Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Gamle sommerkoteletter!

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-09, 00:22   #1
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Gamle sommerkoteletter!

Siden pa var i kjøttbransjen har vi aldri spist
sommerkotelleter. Det er nemlig kotlettkammene som var
igjen etter juleribbene som har blitt røyka så vi ikke skal kjenne
hvor gamle de er. Røykinga dekker over harsksmaken på
fettet...

Et tips bare...

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 00:45   #2
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!


ÆSJ!!!!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 00:54   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Godt jeg ikke liker det! ..........

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 01:13   #4
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

Godt jeg ikke liker det! ..........

Samme her...

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 12:25   #5
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Phssss..... Jeg synes det er godt

Dessuten er det ikke på langt nær så gammelt som den vinen mange av dere tyller i dere

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 12:31   #6
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Jeg synes de er gode og bedre på smak enn et år gammelt kjøtt Når vi har egen gris i fryseren, da ligger en del av kjøttet 1-1/2 år før det blir spist, og de smaker like godt. Jeg synes ikke dette er æsj nei.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 13:52   #7
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Phssss..... Jeg synes det er godt

Jeg synes også det er godt
Men det hørtes æsj ut...

MEEEEN de ferske man får kjøpt, de kanke være fra juleribba


Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 13:54   #8
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

J
MEEEEN de ferske man får kjøpt, de kanke være fra juleribba

Ferske sommerkoteletter?!!?
I og med at de er røkt, så er de vel aldri ferske?!?!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 13:55   #9
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Ferske sommerkoteletter?!!?
I og med at de er røkt, så er de vel aldri ferske?!?!









Neih...næææh...høm høm.....

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 13:57   #10
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.









Neih...næææh...høm høm.....

Whatevva!!! Det er NAM!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 14:04   #11
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Whatevva!!! Det er NAM!!!


Drit og dra!!! ;D

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 14:11   #12
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Dette kommer nok an på produsent og om det er fryste eller ferske sommerkoteletter det er snakk om, for selv om de er røkt, så er det ferskvare om det ikke er frosset. Det er ikke lang holdbarhet på sommerkoteletter om de ikke er frosset.

Grillete sommerkoteletter er nam. Bare husk at det er bittelitt glucose i dem.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 14:17   #13
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Dette kommer nok an på produsent og om det er fryste eller ferske sommerkoteletter det er snakk om, for selv om de er røkt, så er det ferskvare om det ikke er frosset. Det er ikke lang holdbarhet på sommerkoteletter om de ikke er frosset.

Grillete sommerkoteletter er nam. Bare husk at det er bittelitt glucose i dem.

Puuuh....

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 23:57   #14
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Jeg har ikke så veldig tro på at alt som sies å være ferskt virkelig er det!
Det er alt for mange kjeltringer i den bransjen...og alt for mye opptint kjøtt pakkes om og selges som ferskvare..

Men når det er sagt er det jo fritt opp til enhver å mene noe annet
Bare jeg slipper å spise dem

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/

Sist redigert av Nannah : 23-04-09 kl 10:55.
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 00:38   #15
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Årgangskjøtt

Bare styr unna kjøttet til first price.. Fysj! For noen seige støkker *grøss*

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 16:43   #16
Odde
Medlem
 
Medlem siden: May 2006
Hvor: Molde
Alder: 62
Innlegg: 115
Odde er på en erverdig vei

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Ikke bare kjøttet, mye av disse "billigmerkene" er ikke verd pengene du betaler - og du sparer slett ikke noe da produktene er ubrukelige. Noen unntak er det - men en må kjøpe ett og ett produkt og prøve før man kjøper masse av dem.

Odde

__________________




Odde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman / Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 16:54   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Nå, jeg synes baconet til First price er veldig godt, og om jeg finner noen godt marmorerte stykker blant nakkekotelettene deres, så er de fine de også. Enn om det ikke er førstesortering man kjøper, så tror jeg ikke det er noen forskjell på kjøttet på den måten dere beskriver, at billigmerkene nødvendigvis er mindre ferske. Jeg har aldri hatt noen problemer med verken smak eller kvalitet, så lenge jeg ser nøye etter hvordan kjøttet ser ut.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 21:15   #18
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Har vært kottistester for en grisebonde jeg! Han testa ut for til grisene og bad meg teste hvordan smaken ble på kjøttet... Og konklusjonen var glassklar! Det er stoooor forskjell på kjøtt og kjøtt, alt etter hva grisen er fora med! Det beste grisekjøttet jeg har funnet hittil er videreforeldet av Grilstad.

Men enig mad Nannah.... Jeg spiser heller ikke sommerkoteletter... Det kjøttet har vært tint og frosset et par ganger, og det er ikke bra...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 12:43   #19
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Sitat:

Men enig mad Nannah.... Jeg spiser heller ikke sommerkoteletter... Det kjøttet har vært tint og frosset et par ganger, og det er ikke bra...

Unga har insistert på sommerkottiser i dag! De synes det er så god baconsmak på dem og så er de helt uten fett.... Ja, fettranda er skåret bort, sikkert fordi fettet har begynt å harskne.... Må vel smake en liten bit jeg også bare for å sjekke om mine erindringer om harske sommerkottiser er rett...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 14:14   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

jeg hadde sommerkoteletter i går, og de var aldeles nyyyyydelige

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 18:35   #21
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Gamle sommerkoteletter!

liker dem ikke no særlig, men det er nå meg. Selger det vel ikke om det re helsefarlig??

Men gris er ikke gris nei..FOR en foskjell på nabobondens frigangsggris som døde med nesa i mat-troa og den jeg kjøper på rema..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 18:59   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Nope, klarte ikke spise dem i dag heller... Nå ligger det 5 grilla kottiser på benken... Bra guttungene vil ha salat med seg på skola i morgen! MED kottis i småsmå biter!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 14:38   #23
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

Men gris er ikke gris nei..FOR en foskjell på nabobondens frigangsggris som døde med nesa i mat-troa og den jeg kjøper på rema..

Åja, vi hadde gris og slakta sjøl. Varm "fisk"(indrefilet) rett fra grise-slaktet og inn i panna
Noe annet enn tørre, røkte koteletter ja.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 14:45   #24
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nope, klarte ikke spise dem i dag heller... Nå ligger det 5 grilla kottiser på benken... Bra guttungene vil ha salat med seg på skola i morgen! MED kottis i småsmå biter!

Hva slags merke var det du kjøpte?

Jeg kjøpte first price her en dag, og verre kjøtt har jeg aldri smakt!

De fra slakteren og nordfjord smaker godt synes jeg, men de fra first price klarte jeg ikke å spise, og de var noe så gruelig salte...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 14:48   #25
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Gamle sommerkoteletter!

Jeg har aldri likt sommerkoteletter jeg,og synes NÅ at det er bra
Vanlige nakkekoteletter derimot,er helt nydelig!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva om sticksene er for gamle? vossajinto Ketolysekuren 6 25-11-08 17:49
Hvor gamle er vi? Max Generell diskusjon 47 12-09-08 09:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no