Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 14:19   #12076
_sweetie_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: vestlande
Alder: 37
Innlegg: 18
_sweetie_ er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

for meg har det vore normalt og alltid høyrt at eg er så stor og at eg har lagt på meg.. osv
men no synest eg det er enda "verre" eller ubehagelig når folk sier eg har slanket meg.. vett ikkje kva eg skal si.

_sweetie_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 03-01-12, 15:05   #12077
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kirurgen som utfører GBP på Bærum sykehus sa det ganske bra da noen spurte om han førte skopet inn gjennom navlen: Vel, det er bare å innse det; mange av dere har jo navlen nesten nede på knærne!

Haha! Ja, magen min er vel litt dvask - naturlig etter vekttapet, skulle jeg mene - men da er det jo fortsatt litt merkelig å fortelle folk at midjen er en cm over navlen samma hva.

Bestemte meg for å illustrere selv om magen er nystappet med egg og smør-

Vedlagte bilder
Filtype: jpg midj.jpg (63,2 KB, 9 visninger)
__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 03-01-12, 15:10   #12078
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Haha! Ja, magen min er vel litt dvask - naturlig etter vekttapet, skulle jeg mene - men da er det jo fortsatt litt merkelig å fortelle folk at midjen er en cm over navlen samma hva.

Bestemte meg for å illustrere selv om magen er nystappet med egg og smør-

Jeg ville sagt at midjen er der du har illustrert Noen har jo høy og andre har lav midje, og jeg mener at midjen er der man er tynnest.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 03-01-12, 15:15   #12079
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Haha! Ja, magen min er vel litt dvask - naturlig etter vekttapet, skulle jeg mene - men da er det jo fortsatt litt merkelig å fortelle folk at midjen er en cm over navlen samma hva.

Bestemte meg for å illustrere selv om magen er nystappet med egg og smør-

Midja di er der du har markert, ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-01-12, 15:18   #12080
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Midja di er der du har markert, ja

Nydelig midje!

Men jeg har også marker midje! Men det er liksom mer UTOVER!
Lovehandles.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 03-01-12, 15:21   #12081
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nydelig midje!

Men jeg har også marker midje! Men det er liksom mer UTOVER!
Lovehandles.

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-01-12, 15:23   #12082
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Men jeg har også marker midje! Men det er liksom mer UTOVER!
Lovehandles.

Erre mulig

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 03-01-12, 15:35   #12083
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Haha! Ja, magen min er vel litt dvask - naturlig etter vekttapet, skulle jeg mene - men da er det jo fortsatt litt merkelig å fortelle folk at midjen er en cm over navlen samma hva.

Bestemte meg for å illustrere selv om magen er nystappet med egg og smør-

Det ligner veldig på min (bare at min nok er en del større i omkrets , men forfra er det ganske likt). Noen cm opp fra navlen til midja her også altså.

Dessuten har de da målebåndet mer enn én cm opp på magen på illustrasjonsbildet på nrk, så vidt jeg kan se. Og det er jo en ganske rett figur på det bildet. Jeg tror kanskje den guidelinen er mer for dem som ikke har så tydelig midje, når man har det er det vel ingen grunn til å måle noe annet sted

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 03-01-12, 15:47   #12084
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Haha! Ja, magen min er vel litt dvask - naturlig etter vekttapet, skulle jeg mene - men da er det jo fortsatt litt merkelig å fortelle folk at midjen er en cm over navlen samma hva.

Bestemte meg for å illustrere selv om magen er nystappet med egg og smør-

Så fin mage du har. Vil og haaaa

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-01-12, 16:51   #12085
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

2) hva gjør man når man har et stk sykt mannfolk som tror han er døden nær? (han er ikke det altså) hverken is, myk mat, drikke eller tv/dataspill fungerer. jeg blir tullete av denne sviminga hans rundtom her når han ikke prøver å sove hvordan sysselsetter man en slik en uten at det krever for mye?

3) går nr. 2 over snart?

2) Lego robot (visstnok bare menn i tredve årene som kjøper. datanerden på jobben har en med bevegelsessensor)? Blad? mensa-oppgaver? Forum? Pål Jåbekk sin blogg?

3)den som visste det...

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 03-01-12, 17:08   #12086
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer litt på om noen har formeninger om det går greit å gå fra Skaldeman til Hexeberg?
Har veldig lyst til det, for føler det passer litt bedre med hverdagen jeg har nå.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 03-01-12, 17:11   #12087
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Midja er da der man er smalest. Nemlig. Ellers sliter vel de fleste av oss med å ha en tilnærmet sunn midje/hofte-ratio? Det er forøvrig en ting jeg ikke skjønner en døyt av - om jeg legger på meg 6 kg over ræva så er jeg plutselig sunnere enn nå!?

Vel, mitt smaleste punkt da jeg var på mitt største var hoftene, så det stemmer vel aller mest på de som er sånn ca normalvektige, eller har "normalt" kvinnelige former i mange tilfelle ... NÅ er midja mi det smaleste punktet. Midja mi ligger også sånn ca to cm over navelen, rett under der ribbeina slutter.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 03-01-12, 17:18   #12088
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Smaleste på meg er hofta og halsen...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 04-01-12, 08:43   #12089
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Har sett ferdig hele serien, sesong 1. Bra serie, men litt typisk amerikansk vri hvor det selvfølgelig kan lages en sesong 2 hvis man vil, men ut fra endingen på sesong 1 så er det kanskje greit at det ender slik det gjør.

