Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Carbs down tabletter

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-06, 11:23   #1
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs
Question

Carbs down tabletter

Har fått et sånt tilbud i posten. Er det lurt å bite på dette agnet? Er helt i startfasen av min lavkarbodiett basert på boka 10 uker 10 kilo. Siden jeg er så fersk i gamet kan jeg jo lett tråkke over grensa på 20 karbs om dagen, så jeg tenkte at det kunne være greit å ha noen sånne tabletter i bakhand. Eller..?

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 11:25   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Carbs down tabletter

Hvis det høres ut som om det er for godt til å være sant, så er det som regel det (untatt lavkarbodietter, da )

Er nok ikke vits i å kaste bort pengene på de pillene

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 11:26   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Carbs down tabletter

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

jeg tenkte at det kunne være greit å ha noen sånne tabletter i bakhand. Eller..?



Bruk heller de pengene til å kjøpe deg noe annet du ønsker deg. Du klarer dette med vanlig mat og uten piller, det er jeg SIKKER PÅ!

Hvis disse produktene som vi får tilbud på i posten hadde vært så fantastiske som de sier i reklamen - så hadde de ikke trengt å reklamere så voldsomt for dem..... Mener jeg da!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 11:27   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Carbs down tabletter

Det aller beste er å kutte ned på karbene. Hvis du setter deg grundig inn i boka så skal du klare å holde deg til de 20. Bedre det enn å tilføre kroppen tabletter du strengt tatt ikke vet hva inneholder.

  Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 11:29   #5
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Carbs down tabletter

Wow.. dere jamme raske på labben! Svara fyker jo inn før jeg har fått satt punktum. Men nok om det. Jeg tar rådene til etteretning. Ligger unna sånne fancy-piller. Har også kutta ut ketosepinnene. Så nå blir det bare å kjøre på med trening og proteiner og fett.. Supert! Tusen takk for hjelpen.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 18:58   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Carbs down tabletter

Hvis du søker på carb blocker eller carb stopper og lign. her inne finner du masse tråder og gode grunne til å ligge unna ja !

Bortkasta penger - de virker ikke når du spiser mindre enn 2-300 karber pr dag !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-02-06, 17:54   #7
Atlje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 38
Innlegg: 36
Atlje er på en erverdig vei

Sv: Carbs down tabletter

Piller er som regel lureri

tror det beste er å trene spise riktig

__________________
Atlje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Newsweek: Diet & Carbs HP Lavkarbo generelt 3 21-02-04 10:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no