppen min i et veldig "happy" form akkurat nå.

Jeg må ærlig innrømme at jeg tar mer enn de tingene jeg vet nok om. Men vil anbefale å bruke et Omega 3-6-9 tilskudd fremfor ren Omega 3, kommer selvsagt litt ann på matvanene dine men det er skader sjeldent å få for mye av noe godt.

Ta et multi-vitamin-mineral produkt så får du dekket de mest vanlige behovene for vitaminer og mineraler.

Har du behov for mer energi vil jeg anbefale en sterk utgave av Rosenrot (2000+ mg).

Hvis du har spesielle problemer så bør du ta ekstra tilskudd for å hjelpe for dette, men pass uansett på at du i det minste får i deg en vanlig anbefalt dose, og så kjører du på med masse sunn mat i tillegg . Husk å få i deg nok antioksidanter!

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 21:18   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Jeg skjønner at hensiktene er gode, men når du skriver;

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Jeg vet veldig lite on eurodietten

- og Eurodiett er reseptbelagt diett, så syns jeg man skal være litt forsiktig med anbefalinger. Medisiner, vitaminer og dietter foreskrevet av lege (på resept) blir foreskrevet av lege av en grunn.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 21:39   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Eurodietten er vel pulverindusert ketose så da vet man jo hvilke kosttilskudd som man trenger. Prøvå sjekke litt rundt for å se hvor du får det billigst. Det kan være svært store forskjeller på prisene for samme tilskudd.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:16   #6
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Eurodietten er vel pulverindusert ketose

Jo, forsåvidt. Men Eurodiett er tilsatt vitaminer osv. også, så dersom man følger foreskrevet diett med foreskrevne tilskudd - så er man sikker på å gjøre det riktig.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 00:07   #7
Sondre
Medlem
 
Sondre sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 43
Innlegg: 161
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.


- og Eurodiett er reseptbelagt diett, så syns jeg man skal være litt forsiktig med anbefalinger. Medisiner, vitaminer og dietter foreskrevet av lege (på resept) blir foreskrevet av lege av en grunn.

Ah, tusen takk for opplysningen. Jeg søkte virkelig først på Google, men det første som kom opp fra dette forumet og det var ikke helt noe håndfast å ta tak i.

Etter litt leting fant jeg http://www.eurodiet.no/ som går til en underside hos Dr. Fedon Lindberg. Eurodiet.no kommer IKKE opp på noen av resultatene når man søker på Google.

Skal ikke uttale meg noe mer om denne dietten akkurat nå men skal kikke litt mer på det. Bruker forresten Dr. Lindbergs fruktose ettersom jeg prøver å holde en diett som har lavest mulig GI.

Lykke til videre!

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:34   #8
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Jeg skal ta alle vitaminene ja, det er jo ikke forskrevet uten grunn.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 15:30   #9
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Opprinnelig lagt inn av Sondre, her.

Har du behov for mer energi vil jeg anbefale en sterk utgave av Rosenrot (2000+ mg).

Hvor får man tak i dette??

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 16:03   #10
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Hvor får man tak i dette??

Helsekost

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-04-07, 16:05   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Helsekost

Vet du hva de heter?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:00   #12
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Alle disse vitaminene vi må ta?

Jeg tar alle vitaminene ja

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 21:00   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Vet du hva de heter?

Finnes mange varianter. De på Helsekost vet helt sikkert

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 22:52
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37
Hei alle sammen ayliah Generell diskusjon 1 24-03-04 21:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no