Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Blodtypedietten

Blodtypediett og Ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-08, 13:13   #1
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Blodtypediett og Ketolyse

Går på ketolyse, og det har fungert, men fyser veldig på "min" mat. Har tro på at man skal lytte til kroppen sin også.
Problemet er da at min mann er O, jeg er A, og vi skal begge ned en del kilo. Ketolyse fungerer, men det er vanskelig å bruke det på "min" mat, synes jeg. Er det ikke det?
Og hvordan løser dere her inne på blodtypediett det at vi skal spise så forskjellig? Nesten så man må lage to forskjelig type mat til alle måltider. Gidder ikke det. Blir glad om noen har noen synspunkter, tips, råd til meg. Spiser foreløpig etter ketolyse begge to. Hva gjør dere????????

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 14:29   #2
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Blodtypediett og Ketolyse

Jeg er O og har lagt blodtypedietten på hylla. Men kommer til å fase den gradvis inn igjen etterhvert som jeg finner ut av ketolyse-maten.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 15:21   #3
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Blodtypediett og Ketolyse

Ketolys og type O skal ha omentrent samme type mat, så det er ikke noe problem. Da er det værre med blodtype A, men det finnes 2 typer A og er du heldig så er du den typen som er skal ha omentrent samme type mat som O. Hvis ketolyse kostholdet funker godt for deg så er det sansynlig at du er den typen A som ligner på O.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 16:01   #4
Hjørdis
Seniormedlem
 
Hjørdis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.137
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Blodtypediett og Ketolyse

Da er jeg nok nærmere O, da, tror jeg. Går i alle fall ned på ketolyse, men savner veldig en del av den maten som A skal spise. Takk for svar

__________________
Nå 80 kg, to igjen før vi er tilbake til førjulvekt


Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse SkinnyToBe Ketolysekuren 13 20-01-08 12:48
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 19:05
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 09:08
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 03:34
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no