Ja, det er jo typisk amerikansk Nå gjelder det bare å finne tid til å begynne å se alle episodene. Blir vel en søndag med voldsomt snøvær og fyr på peisen tenker jeg Takk for svar.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-01-12, 08:44   #12090
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Smaleste på meg er hofta og halsen...

Halsen er smalest her......

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 04-01-12, 09:15   #12091
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vel, mitt smaleste punkt da jeg var på mitt største var hoftene, så det stemmer vel aller mest på de som er sånn ca normalvektige, eller har "normalt" kvinnelige former i mange tilfelle ... NÅ er midja mi det smaleste punktet. Midja mi ligger også sånn ca to cm over navelen, rett under der ribbeina slutter.

Du har helt rett, jeg forhastet meg litt da jeg svarte der, beklager det. Midja er vel det stedet mellom nederste ribbein og hoftekammen, der man ikke har andre bein enn ryggsøylen. Jeg har en veldig kort midje egentlig, det er ikke lange biten mellom nederste ribbein og øverst på hoftekammen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 04-01-12, 11:49   #12092
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du har helt rett, jeg forhastet meg litt da jeg svarte der, beklager det. Midja er vel det stedet mellom nederste ribbein og hoftekammen, der man ikke har andre bein enn ryggsøylen. Jeg har en veldig kort midje egentlig, det er ikke lange biten mellom nederste ribbein og øverst på hoftekammen.

Samme her, temmelig marginalt, så selv om midja nå er det smaleste punktet, er den ikke akkurat superdefinert ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-01-12, 16:42   #12093
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei, igjen :P

Har tenkt en del, og vingler mellom å følge Hexeberg sin bok eller om jeg skal prøve meg på Ketolysekuren.
Jeg har gått på skaldeman og gikk ned 10 kg der, så er jo i gang.

Hvem av de "filosofiene" ovenfor er nærmest Skaldeman eller enklest å følge?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 04-01-12, 17:03   #12094
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Hei, igjen :P

Har tenkt en del, og vingler mellom å følge Hexeberg sin bok eller om jeg skal prøve meg på Ketolysekuren.
Jeg har gått på skaldeman og gikk ned 10 kg der, så er jo i gang.

Hvem av de "filosofiene" ovenfor er nærmest Skaldeman eller enklest å følge?

Det spørs litt hva du trives best med, hva du vil vurdere som "enklest". Jeg synes ketolyse er veldig lettvint, fordi det er få, men bestemte regler. (Dette antallet karbohydrater, disse matvarene) - og man får mengdene osv fort "inn i fingrene". Det er selvsagt også ketogent, i likhet med Skaldeman, så det blir ikke så veldig annerledes - den største forskjellen er nok rom for litt mer grønnsaker.

Hexebergs anbefalinger går på ca 50g kh i dagsinntaket, og da er det rom for mer forskjellig mat... og flere valg å ta. Ikke alle er i ketose ved et slikt dagsinntak. Jeg synes det virker "vanskeligere", men det er litt fordi jeg vet at min egen kropp ikke hadde fungert så godt med noen av de tingene Hexeberg gjør rom for i dagsinntaket - gulrot, for eksempel, eller mye brøderstatninger.

Det blir veldig opp til dine preferanser. (For ordens skyld; jeg følger ikke selv ketolyse, men det var ketolyseboka jeg brukte som veileder da jeg først begynte å spise ketogent. Hexeberg sine bøker er også fulle av nyttig info og oppskrifter!)

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 04-01-12, 17:18   #12095
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har ene boken til Hexeberg, for jeg synes den er okei å ha.
Den er med lunsj og frokost-oppskriftene, sånn til de dagene jeg kan risikere å skeie ut med god mat med familien :P

Men tror jeg skal bestille ketolyseboka, for jeg trenger litt regler, hehe. Så høres det greit ut hvis den er likest Skaldeman.

Takk ^^

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 04-01-12, 17:24   #12096
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bok nummer to hos Hexeberg "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter" har også en fireukers-plan/meny.
Jeg synes Hexeberg er lett og følge, men har etterhvert nærmet meg Fedon siden jeg elsker bønner og linser + frukt, og jeg har funnet måter og kose meg med dette uten at blodsukkeret mitt flyr i været.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 04-01-12, 17:52   #12097
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen her som har tatovert eyeliner? Jeg vurderer det. Ikke hos en tatoverer, men hos ei dame som driver med sminketatovering.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-01-12, 18:03   #12098
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Noen her som har tatovert eyeliner? Jeg vurderer det. Ikke hos en tatoverer, men hos ei dame som driver med sminketatovering.

Nei, det har jeg ikke vurdert å prøve nei..hehehe

 
Gammel 04-01-12, 18:09   #12099
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Nei, det har jeg ikke vurdert å prøve nei..hehehe

Hmm, tatoverte horn i panna hadde kanskje kledd deg?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 04-01-12, 18:10   #12100
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hmm, tatoverte horn i panna hadde kanskje kledd deg?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no