Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Blodtypedietten

Rhesus

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-04, 13:58   #1
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Rhesus

Ser det kun er snakk om blodtyper her, spiller da ikke Rhesusfaktoren noen rolle????

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 16-02-04, 03:10   #2
Emma
Juniormedlem
 
Emma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Vestfold
Innlegg: 10
Emma er på en erverdig vei

Jeg har nå lest mesteparten av Blodtypedietten-boken og det står ingenting om at det er noe forskjell på om man er positiv eller negativ.
Det er kun om man er A, B, O, AB som betyr noe der.

Emma er avlogget   Svar med sitat
Gammel 28-02-04, 18:23   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Han sier det ikke har noen betydning med Rhesusfaktoren for kosthold eller sykdommer... Bare ved barnefødsler.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 02-03-04, 02:02   #4
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Har ikke + eller - Noen ting å si.

Jeg B +, er det det samme som blodtype B.

Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 02-03-04, 02:04   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hvis du er B+, så er du blodtype B

Heldig du!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:13   #6
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Rhesus

Hva er alle disse rare meldingene Ikky?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:17   #7
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Rhesus

Det er nok bare en bot som prøver å spamme litt.
De blir nok slettet ganske snart

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:21   #8
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Rhesus

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Det er nok bare en bot som prøver å spamme litt.
De blir nok slettet ganske snart

En "bot"? Er ikke så inne i dataverden... De er grådig irriterende iallfall! Har lyst å si Fu.. of! hver gang det kommer slike meldinger..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:28   #9
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Rhesus

Automatisk dataprogram som registerer seg og spyr ut meldinger med ord som kan generer treff. Etter å ha sett noen av meldingene tror jeg at programmet tror vi er ribbe-spisende data-spillere hele gjengen :P
MEN! ikke trykk på noen linker!! Det er akkurat det de vil vi skal gjøre, og da skjønner de at det funker å spamme ned et helt forum, og vil fortsette med det.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:39   #10
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Rhesus

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Automatisk dataprogram som registerer seg og spyr ut meldinger med ord som kan generer treff. Etter å ha sett noen av meldingene tror jeg at programmet tror vi er ribbe-spisende data-spillere hele gjengen :P
MEN! ikke trykk på noen linker!! Det er akkurat det de vil vi skal gjøre, og da skjønner de at det funker å spamme ned et helt forum, og vil fortsette med det.

Jeg er ikke så interessert i WOW GOLD, så tror jeg skal klare å styre meg...

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:46   #11
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Rhesus

Obs.. Jeg har trykt på en link..

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 09:59   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Rhesus

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Automatisk dataprogram som registerer seg og spyr ut meldinger med ord som kan generer treff. Etter å ha sett noen av meldingene tror jeg at programmet tror vi er ribbe-spisende data-spillere hele gjengen :P
MEN! ikke trykk på noen linker!! Det er akkurat det de vil vi skal gjøre, og da skjønner de at det funker å spamme ned et helt forum, og vil fortsette med det.

Jepp, pluss de tjener penger for hver gang noen trykker på linkene, OG det kan være virus! De ødela nesten et forum jeg var på for noen år siden. Admin la nesten ned hele forumet, for de fikk ikke bukt med disse botene uansett hva de gjorde, de måtte sitte og slette opptil 100 innlegg hver dag ...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no