Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvordan starte?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-08, 21:11   #1
birgitte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: sandefjord
Innlegg: 1
birgitte er på en erverdig vei

Hvordan starte?

hei!
Min første dag her som registrert Vært innom å snust de siste mnd
Jeg er rådvill på hvilken diett jeg bør begynne med....
Har 7 kilo som sitter hardt....vet at det ikke er så mange.....men de er harde og jeg var så flink frem til jul 2007 da jeg gikk ned mange kilo etter tvilling-gravidtiet....desverre har 7 kilo sneket seg på...
Den gang kuttet jeg ut mye pasta,ris,poteter og brød. Spiste normalt ellers. Hadde 1 spisedag i uken.
Noen tips til en "flying start" og en "diett" som jeg kan leve med uten å sulte altfor mye Har som mål å gå ned 7 kilo frem til jul og holde meg der!!!!
Er så imponert over alle dere her inne med stål-disiplin.....

birgitte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ;) Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:09   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan starte???

Hei og velkommen så masse hit

Går selv på ketolyse, men har dog mange kg å ta av. Fedon kan kanskje være noe for deg?
Men husk at de 7 kg kan sitte veldig godt siden de er de siste kg du vil ha av, de første du får ned er nok vann, men fettet sitter nok litt tøffere på er eg redd. Men anbefaler deg å lese litt om de forskjellige diettene her inne, låne bøker på biblioteket for en egenkomponert kur kan dessverre gjøre vondt verre..
Eg er aldri sulten omtrent på ketolyse og synes det fungerer helt supert

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 22:14   #3
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan starte???

Jeg må bare støtte Fungirl her. Det som er så fint med ketolysekuren, syns jeg, er at søtsuget forsvinner og den behagelige metthetsfølelsen er enerådende Jeg har aldri vært borti lignende kur

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan starte en ny tråd / Svare med innlegg HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 15-01-09 18:43
Starte på ED? paprika Eurodiett 6 15-04-08 23:45
Starte med ketolysekuren? Snowreven Ketolysekuren 3 02-03-08 22:38
Hvordan starte? Vivsy Spørsmål og svar 4 31-05-07 10:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no